Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER 618i]Kilka problemów po zakupie...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Pon Cze 25, 2012 18:27
[ROVER 618i]Kilka problemów po zakupie...
Autor Wiadomość
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Sob Lis 03, 2012 08:48   

mam kolejny dziwny problem.prosze pilnie o jakas porade.mianowicie chodzi o wycieraczki.juz 3 razy w ciągu ostaniego m-ca stalo mi sie to samo.za kazdym razem gdy weźmie troche przymrozek.właczam wycieraczke na najnizsze obroty,raz zgarnie pozostalosci na szybie wróci do punktu zero i dalej juz nie chodzi.potem.nie uzywam kilkanascie godzin,lub dzien.właczam i jak nigdy nic chodza normalnie.za kazdym razem nie byly przymarzniete do szyby.nie wiem co to moze byc.nie mam nawet jak podjechac do jakiegiegos fachowca.prosze o jakas porade
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 03, 2012 08:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 19:03   

ZTCP uszkadzaja sie miedziane styki wewnatrz mechanizmu, na forum było juz coś o naprawie. Najlepiej poszukać :mrgreen:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Sob Lis 10, 2012 18:25   

można coś więcej??nie che znowu jeżdzic po 10 mechanikach,z których każdy powie co innego.ciągle jestem w biegu i nie mam zbytnio jak poszukac tego na forum.jak by ktos wiedział cos wiecej,lub pomógł byłbym bardzo wdzięczny.zima tuz tuz.pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lis 06, 2012 16:46 ]
?? ?znów awaria,a leje jak z cebra.

[ Dodano: Sob Lis 10, 2012 18:25 ]
własnie odebralem auto od jednego z lepszych elektromechanikow w moim miescie.auto stało dwa dni.Chlop jest w szoku i uznal mnie chyba za wariata.mówi ze rozebral caly mechanizm wycieraczek,podszybie,itd.wszystkie styki ok,bimetal jak nowy.ogólnie mowi ze wycieraczki jak nowe.nie jest w stanie mi zdiagnozowac czegos co nie istnieje.co teraz drodzy forumowicze?umowilem sie ztym facetem ze jak mi znowu wycieraczki padna to mam jechac do niego od razu.i tak znowu jestem w kropce.pozdro
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 10, 2012 23:44   

A masz teraz do mnie pretensje? że źle podpowiedziałem? bo takie odnoszę wrażenie...
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Pon Gru 03, 2012 11:29   

zadnych pretensji.kazda informacja z tego forum jest cenna i pomocna.po prostu teraz ani ja ani nikt inny nie wie co to bylo.narazie chodzą jak nowe

[ Dodano: Sob Lis 17, 2012 09:37 ]
kolejne pytanie,mysle ze to juz narazie ostatnie z tym autem.dziwne rzeczy sie z nim dzieja.
OBJAWY:
-praktycznie codziennie mi gasnie na zimnym silniku na benzynie.odpalam auto jak jade rano do roboty.chwile pochodzi i ruszam.jedynka,dwójka,trójka,ujade 500 metrow skrzyżowanie redukuje bieg,obroty spadają do zera,silnik gasnie.trzeba odpalac drugi raz.niekiedy gasnie znowu,niekiedy juz nie,niekiedy po takim drugim odpaleniu tak nim szarpie z 10 sekund,obroty sa prawie na zero i nagle podnosza sie do gory i potem juz ok.
-równiez z rana jak odpalam niekiedy cos tak gwiżdze pod maska.jak by czajnik gotował wode
-juz ze 3 razy jak jechalem gdzies dalej swiecila sie kontrolka,po lewej stronie zegarów,albo od oleju albo od paska.zatrzymalem auto zgasilem ,odpalilem i zgasla
czy te wszystkie objawy maja cos ze soba wspolnego??co moze byc przyczyna?
w ciągu ostanich kilku m-cy wymieniałem rozrząd,regulacja zaworów,potem czyszczony krokowiec i przepustnica,od gazu wymieniony m-c temu parownik.wszystkie te objawy z gasnieciem wystepuja tylko na zimnym silniku,prawie zawsze na benzynie.prosze o pomoc

[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 11:29 ]
panowei pilne pytanie.Mechanik wymienil mi moj silnik krokowy na jakis uzywany.mam pojeżdzić kilka dni jak bedzie ok.to mam jechac i sie dogadac co do ceny.pytanie brzmi.ile kosztuje nowy???ile kosztuje uzywany?.prosze o szybka odpowiedz jak ktos wie.kolo srody jade do niego.
 
 
patrykosboss 



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 3



Wysłany: Wto Gru 11, 2012 00:33   

Witaj, mam pytanie możesz wyjaśnić mi co dokładnie Twój mechanik zrobił żeby kontrolka od drzwi przestała świecić? Bo cholernie to irytuje...

Co do gaśnięcia na benzynie przy zimnym silniku, miałem identycznie (też 618i+gaz), odpalał bez problemu, chwile chodził, i przy puszczeniu gazu gasł, z czasem nauczyłem się po prostu nie pozwalać mu spadać z obrotów ale to byłą męczarnia, a nie jazda. Oddałem auto do mechanika, potem do drugiego, trzeciego, nikt nie wiedział co jest, w końcu trafił się, który to ogarnął, jak mówił przyczyną było zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa i autko po prostu się zalewało... Po samoczynnym zgaśnięciu miałem czasem problem z odpaleniem musiałem poczekać z minutę i dopiero odpalał normalnie. Może i u Ciebie jest coś z tym związane warto to obadać. Pozdro
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 18:21   

dzieki ci wielkie za cenne info,ale o tym dalej.co do kontrolki drzwi.jak otworzysz dzwi to tam po prawej stronie bodajze na karoseri sa takie plastikowe krańcówki.jak sa wszystkie sprawne to chyba trzeba przeczyścić,powciskac,czy chodza i zobaczyc czy zgaśnie.w moim przypadku ta krańcówka od drzwi od strony była uszkodzona,mechanik albo ją wcisnąl,albo wykręcil chyba i kontrolka zgasła.światło zapala sie po otwarciu wszystkich drzwi oprócz tych od kierowcy.ale kontrolka juz sie nie swieci

teraz kolego pytanie do ciebie,oraz do innych.ja juz zgłupiałem
auto jak gasło tak dalej gaśnie.co zostało zrobione
1.przeczyszczona przepustnica,wymieniony rozrząd i wszystko z tym związane parownik od gazu,filtr powietrza
2.mechanik u którego badam temat obecnie zrobił nasępujace rzeczy
-najpierw stwierdzil,ze sa zamienione podcisnienia.takie kabelki które jak stwierdzil ktos wypiąl,np.przy zakladaniu gazu i powpinal w zle miejsca.wydrukował schemat podłaczernia,podpjął i kazał jeździc i testowac.dalej to samo
-załatwił używany silnik krokowy,przełożyl na moj i kazal testowac.wynik negatywny.to nie wina krokowca.jak gasło tak gasło
-pojechałem dzisiaj,gosc wypiął mi wtyczke od mac sensora(pisze z słuchu) ]i kazal testowac.jesli bedzie ok to sensor do wymiany,jesli nadal tak samo to stwierdzil ze to filtr węglowy(pisze z sluchu).oby dwie części drogie i nie wiem co o tym myśleć.jak to nie pomoze??

pojechalem do innego mechanika opowiedzialem mu cala historie,ten stwierdzil zebym testowal ten sensor,jak nie to na pewno nie filtr węglowy tylko czujnik temperatury.
po dzisiejszej nocy autko odpalam z rana i jade z oczekiwaniem co sie stanie.prosze o pomoc,porady,sugestie.ile kosztuje ten mac sensor?ile ten filtr węglowy?czy to napewno to??

[ Dodano: Sro Gru 12, 2012 18:21 ]
mechanik sie poddal.nie jest w stanie zlokalizowac awarii.pozostaje serwis.na piatek jade do salonu rovera na podaczenie kompa.moze tam mi cos powiedza
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Gru 12, 2012 19:02   

p.h.,
Przekaźnik pompy paliwa (main relay) przelutuj.
I jak to nie da rady to podmień komputer.
 
 
 
patrykosboss 



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 3



Wysłany: Czw Gru 13, 2012 22:43   

A mówiłeś, żeby sprawdził to ciśnienie w pompie? Niestety mechanicy jacy są, tacy są, mordowałem się z tym tak samo jak i Ty. Nawet ten, który w końcu doszedł do tego dopiero po 3 razie to naprawił. I u mnie nie było różnicy czy to gaz czy benzyna gasł na tym i na tym ale tylko gdy był zimny, jak rozgrzał się to jakoś tam już chodził, było falowanie obrotów 500-1000, u Ciebie też tak jest czy na ciepłym też gaśnie?
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 13:38   

dzięki wszystkim za info,ale praktycznie kazdy sie mylił.dzisiaj bylem w serwisie.dla użytkownikow rovera polecam serwis bmw z czestochowy,gdzie handluja rowniez roverami i gdzie jeden z mechaników ma naprawde pojecie.mechanik w 5 min.zdiagnozowal usterke.tylko jeden kod wyswietlila kotrolka.kod nr.12.błąd ZAWORU EGR.czy to dobra wiadomosc??poczytalem o tym i takie wlasnie mam objawy jak pisza inni.dopiero jak to naprawie do konca bede usatysfakcjonowany w 100%.jaka cena tego zaworu?/lepiej nowy??czy mozna wyczyscic czy od razu nowy

[ Dodano: Nie Gru 16, 2012 13:38 ]
gdzie można kupić ten zawór??ma ktoś namiary do jakiejs hurtowni,sklepu??obdzwoniłem chyba z 5 i żaden nie posiada takowego
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 14:12   

Wyczyść ten co masz.
Po co kupować coś co jest w zasadzie niezniszczalne, a jedyną usterka jest zasyfienie nagarem ze spalin.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 14:21   

myślisz??to powinno wystarczyć?a tak tylko z ciekawosci jaka cena nowego około?to z rana jutro jade do jakiegos fachowca
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Gru 16, 2012 22:02   

p.h. napisał/a:
a tak tylko z ciekawosci jaka cena nowego około?
Zadzwoń do ASO Hondy i zapytaj o EGR do silnika F18A3.
Pewnie pare setek kosztuje + czekanie kilka, kilkanaście dni na dostawę.
Pozostaje tylko serwis, bo zamienników nikt nie robi.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Gru 17, 2012 20:12   

ostatecznie można zaślepic.
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
patrykosboss 



Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 3



Wysłany: Sro Gru 19, 2012 18:45   

i u mnie też coś o tym EGR wspominał tylko dawno to było i zapomniałem :D sorka :D
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Wto Gru 25, 2012 12:09   

witam ponownie.na dzien dzisiejszy sprawa wygląda tak
jeden mechanik przeczyscil mi ten zawór.w sumie przez kilka dni wsiadalem do auta,odpalalem,odjezdzalem od razu i nic nie gasło.po 2 dniach zaczeła sie zapalac kontrolka chek.pojechalem do innego goscia.ten twierdzi ze ten zawór nie chodził bo gośc mi go wyjąl,a jak się go wkłada z powrotem to trzeba go podpinać na obrotach wtedy zacznie dzialac.niby ze dopiero teraz zaczał chodzic.ojeden dwa dni,kotrolka dalej sei zapala w czasie jazdy.a auto jak gasło tak gasnie.nowy objaw jest taki,ze bardzo dymi na zimnym silniku z rury na benzynie tylko.jak przełącze na gaz to niekeidy troche falują obroty.co mam teraz robic??najgorsze jest to ze auto kupiłem w czerwcu i miesiąc w miesiac jestem z wizyta u mechanika.masakra jakas.
co dalej???
1.wydzwonilem chyba z 10 sklepow z czesciami nikt takowego zaworu nie posiada.jak kolega powyzej zasugerowal zadzw.do aso hondy z lodzi.koles powiedzial za ten zawór-UWAGA!!!!1700ZL.!!!

2.jeden mechanik zaproponowal mi uzywany za 150pln.co jak znowu kupie zepsuty???czy ma ktos dobry uzywany do sprzedania??

3.kolega KRYS zasugerowal w ostatecznosci zaslepeinie tego zaworu.jaki to ma cel??jakie będa tego skutki??co sie wtedy stanie???jak zmieni sie jazda tym autem??
pomóżcie.wesołych świąt
 
 
mareczek 




Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 76
Skąd: Szczecin

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 25, 2012 18:34   

witam jestem tu nowy i mam nadzieje ze ktos mi pomoze kupilem rovera 620sdi niestety niema mocy jaka to moze byc przyczyna?falowaly obroty pojechalem na komputer bledow nie bylo i po wyjechaniu od diagnosty obroty zaczely normalnie dzialac.zawor egr zaslepiony odczepiam przeplywke i nie ma zadnej roznicy :cry:antena nie wysowa sie, maksymalna predkosc to okolo 85 km/h jesli jade na wiekszych obrotach to gasnie a po kilku minutach odpala i jedzie ale dalej sie muli prosze o pomoc!
_________________
Pozdrowionka;)
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sro Gru 26, 2012 09:11   

mareczek na większość Twoich pytań sa odpowiedzi na forum.Użyj wyszukiwarki.
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
mareczek 




Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 76
Skąd: Szczecin

Rover 600

Wysłany: Sro Gru 26, 2012 10:59   

wyszukiwarka....

[ Dodano: Sro Gru 26, 2012 10:59 ]
az takim informatykiem to ja nie jestem... :sad:
_________________
Pozdrowionka;)
 
 
 
p.h. 



Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 24



Wysłany: Pią Sty 04, 2013 00:30   

witam ponownie. korzystając z wolnego poszedłem do innego mechanika zeby jeszcze raz mi obczail ten zawór egr.ten przeczyszcil go jeszcze raz i stwierdzil ze jest dobry i nie ma sensu go czyscic..zasugerował,ze to ze w serwisie pokazuje blad 12 zawor egr ,to nie znaczy ze to to. ten zawor jest polaczony z innymi zaworami i moze jakis inny jest popsuty dlatego bedzie taki bład wyskakiwal.zadzwonilem do mazpolu(dawny serwis rovera)tam gdzie mi ten błąd zdiagnozowali i mechanik przez tel.powiedzial ze moze tak byc i ze ten zawor jest polaczony z dwoma innymi zaworami.nie pamietam jak one sie nazywaly.(słabe rozumienie przez tel.)bez kitu panowie,ale ja mam juz powoli dosc i zaczyna mnie to smieszyc i złościć.3 m-ce jeżdzenia po warsztatach i nadal problem nie rozwiązany.
1.jak mam znależc przyczyne skoro w moim miescie nikt nie potrafi?
2.jezeli podlacze sie pod ten komp testbook t4 to pokaze mi jak na dłoni konkretna przyczyne,co wymienic,itd,itd.??w jakich miastach,warsztatach sa te komputery??prosze o wszystkie adresy.ile kosztuje taka diagnoza?
3wie ktoś jak jest połaczony ten zawór egr,z jakimi zaworami?ma ktoś jakiś schemat?rysunek?instrukcje.
masakra z tym autem.co m-c wizyta w warsztacie z jednym i tym samym.nie stac mnie na drugie auto,a tym strach jeździć.pOMÓŹCIE.
p.s.chciałbym w końcu napisac tutaj tylko jedno zdanie.Dzieki koledzy za pomoc.w końcu autko naprawione.niestety nadal musze se z tym męczyć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Kilka problemów ....
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Wrz 20, 2009 22:58
filo
Brak nowych postów [R600] - Kilka problemow technicznych
Vader Rover serii 600, Honda Accord 7 Sob Gru 04, 2010 00:31
rami1000
Brak nowych postów [R600] Kilka drobnych problemów
Radio, zegarek, podświetlenie włączników, wentylator, ham. ręczny
Zientas Rover serii 600, Honda Accord 24 Sob Wrz 29, 2007 00:35
ADAM1
Brak nowych postów [Honda Accord] Problemów kilka do rozwiązania
a właściwie accord '96
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Mar 17, 2010 22:31
wojtekkk
Brak nowych postów [R620] Kilka problemów (HGF (?), stukanie, turbina)
rtoip24 Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Mar 10, 2009 23:24
rtoip24



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink