Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Gwintowane zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Gwintowane zawieszenie
Autor Wiadomość
kostekzmc 




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Zamość

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 20:42   [R200] Gwintowane zawieszenie

Witam, na wstępie chce dodać że temat był wałkowany kilka razy lecz z tematów nie wynikało nic konkretnego, panował tam syf bo wypowiedzi połowy użytkowników nie wnosiły nic sensownego do tematu.

Mianowicie od kilku dni rozglądam się za gwintowanym zawieszeniem do mojego Roverka lecz tu pojawił się problem bo takowego nie mogę znaleść (pomijając gwinty za 3tyś+ zł, co jest mi nie potrzebne ) Dowiedziałem się że jeden user forum wpakował do 400setki gwint z Hondy

Linkuje do aukcji:
Kod:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-honda-civic-crx-mts-i4382063523.html

I oto pojawie się pytanie, czy ktoś z użytkowników bawił się w to?, w swoim roverku? Szukam konkretnych odpowiedzi, nie szukam gdybania że powinno być bez problemowo :P
Liczę na pomoc z waszej strony bo jak pisałem nigdzie nie mogę znaleść konkretnych odpowiedzi czy znajdę jakiś gwint w "realnej" cenie, i czy w/w link z aukcji podpasowałby do r200 ;) .


Pozdrawiam! :grin:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 27, 2014 20:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 20:59   

Znajdziesz, bo realna cena gwintu rozpoczyna się od 2k zł.
Ten który podałeś, żaden gwint z hondy nie będzie pasował do R200.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
kostekzmc 




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Zamość

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 21:01   

Link do gwintu do R200 znajdziesz jakiś?, nie idzie nic z tym wymodzić z Hondy?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 21:03   

kostekzmc napisał/a:
Link do gwintu do R200 znajdziesz jakiś?

Nie.

kostekzmc napisał/a:
nie idzie nic z tym wymodzić z Hondy?

Nie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 21:12   

Zawieszenie z r200 niema nic wspólnego z r400
r400 ma sporo wspólnego z civicem
r600 ma sporo wspólnego z accordem

r200 nie jest powiązane z hondą niczym poza wieloklinem na kierownicy rozstawem śrub i kompatybilnością zacisków hamulcowych oraz spinkami do tapicerki

do r200 pasuje zawieszenie z 25 i zr-a streetwise

przeróbkami można nawet od lexusa dopasować ale nie jest to dobre wyjście
byl niedaleko mnie zr z zawieszenie przerobionym od vw polo classic efekt postrzelały obudowy kielichów i podłużnice
drugi tylko że w roverku 200 coupe gwint przerobiony od hondy efekt samochód nie do opanowania powyżej 80km/h dupa ucieka nawet na prostej a po kilkuset kilometrach złamał się amor

dlatego przeróbka i dopasowywanie gwintu to dość spory problem i duże ryzyko gdyż
gwint dopasowany jest do
-typu samochodu
-wagi samochodu
-rozkładu masy w danym pojeździe
-rozwiązania zawieszenia w danym modelu
-wielkości kół i możliwego ich odsadzenia (ET)
Chodzi o to że możliwe jest że grubszy amor i szersze uzwojenie spowoduje ocieranie o felgę lub oponę a u nas max odsunięcie to et35 bez ruszania nadkoli

dlatego przeanalizuj to co napisałem i zastanów się czy wartkryzykować taką zabawę

ew 2 moźliwości
Coil over
Air ride

orginał gwint Kw

gaz shock nie polecam za duży beton
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kostekzmc 




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Zamość

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 21:16   

Dzięki za pomoc, każda z rozwiązań to ogromny koszt, tak ogromny że nie opłacało by m sie to ;<.
No nic dziękuje za pomoc, czas chyba zastanowić się nad zmianą auta.

Pozdrawiam.
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 21:34   

Mało jaka inwestycja w samochód "opłaca się" to dzieli pasjonatów a ujeżdżających dupowozy
kwestia tego że mając zglebionego niemca francuza czy japończyka tooo masz podobnych setki jak nie tysiące a r/mg stanowią na tyle niszową markę że 99% osób np przy moim nie widziało takiego a ten 1% widział juź mnie kiedyś :d heh a około 70% osób nie jest w stanie wskazać nawet jaki to samochód lub nawet jakiej produkcji :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 22:34   

tez mam na gwincie kw. Jeżeli chodzi o gwint to poszukaj r na gwincie i popytaj czy sam gwint sprzedadzą. DO nie vw gdzie gwint chiński jakiś dostaniesz za 600 żł.

A jeżeli chodzi o 200 i gwint to ludzie pytają się czy gwint czy same spręzyny są w nim
 
 
 
kostekzmc 




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Zamość

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 28, 2014 14:58   

Chciałem sprężyny i 40mm w dół lecz nadało by sie więcej, patrząc na ceny KW głowa mnie rozbolała jak się dobrze zorientowałem to granice 4tyś? :P
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 16:32   

tuners napisał/a:
r200 nie jest powiązane z hondą niczym poza wieloklinem na kierownicy rozstawem śrób i kompatybilnością zacisków hamulcowych oraz spinkami do tapicerki

do r200 pasuje zawieszenie z 25 i zr-a streetwise

Otóż zawieszenie to przecież honda concerto. Łatwo można zobaczyć że wahacze jak i inne mniejsze części zawieszenia są identyczne.
Przyznaję rację że może w drodze "ewolucji" kilka rzeczy zostało pozmieniane np. mamy jakieś nacięcia na mocowaniach których w hondzie nie ma itp. ale ogólnie to nie są aż tak ogromne zmiany.
Tylko jest jeden problem ;]
Właściciele Concerto na wyspach pakują często zawiechę z ZR160 z obniżonymi sprężynami bo do ich samochodu jest porównywalnie, a może nawet gorzej z częściami tuningowanymi niż do naszych ;]
 
 
kostekzmc 




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Zamość

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 28, 2014 18:00   

No o tym wiem, no cóż jak by nie patrzył na sprężynach obniżających pozostanę, polecacie jakieś do 200setki? na których jeździliście i dają rade? Bo wiem że jest ich troche i jedne są lepsze a jedne nie xD ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Lip 28, 2014 19:56   

Zawieszenie w hondzie concerto to rover 200 ale kanciak buda jajko to już inne rozwiązania przy wymianie wszystkich elementów na poliuretany po sprawdzeniu okazało się że pasujące z hondy są tylko elementy przy skrzyni biegów i lewarku reszta nie kompatybilna
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
skorpion 



Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 91



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 20:36   

kup sobie sprezyny nawet uzywki za 200-300 stowki wtedy to bedzie ci sie opłacać jeśli chcesz kucpi gwint za tyś to bedzie to jakiś wyjeb.. zardzewiały a modzenie w zawueszeniu to wiesz kwestia bezpieczeństwa do naszych aut nie robili tanich gwintów a znowu jak kupisz inne auto to nie licz ze bedziesz czuł sie w nim wyjatkowo no chyba ze w bugatii :D
 
 
hertz25 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 538
Skąd: Maków Maz

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 28, 2014 20:38   

tu sa jakies ale co to za wynalazek to nie wiem http://allegro.pl/amortyz...4420773846.html
_________________
....special stereo system ....
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 29, 2014 05:55   

Jeślito real foro to napewno nie pasuje inne rodzaje mocowań itd pozatym tanie fk porównywalne do mts
a na dodatek "wersje bez fabrycznego sportowego zawieszenia " zapewne gaziaki więc jak załoźysz do tego sprężyny -40 to będzie koza bo amory będą utrzymywać samochód po czym szybko padną
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Wto Lip 29, 2014 17:54   

Tuners skoro już rozmawiamy o zawieszeniu to czym różnią się wahacze z concerto ?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 29, 2014 19:01   

BigBoyPL napisał/a:
czym różnią się wahacze z concerto ?
Wahacze przednie niczym się nie różnią. Natomiast zawieszenie tylne jest całkiem inne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 30, 2014 07:11   

dokładnie jak tronsek, pisze, wlasnie zamawiałem wahacze i są identyczne jak w concerto :ok:
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sro Lip 30, 2014 07:21   

Wahacze w roverze kanciaku przednie może i są identyczne ale rover concerto ma znowu inny typ

cytat z wiki
"Pomiędzy wersją angielską a japońską różnicą było zawieszenie. Brytyjskie auta posiadały Kolumny MacPhersona, a japońskie podwójne wahacze poprzeczne. Na rynku japońskim pojazd dostępny był także z napędem AWD[1]."
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 30, 2014 07:57   

tuners, nie zmienia to faktu iż Twój wahacz podjedzie do concerto :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200] zawieszenie
Robert03 Tuning wizualny 1 Sob Lip 11, 2015 15:54
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 220sdi] zawieszenie
bats14 Tuning wizualny 2 Wto Cze 05, 2012 20:27
Adrian
Brak nowych postów [R200] jak zalozyc zderzak od MG ZR do R200(tylni)
radomraptile Tuning wizualny 40 Czw Maj 05, 2011 10:47
leszczu
Brak nowych postów [R200 i inne] Felga z ET 35 da się założyć do R200??
Viniu Tuning wizualny 21 Czw Maj 15, 2008 11:13
kris_1987
Brak nowych postów [r200] Zderzak od MG w r200?
Matius Tuning wizualny 60 Nie Lip 04, 2010 23:53
Matius



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink