Zobacz temat - Pływak - R218SD
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Pływak - R218SD

Pływak - Sro Lip 22, 2009 20:53
Temat postu: Pływak - R218SD
Witam :mrgreen: Temat postanowiłem założyć aby opisywać wszystkie modyfikacje mojego R i wrzucać jego zdjęcia w jednym temacie, a nie w kilku(nastu). Tak wiem, ze jest garaż ale dla mnie to nie to samo co otwarta dyskusja na forum. Jeśli moderacja uzna temat za niezgodny z regulaminem no cóż dostosuje się :)

Tak więc zaczynamy

Na początek krótki opis
Rover 218SD z końca 1995r.
Silnik 1.8 TD koncernu PSA montowany w Peugeotach, Citroenach. Naklepane ponad 210tys km i zero wycieków, zero brania oleju. Tylko lać ON i jeździć.

Cel? Doprowadzić mojego klekota do ideału, czyli stanu w którym wszystko w nim będzie mi odpowiadało ale czeka mnie do tego długaaaa droga. Na razie małymi krokami do celu :mrgreen:

Tak wyglądał jak trafił w moje ręce czyli totalna seria, teraz nie mogę na te zdjęcia patrzeć hehe ;)



Pierwsza "modyfikacja" to zmiana stalowych 14" na 15" alu. Po godzinach spędzonych na allegro i przeglądaniu różnorodnych alu stwierdziłem, że na początek najlepsze będą oryginalne alu od coupe/cabrio. Znalazłem tanio w idealnym stanie z oponami jeden mail i za 2 dni były u mnie. Niby same felgi, a już auto wyglądało inaczej



Kupiłem też nowe audio. Nic specjalnego miało być tanio i lepiej niż seria. Dokładnyy opis z fotkami pod linkiem http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=40092

Niestety w międzyczasie przez pewnego debila autko wylądowało na wysepce. Efekt? Zderzak, belka, lewa lampa, maska do wymiany, Chłodnice na szczęście udało się połatać. Jako, że sprawca oczywiście pojechał dalej nie interesując go co stało się z pojazdem na którym wymusił pierwszeństwo koszty niestety musiałem ponieść ja. Zdjęć nie będę wrzucał bo mnie krew zalewa jak patrze na rozwalonego klekota.

Dzięki szybkiej pomocy allegro w ciągu tygodnia R wrócił do stanu z przed kolizji i można było kontynuować doprowadzanie do ideału.

Następnym co mi się w nim nie podobało to blenda na tylnej klapie. Czarny brzydki plastik ale udało mi się dorwać gładką blendę w kolorze nadwozia od Coupe. Zniknęły też wszystkie oznaczenia po za logiem R.




Teraz przyszedł czas na to co w moim R najbardziej mnie denerwowało czyli zawieszenie. Auto stało bardzooo wysoko i na nierównościach bujało jak cholera. Wybór padł na tanie sprężyny JAMEX'a. Na necie było równie wiele opinii pozytywnych co negatywnych na temat tych sprężyn jednak postanowiłem zaryzykować. Kupiłem ja za 340zł. Chciałem sam wymieniać ale po godzinnej walce z zapieczonymi śrubami stwierdziłem, ze nie ma co na "chama" się siłować bo może być więcej szkód niż pożytku i auto poleciało do mechanika na zmianę czyli kolejny wydatek tym razem 120zł. Jadąc odebrać autko miałem obawy jak R będzie wyglądał "na glebie" niby -40mm to nie dużo ale może nie pasować do tego samochodu. Jak tylko zobaczyłem swojego klekota pod warsztatem, pojawił się banan od ucha do ucha imo wygląda świetnie o wiele lepiej niż na seryjnych sprężynach. Później jeszcze tylko ustawienie zbieżności i kolejne -100zł w portfelu.Jak się jeździ? Moim zdaniem o wiele lepiej klekot bardziej "przyklejony" do asfaltu, sprężyny twardsze ale plomby z zębów na dziurach nie wylatują jedno co mnie zmartwiło to obniżenie miał iść o -40mm, a poszedł sporo więcej -50mm albo jeszcze niżej. Efekt miska olejowa tuż nad ziemią :neutral: Muszę się teraz od nowa uczyć jeździć i nie zapominać, ze auto jest nisko.




Na dniach kolejne fotki bo już zamówiłem kolejny "mały" gadżet do swojego R :twisted:

Plany na przyszłość. Jakaś nowa felga minimum 7J tak aby nie chowała się w błotnik tylko była równo z nim, zastanawiam się nad takimi:
lub

Na pewno też pojawi się dokładka przedniego zderzaka. Nie tyle ze względów estetycznych co praktycznych ponieważ miska jest niżej niż zderzak i jak przy wjeżdżaniu gdzieś zahaczę "hokejem" będę wiedział aby nie pchać się dalej.

Na dniach nowe fotki bo kolejny "mały" gadżet do mojego R już zamówiony.

camaro17 - Sro Lip 22, 2009 21:27

Pływak, widzę że koledze też brakuję odpowiedniej zakładki na forum z naszymi furami i modami, ja jestem na 100% za, sam kiedyś otworzyłem wątek na temat swego R400 ale szybko umarł jakoś nie było zainteresowania. Oby tu tak nie było, jak będzie OK też otwieram.
Pływak - Sro Lip 22, 2009 21:35

camaro17, swego czasu w "sugestiach" poruszyłem temat stworzenia działu, w którym były by wyłącznie takie tematy jak ten, czyli jeden samochód = jeden temat i dyskusja z nim związana. Niestety odpowiedzią, administracji było "przecież jest garaż" i na nic zdały się moje uwagi o małej funkcjonalności tego "gadżetu". Co do umarcia tematu to myślę, że dopóki będzie się coś działo przy samochodzie (czyt, dalsze modyfikacje) temat nie zniknie w otchłani forum, a przynajmniej tak mi się wydaję ;)
des - Sro Lip 22, 2009 22:58

Pływak rozumiem, że wymieniłeś tylko sprężyny? Amortyzatory zostawiłeś seryjne?
Też chcę obniżyć trochę swojego i nie wiem czy sama wymiana sprężyn nie odbije się na amortyzatorach :???:

Pływak - Czw Lip 23, 2009 08:04

Odbije się i to na pewno. Zwykłe amory przy twardszych i obniżonych sprężynach wytrzaskają się szybciej niż na seryjnych. Ja nie zmieniałem, z tyłu mam dość nowe gazowe KYB, a z przodu niedługo przydało by się wymienić.

Panowie o co sądzicie o felgach podejdą do kanciaka czy szukać czegoś innym wzorem?

Tomaszi - Czw Lip 23, 2009 08:41

Pływak, sam zobacz ;)


Pływak - Czw Lip 23, 2009 09:20

Tomaszi, dzięki :) W PS "przymierzałem" już różne felgi i nadal mam mętlik w głowie co wybrać aby nie wyglądało gorzej niż teraz. Druga sprawa nie wiem czy pchać się w 16" i oponę 195/45 czy zostać przy 15" 185/55 ale jako, ze z felgami się nie spieszy będę przeglądał co jakiś czas alledrogo i może w końcu trafi się coś co mi się spodoba i nie będzie kosztowało majątku...
faecd - Sob Lip 25, 2009 00:29

Pływak, nie wiem jak w kanciaku ale 16 calowa felga w 416 na oponie 205/50 wyglada w sam raz! do tego nadal sie milo dobrze i komfortowo jezdzi:)

PS faktycznie Twoje autko bylo wysoko powieszone, ale strasznie mnie odpycha kit pt: sprezyny obnizajace + seryjne amory...fuuuu:)

Ogolnie fajny pomysl z tematem, jak tylko poprawie kilka pierdół w swoim R to moze tez bym taki temat zalozyl:)

Tomaszi: poprawiłem wyraz "p i e r d o l" na "pierdół" przez ogonki wykrzaczyło :)

Markzo - Sob Lip 25, 2009 08:49

dalej sugeruje taką gumeczkę pod zderzak:
http://www.allegro.pl/ite...ak_przedni.html

kieruneczki w zderzakach z żółtych na białe/dymione od MG ZR hmm??

halogeniki siakieś by fajnie zderzak urozmaiciły :)

kanciaczek Malinka! kółeczka może takie?
http://www.allegro.pl/ite..._opel_inne.html

ja sobie na takie zbieram, 16 cali i kapcie 205, będzie jeszcze nie tak strasznie twardo, kółka solidne, cąłkiem ładne no i dzięki takiemu zestawieniu felga/kapeć coś się prowadzenie może porpawi ;)

daj jakąś fote środka :D

camaro17 - Sob Lip 25, 2009 13:04

Markzo, polecam te felgi sam je mam i jestem z nich zadowolony na 10000%, generalnie jest to mój najlepszy zakup do swego R, nie wyobrażam sobie innych.
Pływak - Sob Lip 25, 2009 13:13

faecd napisał/a:
Pływak, nie wiem jak w kanciaku ale 16 calowa felga w 416 na oponie 205/50 wyglada w sam raz! do tego nadal sie milo dobrze i komfortowo jezdzi:)

PS faktycznie Twoje autko bylo wysoko powieszone, ale strasznie mnie odpycha kit pt: sprezyny obnizajace + seryjne amory...fuuuu:)

Ogolnie fajny pomysl z tematem, jak tylko poprawie kilka *#%#$* w swoim R to moze tez bym taki temat zalozyl:)


205/50 to jak dla mnie za duży balon jak na 16", więc albo 195/45 R16 albo zostaje przy 185/55 R15. Co do seryjnych amorów to zdaje sobie sprawę, że nie powinno się zakałdać na nie niższych i twardszych sprężyn ale zapytam czy jeździłeś na takiej konfiguracji? Bo imo nie ma tragedii da się jeździć w miarę komfortowo ale jako, że i tak mam w niedalekiej przyszłość przód do wymiany więc pójdzie jakiś lepszy komplet sprężyn o niższym skoku tylko nie wiem jakie wybrać.

Markzo napisał/a:
dalej sugeruje taką gumeczkę pod zderzak:
http://www.allegro.pl/ite...ak_przedni.html


... i taka dokładka właśnie będzie tylko trudną ją dostać. Na allegro od cholery lagun na części ale albo już nie ma, albo sprzedaje tylko razem ze zderzakiem albo chce prawie tyle ile za zderzak

Cytat:
kieruneczki w zderzakach z żółtych na białe/dymione od MG ZR hmm??

Będą ale nie w zderzakach bo tam nie ma kierunków :mrgreen:

Cytat:
halogeniki siakieś by fajnie zderzak urozmaiciły :)

Musiałbym wycinać otwory w zderzakach bo u mnie nie ma wyciąganych zaślepek

Cytat:
kanciaczek Malinka! kółeczka może takie?
http://www.allegro.pl/ite..._opel_inne.html

Fajne ale jokoś uparłem się na fele z rantem chociaż takim małym :mrgreen: Camaro17 jaką szerokość mają te fele? Nie są złe ale najpierw musiał bym zrobić przymiarkę 16"

Cytat:
ja sobie na takie zbieram, 16 cali i kapcie 205, będzie jeszcze nie tak strasznie twardo, kółka solidne, cąłkiem ładne no i dzięki takiemu zestawieniu felga/kapeć coś się prowadzenie może porpawi ;)


Przy 205 musiał byś mieć profil 40 albo mnie żeby nie było przekłamań licznika, a to już powoli robi się "naleśnik"

Cytat:
daj jakąś fote środka :D

W przyszłym tygodniu jak wszystko ogarnę i wysprzątam będą fotki wnętrza :mrgreen:

camaro17 - Sob Lip 25, 2009 17:13

Pływak, dane felgi 6,5 J x16" mam oponki 195/45 :mrgreen: ET 45
Markzo - Sob Lip 25, 2009 18:24

kurde w błotniakch te kierunki :D

Widziałeś dokładkę od Astry II? też jest ciekawa...jutro będe chyba na giełdzie rano, jak wychacze w dobrej kasie taką dokładke od laguny to wziąść Ci?

Pływak - Sob Lip 25, 2009 18:49

camaro17 napisał/a:
Pływak, dane felgi 6,5 J x16" mam oponki 195/45 :mrgreen: ET 45


W konfiguracji z tą oponą wyglądają naprawdę zacnie no ale tylko 6,5J przy ET45 jak bym mieszkał bliżej to już bym je u Ciebie przymierzał hehe ;)

Markzo napisał/a:
kurde w błotniakch te kierunki :D

Widziałeś dokładkę od Astry II? też jest ciekawa...jutro będe chyba na giełdzie rano, jak wychacze w dobrej kasie taką dokładke od laguny to wziąść Ci?


Jeśli nie będzie problemu to jak najbardziej, na allegro najtaniej znalazłem za 80zł ale chyba już jej koleś nie ma jak by Ci się udało znaleźć taniej to by było super :mrgreen: Od tej astry też nie jest zła ale coś mi się wydaje, że nie nie będzie pasowała tak jak ta od Laguny I z przed FL (chodzi o wymiary i kształt)

Markzo - Sob Lip 25, 2009 19:35

porozglądam się, nie ma sprawy :)
Pływak - Sob Sie 01, 2009 10:40

Odświeżam bo kolejne modyfikacje pojwaiły się na aucie

Pierwsza do dokładka od laguny pierwszej generacji... niby miała pasować idealnie, a jednak laguna ma inny kształt zderzaka i musiałem się troszkę nagimnastykować. Mam mieszane uczucie niby wygląda to fajne ale teraz auto aż prosi się o 16 cali...



Postanowiłem coś zrobić z końcówką wydechu bo strasznie szpeciła auto. Miałem już kupować jakąś tandetną nakładkę na allegro ale na szczęście kumpel mnie powstrzymał i kazał ją wypolerować. Godzinka zabawy z papierami od 300 do 2000 i oto efekt...



Żeby nie było, że wszystko ładnie i pięknie to mam problemu ze zbieżnością niby była ustawiona zaraz po obniżeniu ale zauważyłem ze lewa opona jest ścięta, dzisiaj byłem na poprawce coś tam niby poprawił ale nie wie czy będzie dobrze ani jaka może być przyczyna ;/

Tak wygląda opona :???:

pajda - Sob Sie 01, 2009 11:03

Pływak, no prezentuje się naprawde godnie ! aa i chciałbym zobaczyć tą końcówke przed polerowaniem tzn z jakiego 'zlego' stanu da sie wyprowadzić na taka ladna

pzdr !

Pływak - Sob Sie 01, 2009 12:17

Proszę bardzo, zdjęcie robione jakiś czas temu, wyglądała tak



Jakieś 5mm od końca musiałem uciąć bo było już poważnie przeżarte przez rdzę resztę załatwił papier ścierny...

camaro17 - Sob Sie 01, 2009 13:45

Pływak, ładnie, to wyszło, generalnie dajesz rady :mrgreen: czekamy na następne mody
Markzo - Sob Sie 01, 2009 21:08

dokładka pasuje miodzio, strasznie mi sie to widzi ;) zmiany na plus!
faecd - Sob Sie 01, 2009 23:18

Pływak, zamiast 16 felgi predzej doloz jakies progi bo powoli Twoj zderzak bedzie przypominal plog;) zartuje...ale generalnie poziom plastikow (zdrzaki progi) musi byc taki sam by ladnie wygladalo:)

PS psiknales klarem ten wydech co by go tak od razu rdza nie wziela? zawsze to jakas ochrona przed Ruda;)

Pływak - Nie Sie 02, 2009 03:19

Może i pług ale jak wyżej wspomniałem hokej zamontowany bardziej praktycznie niż estetycznie. Na zdjęciu wygląda jakby sam zderzak bym niżej niż progi niestety w rzeczywistości sam zderzak jest na tyle wysoko, ze micha i resztę bebechów zwisa poniżej zderzaka i dokładka ma na celu nauczyć mnie jeździć tak niskim autem. Progi na pewno nie dojdą bo już mam problem wjechać do jakiegokolwiek mechanika, a co dopiero z progami 5cm nad ziemią. Końcówki klarem nie psikam bo po pierwsze traci taki połysk po drugie lakier narażony jest na niesprzyjające warunki i po kilku tygodniach jest kicha. Wystarczy po każdym myciu wytrzeć i przelecieć autosolem i jest gitara.
Wojtek88 - Nie Sie 02, 2009 11:20

Bardzo mi się podobają wszystkie modyfikacje, dokładka pasuje jak dla mnie, spełnia walory estetyczne i przy tym "pomagają" Pływakowi. Szczere gratulacje. ;)
Pływak - Nie Sie 02, 2009 13:19

Hehe nie wiem jaki cudem zdołałem napisać ten post wyżej i to jeszcze czytelnie :lol:

Wracając do tematu cieszę się, ze się podoba mój klekot niby samochód robi się dla siebie ale fajnie jak podoba się innym. Co do dalszym modyfikacji to może w końcu dojdą rzeczy które zamówiłem prawie 2 tygodnie temu na allegro. Na razie na przyszły tydzień priorytetem jest porządne ustawienie zbieżności i muszę też oddać podsufitkę do tapicera.

Wojtek88 - Nie Sie 02, 2009 22:28

Pływak napisał/a:
Hehe nie wiem jaki cudem zdołałem napisać ten post wyżej i to jeszcze czytelnie :lol:

Wracając do tematu cieszę się, ze się podoba mój klekot niby samochód robi się dla siebie ale fajnie jak podoba się innym. Co do dalszym modyfikacji to może w końcu dojdą rzeczy które zamówiłem prawie 2 tygodnie temu na allegro. Na razie na przyszły tydzień priorytetem jest porządne ustawienie zbieżności i muszę też oddać podsufitkę do tapicera.


Też Ci się odkleiła :> :cry:

Pływak - Czw Sie 13, 2009 20:47

Żeby nie było, że Pływak się opieprza kolejne fotki.

Tym razem na celownik poszło wnętrze

Seryjne szare wnętrze jakie miałem...

(foto robione podczas prac z kompletem foteli nie zrobiłem bo zapomniałem)

... zostało zamienione na oryginalne pół-skórzane




Wstawki w boczkach "trochę" nie pasują ale na razie zostawiam tak jak jest, muszę tylko dorwać albo pomalować uchwyt na pasy tylnej kanapy bo jeden jest szary...

...aaaa wpadły też płaskie wycieraczki Valeo na przód ale to żaden tuning po prostu wymagały wymiany wiec zainwestowałem w lepsze :)

Markzo - Czw Sie 13, 2009 23:34

miodziaśnie :D :mniam: boczki pewnie tak jak ja bedziesz musial obszyć, chyba ze wersje EU dorwiesz :D może by tak zmienić kierke na poliftowa Wodzu hmm?? :D
Pływak - Pią Sie 14, 2009 08:48

Nad wymianą kierownicy się zastanawiam na pewno pójdzie w skórę razem z gałką zmiany biegów. Co do boczków to gość od którego kupiłem fotele ma cały komplet EU ale na co mi całe boczki skoro ja potrzebuje tylko wstawek. Myślałem aby obszyć je skóra z wyhaftowanym napisem ROVER ale muszę znaleźć kogoś kto by mi to w rozsądnych pieniądzach zrobił. No ale na najbliższy miesiąc kasę mam już rozdysponowaną :)
Markzo - Pią Sie 14, 2009 10:11

pomyśl nad kierą, wydaje mi się, że ta poliftowa dużo ąłdniej wgląda i fajnie w rękach leży :) mi boczki obszył znajomy za 50zł (te materiałowe wstawki), jestem w trakcie montazu, za chwile foty pokaże, jednak nie jest to to samo co oryginał (mam od anglika :/ ). tam materiał jest naprawde sztywny, mocny i nie ma problemu z przeszyciem, to co znalazłem ja wygląda oki, ale niestety, przeszycia sie rozjeżdża i lamówki ni huhu nie pasują :/ u tapicera w rzeszowie ceny od 200zł :/
Pływak - Sob Sie 15, 2009 13:26

Czy dużo ładniej to nie wiem obręcz jest tak samo wyprofilowana różni się tylko środkiem jest przystosowaniem pod poduchę. Widziałem do kupienia za 120zł tą od nowszej 200 nowo obszyta skórą ale właśnie bez tej zaślepki na poduchę, a na allegro nie znalazłem samej zaślepki wszystko z poduszkami.

Fota robiona przed chwilką

Botanix - Czw Sie 20, 2009 14:47

Podbijam, dawaj ten gadżet :)
Pływak - Czw Sie 20, 2009 14:50

Dzięki Botanix, tym razem mała modyfikacja wpadły białe kierunki boczne. Chwilka roboty a wygląda teraz dużo lepiej...




A tu mały VT wczoraj mi się nudziło więc pobawiłem się w PS. Pewnie niektórzy mnie zjedzą ale mi się widzi R w takiej wersji :mrgreen:


Botanix - Czw Sie 20, 2009 14:53

Fakt białe kierunki wyglądają lepiej a co do modyfikacji... po chwili zastanowienia uważam, że mi tez się widzi w takiej wersji. Trochę tylko kolor zielony nie najlepiej się z tym zgrywa , chociaz nie wiem w realu może być inaczej. Na pewno nikt tak nie ma :)
Markzo - Czw Sie 20, 2009 14:54

ile dałeś za te kieruneczki?? ;> miodzio! :D

co do VT - grill pod kolor i fele 16' czarne z chrom rantem i bedzie mega miszcz :D

Pływak - Czw Sie 20, 2009 15:05

Kierunki u Tomiego niecałe 45zł z wysyłką. Co do dalszych modyfikacji są dwie opcje zostaje tak jak jest i dochodza fele z rantem w polerce albo listwy idą na czerwono grill w kolor lub czarny (tu mogę eksperymentować bo mam drugi w garażu) i fele coś na wzór tego http://allegro.pl/item713...4x100_inne.html
Mayson - Czw Sie 20, 2009 15:22

Dawaj foty :grin:


A, już są :ok:

Papaa2 - Czw Sie 20, 2009 15:22

Pływak, ten VT rewelacja :-) wg mnie bedzie wygladac jak wyscigowka ale wazne ze Tobie bedzie w nim dobrze ;-)
Pływak - Pią Sie 21, 2009 13:06

Z tą drugą opcją jest ten problem, ze nijak będzie pasować dźwięk silnika do wyglądu i wtedy trzeba by się zastanowić na v-teckiem, a tu już się zaczynają spore koszty.

Jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony i dziś pojawiła się naklejka z ostrzeżeniem :lol:

Markzo - Pią Sie 21, 2009 13:10

chcesz foto spod maski i sobie porównać co i jak?




Pływak - Pią Sie 21, 2009 13:16

Wrzuć ale coś mi się wydaje, że klekot ma całkiem inne mocowanie niż benzyna po za tym czy nawet jeśli mocowania były by takie same to czy v-tec podejdzie plug & play?


P.S Tak jak myślałem wszystko odwrotnie jest u Ciebie...

Markzo - Pią Sie 21, 2009 13:18

fotki wyżej ;)

układ paliwowy inny (ciekawe czy bak jest taki sam?), komp inny, skrzynia inna, mocowania silnika/skrzyni chyba tez inne....komp inny...VTEC? no to jeszcze cos sie znajdzie bankowo, zegary inne chociażby....

Pływak - Pią Sie 21, 2009 13:22

Że cały osprzęt jest inny to wiem chodzi mi raczej czy nie będzie trzeba przerabiał połowy kanciaka aby to wszystko w nim upchnąć. Będę musiał poszukać kogoś z Hondą v-tec i popatrzeć jak tam to wszystko siedzi ale na razie to i tak bardzooo odległe plany...
Markzo - Pią Sie 21, 2009 13:27

raczej trzeba bedzie :/ jakie masz hamulce? rozmiar tarcz? chyba lepiej podkręcic to co masz...
Pływak - Pią Sie 21, 2009 13:29

Tylko ile z tego klekota wycisnę 100KM? 110KM? :/ Tarcze standard 262mm
Markzo - Pią Sie 21, 2009 13:33

wiekszy IC, turbo jakies konkretne, podlać to ropą, czispa od kranczipsa i bedzie lepiej ;) lepsze wyjscie to kupic kanciaka 1.6 z zajechanym motorem, przełożyc Twoje graty i zrobić silnik. CIekawą opcją jest montaż kompresora do D16A8/9, ładując 0,5bara z kompresora eaton m62 mozna miec ok 200km ;)
Pływak - Pią Sie 21, 2009 13:42

Turbo jest konkretne, może dmuchać spokojnie na 1,7Bara ale co mi po tym jak musiał bym je oddać do regeneracji żeby mieć pewność, ze jeszcze pokręci się trochę, wymienić uszczelki w silniki aby ich nie wydmuchało, zmienić wydech itd. Po za tym pamiętaj, że to stary klekot z mechaniczną pompa baz kompa i nie wgrasz odpowiedniego programu tylko wszystko kręcisz metodą prób i błędów. Też już się robią koszta pod 2K zł więc na razie nie ma co myśleć o tak poważnych modyfikacjach bo i tak już chyba podwoiłem wartość auta ;)
Markzo - Pią Sie 21, 2009 13:45

czyli generalnie jestes w kropce :/ ja swojego powoli szykuje...żeby mu bąka puścić w silnik :P zaczynam troche od :dupa: strony najpierw opony/koła, hamulce, zawias a potem dmuchanko ale lepiej robić cos niz nic ;)
Brt - Pią Sie 21, 2009 18:53

Markzo napisał/a:
zaczynam troche od strony najpierw opony/koła, hamulce, zawias a potem dmuchanko ale lepiej robić cos niz nic

moim zdaniem to od właściwej strony zaczynasz ... najpierw zawiecha i hamulce a na końcu silnik :ok: :)

herc - Czw Sie 27, 2009 12:46

Brt napisał/a:
najpierw zawiecha i hamulce a na końcu silnik :ok: :)


Popieram !! ja zrobiłem najpierw silnik takie tam pierdółki ale parę kucy doszło i czasem są problemy z hamowaniem :/

Pływak - Czw Wrz 03, 2009 19:40

jakub333 napisał/a:
zanczy się Ty moim :P xD
Sorx
czyli od jakiegoś coupe/hat/kombi kanciak te fotele masz ? tak


Fotele mam od 200 hatchback od coupe nie pasują bo przednie fotele są składane, a tylna kanapa 2-osobowa...

Fredi88 - Czw Wrz 03, 2009 20:49

tu sie dobrze dzieje :) dobra szkole obrales... bo laminat i lexy to kazdy umie zalozyc.
moje ulubione zdanie "nie sztuka jest zwrocic na siebie uwage tonami siatek i spojlerow... sztuka jest zrobic to bez nich" :D seryjne auta sa piekne, wiec tylko nizej, lepsze kolo, fajne wnetrze, zadbany lakier i jest malina :) dzialaj dalej

Markzo - Czw Wrz 03, 2009 21:24

no gdzie foty kółek na autku?? ;> Pływak nooo :D
Fredi88 - Czw Wrz 03, 2009 21:26

z tego co wiem nie ma opon jeszcze :) ale juz komplet namierzony wiec niedlugo pewnie beda fotexy. Sam czekam jak to sie ułozy w tym aucie :)

kurde mam nadzieje ze nie powiedzialem za duzo :P moze to jakies tajemnice albo cos :D

Pływak - Czw Wrz 03, 2009 21:28

Będą będą felunek już leży garażu, czeka na gumy i pierścienie centrujące :D We wtorek powinno już wszystko być na aucie to się pochwale i jakąś fotkę wrzucę :mrgreen:
Markzo - Czw Wrz 03, 2009 21:32

mi też się pochwalił :D także looozik, tylko ciekaw jestem efektu bo fela jest kozacka!
Wojtek88 - Sob Wrz 05, 2009 12:40

Nie widziałem Pływak, że chcesz silnik inny wkładać ;) Podobno dobra baza pod turbo to D16Z6, co prawda jest to SOHC, ale ma v-tec'a. Mój kumpel , który ma obecnie D16Z5 w swojej hani crx, albo robi plan D16Z6 + turbo, albo B18 (dalej nie pamiętam, ale moc 140 KM, silnik od Integry). Ta opcja z silnikiem od Intergry jest sporo kosztowna, bo trzeba dobre łapy kupić, ale moment jest fajny.
Pływak - Pon Wrz 07, 2009 18:47

Wojtek88, narazie to jest tylko takie gdybanie z tym swapem może kiedyś.... ;)

Wracając do tematu w końcu kupiłem fele. Po wielu godzinach spędzonych w poszukiwaniu odpowiedniego felunku w odpowiednim rozmiarze wreszcie się na coś zdecydowałem. Nie jest to może to co chciałem ale niestety z przyczyn technicznych nie ryzykowałem i nie kupowałem nic szerszego, więc jak się nie da założyć co się chce to trzeba zakładać co się da ;) Wybór Padł na skręcane BBS RS 16" z polerowanym rantem i oponki Kumho Ecsta w rozmiarze 195/45R16

Tak to wygląda na autku:




Na ten sezon to chyba ostatnia większa zmiana w moim R, muszę jeszcze tylko dorwać dekielki BBS'a

Markzo - Pon Wrz 07, 2009 18:58

Kozak! :) śliczota ;) :ok: :ok: :ok: sie mi to widzi bardzo :D jakie ET felgi? :)
Pływak - Pon Wrz 07, 2009 19:01

Standardowe 45 szerokość 6,5J Z tyłu przydała by się szersza felga na ale już bym nikogo na tylnej kanapie nie woził :/ aaa pozbyłem się też chlapaczy niektórzy dokładają niektórzy zdejmują :rotfl:
Markzo - Pon Wrz 07, 2009 19:03

właśnie taki mi się zdawało, ja mam 40 z tyłu i jest szerzej niż u CIebie, ale ja nikogo z tyłu wozić nie musze :D ale efekt miodzio!

Btw dorwałem kumpla od civa dziś, wzieliśmy coupe na podnośnik i niestety, zawias od civica, przynajmniej civica coupe, jest zupelnie inny, inne amory itp :/ także kupa, lezymy :/

Papaa2 - Pon Wrz 07, 2009 19:09

Pływak, powiedz mi bo a zdjeciu nie widac dokladnie ;-) czy tylni zderzak masz wyzej niz przedni i progi? ;-) bo z tej perspektywy tak wyglada ;-)
Pływak - Pon Wrz 07, 2009 19:11

Tak, dół/początek mniej więcej na poziomie progów natomiast dalej podnosi się ku górze... Fabrycznie tak jest listwy są na tym samym poziomie tak zderzak wyprofilowali...
Papaa2 - Pon Wrz 07, 2009 19:21

a myslales zeby cos wstawic pod tylni zderzak? bo tak brzydasnie czasami jak tylni jest wysoko do reszty ;-)
Pływak - Pon Wrz 07, 2009 19:28

Nie, raczej tak zostaje, dokładki z tyłu jakoś sobie nie wyobrażam imo wyglądało by jak "lodówka" na kołach ;)
Fredi88 - Sro Wrz 09, 2009 21:37

powiem tak... widzialem, gniecie jaja :)

ps. Zadnych dokladek :roll: seria, nizej i na ladnym kole... wiecej nie trzeba

borsi - Czw Wrz 10, 2009 12:15

guru guru chcemy więcej :)
Senn - Sro Wrz 23, 2009 22:22

Pływak, pieknie sie prezentuje ten Twoj kanciak.
camaro17 - Pią Wrz 25, 2009 21:20

Pływak, coś dla ciebie :wink:






Pływak - Sob Wrz 26, 2009 00:26

Nie widza mi się ;) Pierwszy jako tako trzeba by siatexa wywalić, chlapacze i lepiej dopasować hokej bo szpara jest no i ja jeszcze bym się spoilera pozbył. Drugi według mnie to już lekko pod pokemona podchodzi, tył szyby prawie czarne przód przeźroczyste wygląda jak karawan, felgi w ogóle mi się nie widza i do tego te chlapacze z tyłu i z przodu. Jak by ktoś znalazł jakiegoś ładniejszego to wklejać będzie motywacja do dalszych działań ;)

Senn, dzięki :D

Firq - Sob Wrz 26, 2009 11:33

Oglądałem auto Pływak-a, osobiście i na prawdę jest dopracowane mimo ze ma już swoje lata 3ma się lepiej niż niektóre R75 :)
Pływak, Widziałem wczoraj twoje autko pod FANTAZJĄ wieczorem

pajda - Sob Paź 03, 2009 19:08

moze cos takiego ?? :rotfl: ...... nie, no żal totalny !


Pływak świetna robota !

Botanix - Nie Paź 04, 2009 00:02

mnie się podoba spoiler ala NFS :)
Markzo - Nie Paź 04, 2009 07:15

wywalić zderzak od luxemburga, zmienić progi i flejm pałer ałt i dałoby się to przeżyć ;)
kaaaziuu - Sro Paź 28, 2009 22:37

My sie smiejemy a tam ktos kupe $$$ i pracy wlozyl :/
Pływak - Czw Paź 29, 2009 22:02

Powiem więcej my się śmiejemy, a laski pod dyskoteką kwiczą na widok tego bolidu prosto z 2 Fast 2 Furious :lol: Tak poważnie to dzięki za słowa uznania... może nie będę skromny jak to napisze ale mój przykład dobitnie pokazuje, że wcale nie trzeba wydawać kupy kasy aby z mocno przeciętnego pojazdu zrobić naprawdę w miarę fajnie wyglądając auto :)
Dydo - Czw Paź 29, 2009 23:20

Ale przecież to prawda, co piszesz, więc słowo 'skromność' można tutaj usunąć ;) Świetna robota i to trzeba podkreślać na każdym kroku. Jakbyś nie miał co robić to w międzyczasie możesz odpicować także mojego :D :D
borsi - Sro Lut 24, 2010 09:27

Wracam do tematu kierownicy po zdjęciach widzę ze Ty nic ze swoją nie robiłeś a jak już sie zaopatrzyłem w kierownice i w naszych kanciakach z tyłu są one zupełnie inne.
Pływak - Nie Lut 28, 2010 00:26

Nic nie robiłem i raczej nic robił nie będę no chyba, że będzie mi się chciało ściągać i dawać do obszycia ale jak na razie mam strasznego lenia po za tym u mnie jest w miarę dobrym stanie. Dzisiaj po raz pierwszy od 2 miesięcy wyjechałem z garażu wreszcie ten wstrętny śnieg zniknął :twisted:
Markzo - Nie Lut 28, 2010 00:30

Obijasz się :P
Pływak - Nie Lut 28, 2010 00:46

Wcale nie, dzisiaj (tzn. już wczoraj) wytargałem z garażu BBS'y umyłem i wypolerowałem ranty teraz tylko czekać na ocieplenie, zakładać i można siać lans :lol: A tak poważnie to co miałem w planach już mniej więcej zrobiłem teraz tylko dbać i od czasu do czasu jeździć, a za rok może dwa pomyśleć o zmianie na coś młodszego i co najważniejsze mocniejszego...
Tomi - Wto Maj 18, 2010 20:42

Trochę mnie zainspirowałeś, aby zrobić coś przy swoim Cabrio. Mam nadzieję, że większość z zaplanowanych zmian, uda się skończyć do zlotu... Oby lakiernik się wyrobił :)

Jedną rzecz pedejrzałem u Ciebie... dokładkę z Laguny, tylko u mnie wloty w zderzaku nie będą pokrywały się z otworami w zderzaku.

Pływak - Nie Maj 23, 2010 12:17

No działaj działaj bo naprawdę warto. Kanciaki jednak coś w sobie mają :mrgreen: Autko całe leciało do lakiernika? Też się kiedyś zastanawiałem nad lakierowaniem bo tu rysa tam lekki wgniot ale jednak odpuściłem bo trzeba bo lakierować całe auto, a to już się robią nie małe koszta szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę cenę zwykłego kanciaka w wersji liftback, gdyby to było cabrio albo miało chociaż jakiś mocny silnik to można by się jeszcze zastanowić...
Tomi - Pon Maj 24, 2010 11:57

Pływak napisał/a:
No działaj działaj bo naprawdę warto. Kanciaki jednak coś w sobie mają :mrgreen: Autko całe leciało do lakiernika? Też się kiedyś zastanawiałem nad lakierowaniem bo tu rysa tam lekki wgniot ale jednak odpuściłem bo trzeba bo lakierować całe auto, a to już się robią nie małe koszta szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę cenę zwykłego kanciaka w wersji liftback, gdyby to było cabrio albo miało chociaż jakiś mocny silnik to można by się jeszcze zastanowić...


Dlatego tak długo szukałem Cabrio, z takim silnikiem, kolorem, tapicerką i kolorem dachu :)

W zasadzie to robię niewiele, nowy dach (z szybą i podsufitką), zawieszenie (wyszło chyba -8 lub 10 cm.), felgi (bardziej dopasowane wizualnie do auta... tak myślę) w rozmiarze 7J17 i oponami 205/45R17, ponadto zmieniam i lakieruję przód (będzie bardziej stylowy... ale wszystko w oryginale). Liczę, że z całości będę dumny :)

Bez neonów i spoilerów, ot stylowy Youngtimer :)

P.S. W czasach obłych nadwozi, kanciak jest piękny i bardzo rzuca się w oczy... a zadbany kanciak to rarytasik :)

Pływak - Pon Maj 24, 2010 12:43

-80/-100mm? No to już jest naprawdę nisko :twisted: U siebie mam jakieś -55mm i nie wyobrażam sobie nawet -80, a co dopiero -100 będzie kozak. Jak autko będzie gotowe to zaraz wrzucaj fotki na forum :D
Tomi - Pon Maj 24, 2010 12:55

Pływak napisał/a:
-80/-100mm? No to już jest naprawdę nisko :twisted: U siebie mam jakieś -55mm i nie wyobrażam sobie nawet -80, a co dopiero -100 będzie kozak. Jak autko będzie gotowe to zaraz wrzucaj fotki na forum :D


W tej chwili jest u lakiernika... mam nadzieję, że się wyrobi przed zlotem. Innaczej go zatłukę :)

Jest jeszcze jedna niespodzianka, udało mi się wyczesać prawdziwą żadkość. Zderzak do kanciaka z fabrycznymi miejscami na halogeny i ramkami do nich... a fabrycznie nowe halogeny miałem na półce :) To będzie drugi lub trzeci kanciak z fabrycznymi halogenami, którego widziałem na własne oczy (nie piszę o Coupe).

Oryginalna wiązka z włącznikiem, oryginalnymi przekaźnikami już zamontowana w aucie... tylko zderzak się maluje :)

Jak już tak piszę, to dodam, że do kompletu będzie maseczka z Coupe (z garbikiem) :)

No i dokładka z Laguny I :)

Pływak napisał/a:
-80/-100mm? No to już jest naprawdę nisko :twisted:


Jest na tyle nisko, że nie można go było zdjąć z podnośnika :)

Markzo - Pon Maj 24, 2010 12:56

W Rzeszowie jeździ biały kanciak sedan z ori halogenami :P
Pływak - Pon Maj 24, 2010 13:08

Tomi napisał/a:

Jest na tyle nisko, że nie można go było zdjąć z podnośnika :)


U mnie jest to samo u mechanika na podnośnik musiałem na deski wjeżdżać żeby mógł ramiona podłożyć ;) Jak dorzucisz jeszcze dokładkę od Laguny to będzie 5cm od ziemi :mrgreen: Pytanko mam co za zawias wrzuciłeś?

dobryziom - Pon Maj 24, 2010 13:35

no widzę ze Tomi ostro działa zawias z tego co pamietam jest właśnie z coupety.
Tomi - Pon Maj 24, 2010 13:42

dobryziom napisał/a:
no widzę ze Tomi ostro działa zawias z tego co pamietam jest właśnie z coupety.


Zawias nie jest od Coupe (mojej wersji silnikowej) - wiadomo masa silnika, jednak okazało się, że ktoś podprowadził jedną tylną sprężynę (różowa)... chcąc nie chcąc (czas do zlotu biegnie niemiłosiernie) zdecydowałem się na to co było dostępne od ręki (JAMEX). Złożone z amorkami KYB i nowymi poduszkami z przodu. Obawiałem się, że felgi będą obcierały o błotniki (7J17 z oponami 205/45R17), jednak gdy auto stanęło na kołach, tylna opona mija błotnik o jakieś 2-3 mm. Jest na styk :)

Pływak - Pon Maj 24, 2010 14:40

W takim razie -100 ani nawet -80 nie będzie bo sam mam konfiguracja Jamex + KYB i usiadło jakieś -55mm ale jak dla mnie takie obniżenie to najlepszy kompromis między wyglądem, a funkcjonalnością auta...
Tomi - Pon Maj 24, 2010 19:22

Widocznie Cabrio jest cieższe, gdyż z przodu jest maks. centymetr od opony do błotnika, a z tyłu opona pokrywa się wrecz z oponą. Ponadto z racji większego koła, zapełnia ono niemal całą wnękę koła.
flapjck1 - Pon Maj 24, 2010 20:09

a jak juz jestesmy w temacie kanciakow - co sie bedzie lepiej krecilo po winklach targa z silnikiem 1,8 vvc czy moze roznica jest niewielka i czaic sie na 2.0t ?
Markzo - Pon Maj 24, 2010 20:32

a jaka jest różnica w masie?? 2.0T waży chyba porównywalnie co 2.5.KV czyli ok 150kg tak?
borsi - Pon Maj 24, 2010 20:56

Tomi, Nie masz dla mnie ori halogenów :) ? z wiązka etc.
Tomi - Wto Maj 25, 2010 12:01

flapjck1 napisał/a:
a jak juz jestesmy w temacie kanciakow - co sie bedzie lepiej krecilo po winklach targa z silnikiem 1,8 vvc czy moze roznica jest niewielka i czaic sie na 2.0t ?


Osobiście wszedłbym w 1.8T ze skrzynią z 2.0T (lub tylko przełożyć torsena).

[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 13:01 ]
jakub333 napisał/a:
Tomi, Nie masz dla mnie ori halogenów :) ? z wiązka etc.


Miałem tylko jeden taki zestaw wyczesany zupełnie przypadkiem... zresztą korcił każdego właściciela kanciaka czy R600, leżąc na półce :)

konrad2104 - Wto Maj 25, 2010 13:37

Tomi napisał/a:
Miałem tylko jeden taki zestaw wyczesany zupełnie przypadkiem... zresztą korcił każdego właściciela kanciaka czy R600, leżąc na półce :)


Zresztą dokładnie wymacany np przeze mnie :D .
Ale mi się udało zdobyć tą wiązkę z używki, teraz "tylko" halogeny do tego i można montować :D

Tomi, ciekawe czy twój będzie niżej siedział od mojego ?

borsi - Wto Maj 25, 2010 14:36

no cóż bedę się rozglądał za halogenami .
a co do motóra 2.0 widziałem w tomcacie jednym ale odpusciłem sobie stoi tam już dłuższy czas i oleju w nim jest na końcu bagnetu.
Czemu Tomi, mówisz że również halogeny właścicieli 600 przy nich również były takie same jak w kanciakach i w nich również mogą być ?

Pływak - Wto Maj 25, 2010 18:46

To jak już się taki ruch w moim temacie zrobił to się przypomnę z ogłoszeniem :mrgreen: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=55648
camaro17 - Wto Maj 25, 2010 21:05

Pływak, szkoda że sprzedajesz swego R, a można wiedzieć na co wymieniasz?
Pływak - Wto Maj 25, 2010 21:21

Sam bym chciał wiedzieć im dłużej rozmyślam tym więcej koncepcji mam :mrgreen:
dobryziom - Sro Maj 26, 2010 10:43

Pływak napisał/a:
Sam bym chciał wiedzieć im dłużej rozmyślam tym więcej koncepcji mam :mrgreen:


przynajmniej masz koncepcje ja tez myślałem w pewnym momencie o zmianie na coś nowszego do 5 lata z podobnymi osiągami i znalazłem całe nic...

Pływak - Sro Maj 26, 2010 12:51

Na początku miałem plany ambitne jednak im więcej for czytam i im więcej ogłoszeń oglądam tym bardziej schodzę na ziemię i zaczynam szukać czegoś "normalnego". Pewnie padnie na jakiś niewielki dupowóz koło 150KM no chyba, że trafi się w dobrym stanie coś na co napaliłem się na początku poszukiwań ale szczerze to wątpię w to...
dobryziom - Sro Maj 26, 2010 14:32

Pływak napisał/a:
Na początku miałem plany ambitne jednak im więcej for czytam i im więcej ogłoszeń oglądam tym bardziej schodzę na ziemię i zaczynam szukać czegoś "normalnego". Pewnie padnie na jakiś niewielki dupowóz koło 150KM no chyba, że trafi się w dobrym stanie coś na co napaliłem się na początku poszukiwań ale szczerze to wątpię w to...


a na co się napaliłeś?

PS dzisiaj widziałem cabrio Tomiego na prawdę nisko siedzi efekt miażdży cyce :)

Pływak - Sro Maj 26, 2010 14:38

Na C70 z silnikiem T5 240KM niestety znaleźć takie coś w dobrym stanie i do tego jeszcze w manualu to jak trafić 6 w lotka, a kupując "okazje" można się nieźle wpakować. Po za tym większość jest zmęczona jakby natrzaskała 300Kkm
borsi - Czw Maj 27, 2010 14:03

Może jestem mało oryginaly a co powiesz Pływak, na temat corolli Tsport 192 PS ?
Pływak - Czw Maj 27, 2010 14:16

Niee, nie podoba mi się i raczej żadnej Toyoty czy też VW nie kupię bo dla mnie te auta są nudne. Już mniej więcej mam upatrzone 2-3 modele teraz wertuje neta w poszukiwaniu informacji na ich temat i przeglądam ogłoszenia. Przydało by się też w końcu wystawić kanciaka na allegro bo coś nie mogę się do tego zebrać ;)
Wojtek88 - Czw Maj 27, 2010 14:58

jakub333 napisał/a:
Może jestem mało oryginaly a co powiesz Pływak, na temat corolli Tsport 192 PS ?


Z przykrością mogę stwierdzić, że ta Toyota nie jedzie tak jak powinna [you] . Mówię poważnie, nie ma w mojej wypowiedzi żadnych podtekstów. Sprawdzałem się z taką i jak na 192 HP i zrobiony wydech to nie jechała tak jak powinna.

borsi - Czw Maj 27, 2010 15:37

uuu to mnie kolego zasmuciłeś. . . . co z Nią. Grypka ?
camaro17 - Czw Maj 27, 2010 17:00

dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?
dobryziom - Czw Maj 27, 2010 18:25

camaro17 napisał/a:
dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?


dla mnie bomba z tyłu samochód nadkole jest na styk z oponą ( jednak nic nie obciera nawet pod obciążeniem sprawdzaliśmy) przód jest minimalnie optycznie wyżej.

flapjck1 - Sob Maj 29, 2010 22:05

low rider mojej kobity :)
troszke brudny ale co tam :D

Pływak - Nie Maj 30, 2010 22:52

Kilka fotek z sesji do ogłoszenia:


camaro17 - Pon Maj 31, 2010 16:10

Pływak, właśnie chciałem Cie prosić jakieś świeże zdjęcia twego R, bardzo zacnie się tu prezentuje. Ja już postanowiłem jak się tylko uporam ze sprzęgłem to w tym sezonie będę obniżał swoją R400. Zastanawiam się tylko czy zrobić na samych springach czy też pójść dalej i skombinować sobie całe (przód, tył) zawieszenie od MG ZS MkI.

Jak możesz to pokaż ten swój wskaźnik BOOST w środku, jak to wygląda.

Pływak - Wto Cze 01, 2010 14:34

Ups... kurde wiedziałem, że czegoś zapomniałem, wskaźnik właśnie leży obok mnie już zdemontowany :oops:

Właśnie widziałem foty auta Tomiego i cabrio prezentuje się świetnie ale jednak miałem racje, ze nie usiadło -100mm bo jest to niemożliwe, a szpara zniknęła dlatego, ze średnica koła jest o ponad 3cm większa niż u mnie. Jak by można było posadzić kanciaka jeszcze niżej mój już by tak siedział ;)

greg-si - Wto Cze 01, 2010 15:28

camaro17 napisał/a:
a już postanowiłem jak się tylko uporam ze sprzęgłem to w tym sezonie będę obniżał swoją R400. Zastanawiam się tylko czy zrobić na samych springach czy też pójść dalej i skombinować sobie całe (przód, tył) zawieszenie od MG ZS MkI.

Hehe. U mnie sprężyny leżały rok aż w końcu je wsadziłem. Na 16' powinno być u Ciebie bardzo fajnie.
A co do sprzęgła u mnie już leży nowe i czeka aż będę miał gotówkę na wymianę ;)

Pływak, gdzie pojechał Twój roverek?

Pływak - Wto Cze 01, 2010 16:29

greg-si napisał/a:

Pływak, gdzie pojechał Twój roverek?


Chyba nigdzie.... powinien stać w garażu ale lepiej pójdę sprawdzić.... ;)

greg-si - Wto Cze 01, 2010 17:35

Pływak, no to dobrze :)
myślałem że skoro ogłoszenie nieaktualne to że już sprzedany

Perez - Wto Cze 01, 2010 18:38

dobryziom, pod sporym obciazeniem kolo chowa sie w nadkole. Sprawdzalem na zlocie.
Pieknie teraz wyglada ten cabriolecik, glosowalem na niego w konkursie pieknisia :/

[ Dodano: Wto Cze 01, 2010 19:38 ]
Pływak, ile chcesz za kanta?

borsi - Wto Cze 01, 2010 21:22

Perez, 5 z alu chciał . bez alu 4.
Tomi - Pon Cze 07, 2010 11:16

camaro17 napisał/a:
dobryziom, to mówisz że Tommiego cabrio siedzi nisko?? Z chęcią chciałbym go zobaczyć ciekawe czy Tomi wrzuci jakąś fotkę nowego setupa?


Kilka fotek zrobinoych na szybko:

slax - Pon Cze 07, 2010 11:23

o rzesz, ładny jak cholera. pogratulować tylko
Tomi - Pon Cze 07, 2010 11:28

I jeszcze kilka:

[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 12:28 ]
Jeszcze jedno się ostało :)

f1x - Pon Cze 07, 2010 18:02

No to jak się tak chwalimy, to ja też pochwale się swoim cabrio, które tydzień temu doprowadziłem do seryjnego ładu :) .

lewy profil - od przodu ;) .



Lewy profil - od przodu z otwartą szybką :) .



prawy profil - od tyłu :) .


camaro17 - Pon Cze 07, 2010 18:52

Tomi, aż nie umie wyrazić swego zachwytu i podziwu na widok twojego Cabrio, po prostu zatkało mnie, twój samochód jest bez wątpienia egzemplarzem koneserskich tzw : "białym krukiem" po prostu drugiego takiego Tomi-ego, oraz drugiego takiego Cabrio nie jest się wstanie zaleźć na kuli ziemskiej.
Wielkie ukłony dla Ciebie za taką furę, prawdziwy entuzjasta marki z ciebie :!:

kzrr - Pon Cze 07, 2010 19:33

Na żywo urywała pałe jednym słowem :P
Perez - Pon Cze 07, 2010 23:50

Szkoda, ze tylko ja na nie glosowalem jezeli chodzi o nagrode pieknisia...
flapjck1 - Pon Cze 07, 2010 23:54

i czerwony i zielony ladne ale w zadnym mi sie felgi nie podobaja :P
Tomi - Wto Cze 08, 2010 09:51

flapjck1 napisał/a:
i czerwony i zielony ladne ale w zadnym mi sie felgi nie podobaja :P
Nie muszą, ja szukałem od dłuzszego czasu felg z chromowanym rantem (nie polerowanym). Efekt jest taki, że na ciemnym aucie podczas jazdy rzuca się w oczy rant felg i chromowana listwa wokół auta dając bardzo fajny efekt.
Deamian - Wto Cze 08, 2010 10:11

flapjck1 napisał/a:
i czerwony i zielony ladne ale w zadnym mi sie felgi nie podobaja :P


A mi wręcz przeciwnie :razz: Jak dla mnie felgi piękne i jeszcze te zielone zaciski :grin: mmmm... extra :mrgreen:

Markzo - Wto Cze 08, 2010 18:58

Jest moc, nie ma totamto cabrio Tomiego czochra moszne :ok:
hvil - Wto Cze 08, 2010 19:34

f1x, ja śmiem twierdzić że twój kolorek nawet piękniej się prerentuje niż Tomiego, ale fele możesz Tomiemu zawinąć bo wymiatają:-)
Ja myslałem nad pozbyciem się mx3 na konto nabycia TF od kiedy zwiazałem się z marką Rover, przychylnym mocno angielskiej motoryzacji....ale jak patrze na te wasze kabrioleciki:-D może lepiej łyknąć takie cudenko i kase którą kosztowałby mnie TF wsadzić w odpicowanko:-)

Zwłaszcza że kańciakiem kiedys w anglii jeżdziłem przez rok, ale nie zabardzo zwracałem na niego uwagę jako na ciekawy samochod, teraz moje zdanie się zmienia.

Naprawde Piękne te wasze Kabrioleciki. W mojej subiektywnej ocenie Tomi super fele:-D ale w moim guście czerwień bije zielony lakier.

P.s.f1x zrob cos z tym tlumnikiem bo straszy swoim wygladem podlog calej prezencji autka;-)

f1x - Wto Cze 08, 2010 21:22

hvil, wszystko w swoim czasie :) . 9 dni temu doprowadziłem swojego Radosława do serii :) . Było sporo roboty, ale teraz jeździ jak marzenie :) . Na wydech już zbieram pieniążki :) .
Tomi - Sro Cze 09, 2010 09:28

hvil napisał/a:
f1x, ja śmiem twierdzić że twój kolorek nawet piękniej się prerentuje niż Tomiego, ale fele możesz Tomiemu zawinąć bo wymiatają:-)
(...)
Zwłaszcza że kańciakiem kiedys w anglii jeżdziłem przez rok, ale nie zabardzo zwracałem na niego uwagę jako na ciekawy samochod, teraz moje zdanie się zmienia.

Naprawde Piękne te wasze Kabrioleciki. W mojej subiektywnej ocenie Tomi super fele:-D ale w moim guście czerwień bije zielony lakier.

A zgadnij co łączy te auta (poza tym, że są brytyjskie)?

http://www.lotustalk.com/...s-lotus-32b.jpg
http://bringatrailer.com/...ion_Front_1.jpg
http://www.freefoto.com/i...ow-2002_web.jpg
http://thecarnut.typepad....ve/file0056.jpg
http://feedmesportscars.com/files/aston1410.jpg
http://www.rsportscars.com/foto/05/dbr905_01.jpg
http://www.seriouswheels....SA-1280x960.jpg
http://www.supercars.net/...2004/856963.jpg
http://www.wikiwirral.co....RM_17_2_601.jpg

...ułatwię, kultowy kolor British Racing Green. Dlatego ja w poszukiwaniu swojego auta przyjąłem założenia. Samochód ma być z roku 95-96 (stara deska rozdzielcza, ale długie kierunki i grill), silnik Honda 1.6, kolorystyka British Racing Green+Beige.

Inny kolor do tego auta, to trochę jak srebrne Ferrari, czy Alfa Romeo :)

camaro17 - Sro Cze 09, 2010 11:42

Tomi, święte słowa, od dzisiaj już nie będę się denerwował na swój lakier że kilka godziny po myciu widać na nim kurz lub po lekkim deszczu jest brudny jak nic :)
Co racja to racja, jeżeli chodzi o Rovera to beże w środku i British Racing Green są małą świętością.

Dzisiaj robię mały ołtarzyk aby czcić swego Roverka za to :mrgreen:

Przy okazji, a to dlaczego limitowana 2-setka BRM została wypuszczona tylko i wyłącznie w kolorze British Racing Green, coś musi być na rzeczy z tym kolorem. :razz:

hvil - Sro Cze 09, 2010 15:22

Co nie zmienia faktu że czerwony jest naprawdę ładniutki:-)
kzrr - Sro Cze 09, 2010 21:45

f1x, widziałem dzisiaj Twoje cabro i Ciebie o 20;15 na Kamiennej ;-) stałem sobie na swiatłach i powiem Ci ze bardzo ładnie się prezentował :D
hvil - Sro Cze 09, 2010 21:51

f1x, jakbys byl kiedys w lubartowie odezwij sie:-) chetnie obejrze sobie twoje czerwone kabrio;-)
konrad2104 - Sro Cze 09, 2010 22:14

Jak wszyscy pokazują swoje cabrio to i ja moje wstawię, tak się aktualnie prezentuje.
Pływak - Sro Cze 09, 2010 22:22

Chyba tematy pomyliliście :rotfl: Ale jak już lecicie z OT to większa fela niższy profil bo na tych balonach cabrio wiele traci...
konrad2104 - Sro Cze 09, 2010 22:25

Pływak napisał/a:
Chyba tematy pomyliliście :rotfl:


Eeee tam, u nas na forum niema nigdzie tematu pokaz swój samochód, a do garażu mało osób zagląda. A tu operacja kanciak, Ty sprzedajesz swoje autko wiec temat przechodzi w nasze ręce hehe :P

Pływak - Sro Cze 09, 2010 22:27

Nie, nie, nie... już pisałem z Markzo na SB, ze za odpowiednią sumę mogę odstąpić temat jest już Was kilku to drogo nie wyjdzie ;)
flapjck1 - Czw Cze 10, 2010 07:50

co do kol to 15" + 195/50 i jest dobrze
a reszta zalezy od samej felgi - fakt ze orginalne nie sa zbyt piekne

Pływak - Czw Cze 10, 2010 11:03

Imo do XW czy to hb, cabrio czy coupe minimum 195/45R16, piętnastki są za małe co w parze z wysokim profilem nie wygląda za ciekawie...
konrad2104 - Czw Cze 10, 2010 11:19

Ja akurat mam 195/60R15... Zaleta jest taka ze dziury i krawężniki są niegroźne :wink:


Jedno co wiem to w cabrio problemem przy zbyt dużym obniżeniu samochodu są strasznie nisko umieszczone progi (wzmocnienia) przez co ociera się na niektórych progach zwalniających, u mnie aktualnie na pusto nie za dużo przestrzeni od ziemi. :neutral:

Zastanawia mnie wlaśnie ile od ziemi do progu w najniższym miejscu ma Tomi, ewentualnie kolega flapjck1.

Swoją drogą ponoć w okolicach pruszkowa kręci się kanciak cabrio na blachach WPR i ma jakąś super glebe, to ktoś z forum ?

flapjck1 - Czw Cze 10, 2010 17:16

to kabrio o ktorym piszesz to wlasnie ta sztuka ktorej zdjecie wkleilem, na codzien jezdzi tym moja dziewczyna i pokonuje niemal codziennie trase nadarzyn->milanowek->warszawa->nadarzyn

ja jej je wyrywam po ciezkich bojach :D wie ze to dobra fura do rwania lasek :D

auto ma glebe straszna i wlasnie to co pisales czyli progi zwalniajace sa najgorsze :)
przeswitu pod progami na moje oko zostaje ok 8 cm

dahoovka - Sob Cze 12, 2010 09:35

Hmm... czuję się wywołana do tablicy :)
Z tym, że mój Rysiek ma blachy WND. Ale niski do bólu jest...

flapjck1 napisał/a:
ja jej je wyrywam po ciezkich bojach :D wie ze to dobra fura do rwania lasek :D

Nooo, staaaaryyy! Teraz już nigdy kluczyków nie dostaniesz :P

Wojtek88 - Nie Cze 13, 2010 12:47

Ładny OT robicie Pływakowi :P

Tomi, ogarnij przedni zderzak bo leci w dół :razz:

konrad2104 - Nie Cze 13, 2010 14:13

Wojtek88 napisał/a:

Tomi, ogarnij przedni zderzak bo leci w dół :razz:


Musiałby dołożyć jakąś dokładkę na tylny zderzak... bo z przodu jest od laguny :o

Tomi - Pon Cze 14, 2010 11:37

konrad2104 napisał/a:
Wojtek88 napisał/a:

Tomi, ogarnij przedni zderzak bo leci w dół :razz:


Musiałby dołożyć jakąś dokładkę na tylny zderzak... bo z przodu jest od laguny :o


Wszystko było robione na "wariackich papierach" coby wyrobić się przed zlotem. Z lewej strony zderzak jest lekko opuszczony i będę musiał to sprawdzić i spasować ponownie.

Z tyłem nic nie wymyślę ponieważ wysoko jest poprowadzony wydech, więc jakakolwiek dokładka wchodzi pod wydech... a to trąci już wiejskim tuningiem :)

Perez - Pon Cze 14, 2010 11:45

A ja wlasnie teraz mysle nad dokladka na tyl do siebie i jezdzac ogladam wszystkie dupcie. Spodobala mi sie dokladka od Vectry C, ale nie wiem czy to bedzie pasowac do 600. Chyba zaloze nowy temat, bo moze ktos juz na to wpadl.
Markzo - Pon Cze 14, 2010 11:52

Perez wydech na 2 strony i wpakować go pod dokładke vectry lub A6 :)
Perez - Pon Cze 14, 2010 12:01

Jakos nie bardzo mi sie widzi 600 z dwoma wydechami. Raczej wolalbym miec tylko delikatna dokladke, ale zeby nie robic OT zapraszam do dyskusji tu
flapjck1 - Pon Cze 14, 2010 22:10

w ktorym roku zniknela znad zderzaka szczelina a pojawil sie grill? oczywiscie mowa o kanciaku :)
Markzo - Pon Cze 14, 2010 22:11

93/94??
Pływak - Pon Cze 14, 2010 22:15

Po 93r oprócz grilla zmienił się zderzak i kierunki, a co za tym idzie błotniki bo same kierunki są dłuższe...
flapjck1 - Pon Cze 14, 2010 22:18

czyli modelowo ta sztuka to 93?
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13616152

Markzo - Pon Cze 14, 2010 22:39

tak a rejestracja pewnie 94 i to jest w dowodzie.
Pływak - Wto Cze 15, 2010 08:45

Hmmm długi kierunek wskazywał by na wersje po FL ale coupe wychodziły chyba tylko z długim kierunkiem...

P.S Chyba lekko zeszło z głównego wątku :P

flapjck1 - Wto Cze 15, 2010 17:35

nieszkodzi :) ty i tak swojego kanciaka zenisz :P
Pływak - Sro Cze 16, 2010 12:47

I co z tego? Może temat przeszedł na nowego właściciela? :P
flapjck1 - Sro Cze 16, 2010 16:16

to jakby co mu oddamy :)

jak widzisz temat jest opanowany przez kanciakowcow roznej masci w zalewie jajeczek :)

gierczol - Sob Mar 05, 2011 12:16

Odświeżę trochę temat, moim skromnym zdaniem jest powód do dumy!
Autko zrobione z gustem, wygląda zacnie :)

Sam jestem w posiadaniu kanciaka, lecz w kombi i tutaj pojawia się moje pytanie, czy tylny zderzak od R Coupe będzie pasował do R Tourer'a ?

tronsek - Sob Mar 05, 2011 13:07

gierczol napisał/a:
czy tylny zderzak od R Coupe będzie pasował do R Tourer'a ?
Nie będzie pasował :nie:
W Coupe jest krótszy zwis tylny>

Tomi - Sob Mar 05, 2011 18:33

tronsek napisał/a:
gierczol napisał/a:
czy tylny zderzak od R Coupe będzie pasował do R Tourer'a ?
Nie będzie pasował :nie:
W Coupe jest krótszy zwis tylny>


Nie byłby tego takie pewien. Coś mi chodzi po głowie (choć myłem głowę), że samochód dostał jedynie "garba" w postaci dużych szyb zakończonych płaską klapą (zamiast zmysłowego, kanciakowego kuperka). Optycznie wydaje się dłuższy (z racji dużej powierzchni szklanej) ale zderzaki i zwisy z przodu i tyłu są takie same.

tronsek - Sob Mar 05, 2011 19:08

Tomi napisał/a:
Nie byłby tego takie pewien. Coś mi chodzi po głowie (choć myłem głowę), że samochód dostał jedynie "garba" w postaci dużych szyb zakończonych płaską klapą (zamiast zmysłowego, kanciakowego kuperka). Optycznie wydaje się dłuższy (z racji dużej powierzchni szklanej) ale zderzaki i zwisy z przodu i tyłu są takie same.
:hm: A ja jestem raczej pewien. Coupe zostało zrobione na bazie R200, natomiast Tourer na bazie R400, który jest dłuższy od R200 o 146mm, a od Coupe o 95mm. Przy takim samym rozstawie osi 2550mm zwiększoną długość uzyskano poprzez zwiększenie zwisu tylnego.
Tomi - Sob Mar 05, 2011 20:47

tronsek napisał/a:
Tomi napisał/a:
Nie byłby tego takie pewien. Coś mi chodzi po głowie (choć myłem głowę), że samochód dostał jedynie "garba" w postaci dużych szyb zakończonych płaską klapą (zamiast zmysłowego, kanciakowego kuperka). Optycznie wydaje się dłuższy (z racji dużej powierzchni szklanej) ale zderzaki i zwisy z przodu i tyłu są takie same.
:hm: A ja jestem raczej pewien. Coupe zostało zrobione na bazie R200, natomiast Tourer na bazie R400, który jest dłuższy od R200 o 146mm, a od Coupe o 95mm. Przy takim samym rozstawie osi 2550mm zwiększoną długość uzyskano poprzez zwiększenie zwisu tylnego.


Nie będę się spierał :P

gierczol - Nie Mar 06, 2011 23:27

Czyli z tego wynika, że zmienić mogę jedynie przedni zderzak, lub dołożyć dokładkę z Laguny. No cóż, a miałem nadzieję, że podejdzie :)

Dzięki za odp :)

Pływak - Nie Mar 06, 2011 23:35

gierczol napisał/a:
Odświeżę trochę temat, moim skromnym zdaniem jest powód do dumy!
Autko zrobione z gustem, wygląda zacnie :)

Dzięki w imieniu swoim i nowego właściciela ;)

gierczol napisał/a:
Czyli z tego wynika, że zmienić mogę jedynie przedni zderzak, lub dołożyć dokładkę z Laguny. No cóż, a miałem nadzieję, że podejdzie :)

Dzięki za odp :)

Załóż samą dokładkę bez kombinacji ze zderzakiem od coupe bo średnio będzie pasować do całości...

gierczol - Wto Maj 10, 2011 23:45

Jasna sprawa, taki też mam zamiar (cięcia kosztów). Na wiosnę zacznę coś przy nim robić, to z przyjemnością zaprezentuję swego kanciaka w gronie innych, pięknych Roverków.

[ Dodano: Sro Maj 11, 2011 00:45 ]
Pływak, w jaki sposób osunąłeś napis ROVER z tylnej klapy? Jest na to jakiś patent?

Pływak - Nie Maj 15, 2011 00:03

Takim nożykiem wysuwanym, a raczej samym wkładem do nożyka. Wsuwasz powoli pod emblemat i odcinasz, później pozostaje tylko usunięcie resztek taśmy piankowej.