Forum Klubu ROVERki.pl :: Sciagacze obniżające ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Sciagacze obniżające ?
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:00   Sciagacze obniżające ?

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=189186850 co o takim czyms myslicie ? sprawdza sie to ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:25   

Witam.
Przyznam się, że pierwszy raz widzę ten patent, ale... hmm... jakby tu powiedzieć... nie odważyłbym się takiego zabiegu z jednej prostej przyczyny: obawiałbym się że na większych nierównościach sprężyny by "dobijały". Chodzi o to, że skracasz "ruchy" sprężyny nie zmieniając jej "miękkości/twardości" co IMHO będzie prowadziło właśnie do szybszego max. "dobijania" spężyn. Ale może to tylko moja wyobraźnia??

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 12:29 pm ]
Chyba coś namieszałem... chodziło mi o to, że jeśli zachowasz sprężystość oryginalnych sprężyn (trochę masło maślane, ale wiecie o co chodzi..), to może doprowadzać przy obciążeniu auta do owego dobijania lub nawet do tarcia elementami podwozia (np. na koleinach kiedy wpadniesz w dłuższe nierówności). Takie doznania miałem w Maździe przy obciążeniu kiedy wyjeżdżałem z Poznania na Wrocław... masakra.. nie raz i nie dwa kiedy miałem dwie osoby z tyłu poszły mi iskry spod auta... :(
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:32   

hmm ale ja je dociagniesz takim czyms to beda twardsze ? :) wsumie sportowe sprezyny sa na alegro niecale 400zł 4 sprezyny -40 ;) aa co myslicie o glebie -60 za duzo ? ..sory za OT prosze o dalsze kometarze tego "wynalazku "
 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:39   

bula21 napisał/a:
hmm ale ja je dociagniesz takim czyms to beda twardsze ?
na moje jedno koślawe oko wygląda, że nie będą twardsze... tymbardziej, że to "ściągi" jak widać ze zdjęć skracają np. tylko dwa-trzy zwoje a nie całą sprężynę...
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:46   

Straszna druciarnia :shock:
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:55   

Ja bym tego nie dotknął nawet narzędziem na długim kilu :(
IMHO Viniu ma 200% racji - to taki wieś-tuning dla ubogich :( (nie mam nic do mieszkańców wsi :) )
Jak chcesz, żeby auto 'ładniej' niższe wyglądało i nim nie jeździć, to OK, ale jak fury używasz, to lepiej zapomnij.
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 11:57   

spoko :D poprostu pytam
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 12:00   

bula21 napisał/a:
spoko poprostu pytam

Spoko, :D ja tylko odpowiadam ;) , ale to moja opinia - expertem nie jestem :P
 
 
bialy114
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 16:19   

Po pierwsze - primo:
Zauważ, że część po lewej to klamerka zakładana na dwa zwoje sprężyny, część po prawej to namiastka ściągacza - nie zostaje zamontowana na stałe. Musisz mieć więc dwie klamerki i ściągacz. Wygląda na to, że trzeba by zamontować dwie klamry naprzeciw siebie na dwóch ściśniętych zwojach.
Ja bym się bał, że taka klamerka pęknie w najmniej oczekiwanym momencie - np. przy 140 km/h (oczywiście nie w Polsce :wink: )

Po drugie - primo:
Ściągacz sugeruje obniżenie, a nie utwardzenie - chcesz się po prostu niżej bujać ?? Co to ma dać za efekt ??

Po trzecie - primo - ultimo:
Chcesz oszczędzać ? Kup skarbonkę, a nie ściągacze. Będziesz bardziej zadowolony. W samochodzie, który decyduje o Twoim życiu (lub - nie życzę - śmierci) nie ma miejsca na półśrodki. Jako mężczyzna - jak coś robisz - rób to dobrze - od początku do końca !!
Sorry za wywód moralny, ale takie jest moje zdanie - nie masz obowiązku się z nim zgadzać :mrgreen:
Pozdrawiam
P.S.
Już chyba prędzej zdecydowałbym się na poszukiwania używanych sprężyn.
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 17:18   

to wyglada jakby pan staszek mlotkiem i dlutkiem wyciupal <lol>
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 17:39   

bula21 napisał/a:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=189186850


To sa najnormalniejsze sciski do linek stalowych.
Czego to ludzie nie wymysla.....zeby zarobic na ludzkiej niewiedzy.......to powinno byc karalne

bula21 napisał/a:
co o takim czyms myslicie ?


