|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 iDT] Zdiagnozowanie problemu ze sprzęgłem/skrzynią
matecojewate - Pią Lip 04, 2014 12:20 Temat postu: [R45 iDT] Zdiagnozowanie problemu ze sprzęgłem/skrzynią Witam,
Miesiąc temu zajeżdżając do pracy na parkingu wciśnięty pedał sprzęgła został mi w podłodze i już nie chciał sam wrócić. Biegi w ogóle nie chciały wchodzić - laweta . Mechanik najpierw wymienił sprzęgło (Valeo, bo te tańsze chińskie nie chciały pasować), a potem pompkę sprzęgła (Delphi). Trzy dni temu odebrałem samochód i sprzęgło chodziło elegancko. Przez 1 dzień Teraz sprzęgło bierze od samiuśkiego dołu (wg mnie nie powinno tak być, ale poprawcie mnie jeśli się mylę). Mało tego: wczoraj wyjechałem w trasę i po przejechaniu około 50 km biegi wchodziły tylko przy sprzęgle wciśniętym maksymalnie mocno i trzeba było się z nimi naprawdę siłować. Jazda praktycznie nie możliwa. Dodam tylko, że przed wymianą sprzęgła miałem ten problem, że w ciepłe dni, szczególnie w jeździe miejskiej, biegi wchodziły bardzo ciężko, ale nie aż tak ciężko jak teraz w trasie. Jestem podłamany bo za wymianę pompki i sprzęgła zapłaciłem 1500 zł. Wyczytałem, że może wysprzęglik, ale nikt tego nie potwierdził postem typu: "wymieniłem wysprzęglik i wszystko śmiga jak należy". Czy możliwe, że coś ze skrzynią?
Pomóżcie bo na tym etapie jestem zdesperowany, przez te 3 tygodnie jak samochód był w warsztacie straciłem 2 duże zlecenia.
Adrian - Pią Lip 04, 2014 12:37
Idź tropem wysprzęglika. matecojewate napisał/a: |
Jestem podłamany bo za wymianę pompki i sprzęgła zapłaciłem 1500 zł. | Też bym się podłamał. Ktoś Cię mocno naciągnął... i dodatkowo kiepsko usterkę zdiagnozował...
dudek2006 - Czw Lip 10, 2014 10:01
Miałem podobny problem w swoim 45. Problem leżał po stronie Łapy sprzęgła. Podobno u mnie była pod spawana jakaś tulejka która naciskała cały czas wlanie te łapę po wycięciu jej i po wymianie sprzęgła na jakiś turecki zamiennik auto śmiga normalnie
sew - Wto Lip 15, 2014 20:32
U mnie też było podobnie. Ciężko wchodziły biegi po rozgrzaniu silnika, szczególnie w ciepłe dni. Okazało się że nie było już prawie oleju w skrzyni. Wymiana uszczelniacza i zalanie oleju nie było szczególnie drogie.
Strike - Pią Lip 18, 2014 16:28
Zerknij temat:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=839733#839733
barney79 - Pią Lip 18, 2014 19:57
Łapa sprzęgła do przesmarowania WD40 lub podobne.Tutaj masz mój temat bo też to przerabiałem bez sciągania skrzyni biegów.Mechanicy cię naciągneli na kasę.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=88900
|
|