Koledzy maja w 200% racje - tego sie nawet wiejskim tuningiem nie powinno nazwac, tylko nieodpowiedzialnoscia

bula21 napisał/a:
sprawdza sie to ?


Nie radze probowac
Jakosc stali owych klamr to klasyczne ST4

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
czeniu 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Rokietnica



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 18:38   

Te ściągacze to lipa!! zawieszenie twardsze nie będzie, jak chcesz przyoszczędzić to bezpieczniej obciąć te co masz, ale to też nie spowoduje utwardzenia, najlepiej poszukać sprężyn sportowych, jak trochę poszukasz to można naprawdę za niezłe pieniądze dostać!!
pozdrowienia czeniu!!
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 23:26   

ludzie ja tgo nie bede kupowac :D pytam co to jest ;P i tyle i czy ktos to urzywal ;] chce obnizyc o -60/-40 i kupie sprezyny az taki biedny to nie jestem ;P heh zeby kupowac sciagacze za 12zl ;] aa w swoim czasie kupie jakies amorki ;) pozdrawiam :D
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 23:29   

bula21 napisał/a:
ludzie ja tgo nie bede kupowac

Nie bierz do siebie tych komentarzy - inni też to czytają i może czegoś się dowiedzą :D
BTW obniżenie R200 o 6cm to IMHO trochę dużo :(
Ja mam fabryczne a i tak haczy mi przód o co wyższe krawężniki na parkingach :(
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 23:58   

Paul napisał/a:
bula21 napisał/a:
ludzie ja tgo nie bede kupowac

Nie bierz do siebie tych komentarzy - inni też to czytają i może czegoś się dowiedzą :D
BTW obniżenie R200 o 6cm to IMHO trochę dużo :(
Ja mam fabryczne a i tak haczy mi przód o co wyższe krawężniki na parkingach :(


no juz dowiedzialem sie tego :D ze 4 to jest max :D ?
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 00:01   

bula21 napisał/a:
no juz dowiedzialem sie tego ze 4 to jest max ?

Co kto lubi. :D
Ja tam mojego nie "zglebię" :)
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 00:05   

Paul napisał/a:
bula21 napisał/a:
no juz dowiedzialem sie tego ze 4 to jest max ?

Co kto lubi. :D
Ja tam mojego nie "zglebię" :)


no a mi sie to podoba jak nadkola sa wypelnione np.. 15 ; 16 ' felgi :D + gleba :D
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 00:09   

bula21 napisał/a:
no a mi sie to podoba jak nadkola sa wypelnione np.. 15 ; 16 ' felgi + gleba

No, tak z 15' to sam bym dał :) Szukam sponsora :D
 
 
Tacowski 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 164
Skąd: RUMIA



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 08:02   

To tylko moze zaszkodzic... Tak ja uwazam... Jezeli juz chcemy obnizyc to trzeba wstawic sportowe sprezyny
_________________
Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 11:37   

Ja mam autko obniżone o 30 mm. Już nauczyłem się, że muszę uważać na torach a krawężniki omijać z daleka :D Wiec 40 mm to jeszcze lepsza zabawa :) A 60 mm to chyba nie do Polski :P Co do tych ściągaczy. Kiedyś je gdzieś testowali.
1. Założyć jest ciężko.
2. Po założeniu czuć jak dobijają sprężyny.
3. Przez te klamry pękła im sprężyna (nie pamiętam jakie to było auto )
4. Zdjęcie tego czegoś nie jest zbyt bezpieczne bo strzela :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm
Czy te sprężyny wogóle się nadają??
kaaaziuu Tuning mechaniczny 53 Sro Lut 02, 2011 20:49
marcinmarcin
Brak nowych postów [R200] Sprężyny obniżające
group1320 Tuning mechaniczny 24 Pią Mar 29, 2019 17:47
Palal
Brak nowych postów [MG ZR] Sprężyny obniżające APEX
camaro17 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 02, 2012 17:42
scorpion
Brak nowych postów [r200] Sprezyny obnizajace na zamowienie
rudealis Tuning mechaniczny 0 Sro Sty 22, 2014 19:04
rudealis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink