Wysłany: Pon Maj 07, 2007 18:52 [R220 SDi 98r.] silnik wózka szyb w przednich drzwiach
Witam,
rzadko tu piszę bo nie mam nic ciekawego do opowiedzenia
Dzisiaj jednak chciałem zasięgnąć informacji o silniku odpowiedzialnym za ruch "wózka" szyb w drzwiach przednich w R200.
Od zakupu przy podnoszeniu/opuszczaniu szyb dochodzi straszliwy zgrzyt.
Dodatkowo przy spuszczaniu szyby w dół nie działa ograniczenie i silnik próbuje opuścić szybę pomimo oporu ze strony drzwi. W skrócie szyba zjeżdża do końca i zaczyna napierniczać.
Po rozkręceniu boczku okazało się, że mechanizm (silniczek) był przykręcony na olaboga na jedną śrubę. Sprawiłem mu 4 tak jak być powinien. Dodatkowo drzwi po zdjęciu boczka są lekko powyginane... nie wiem czy na skutek jakiejs stłuczki czy nieudolnego zmocowania silnika.
Dodam jeszcze, ze jak szyba zjezdza na dol czuc jak boczek sie wygina (tzn rozpreża się do wew. kabiny).
Ma ktoś jakieś rady co i jak?
Jak to ustawić jak obniżyć poziom hałasu?
W prawych drzwiach jest malinowo
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Po dojściu do dołu powinien sięsilnik wyłączyć, niestety nie wiem jak to dokładnie działa, ale podejrzewam, że jest czujnik przeciążeniowy w tej czarnej "puszce" co sie znajduje pod boczkiem drzwi.
Co do wyginania blachy po dojściu szyby do samej góry, to ten typ tak ma
A ta czarna puszka nie odpowiada czasem za to, ze jak klikniesz przyciskiem raz to sie sama do dolu szyba opuszcza? W prawych drzwiach tego nie ma - takie puszki.
Sadze ze prawidlowo trzeba ten silnik ustawic i przykrecic dobrze do blachy drzwi.
Nie wiem jeszcze tylko jak to zrobic, bo wzorca nie mam.
Nie wiem tez jak sie uporac z tym strasznym zgrzytem... czy to mozna cos na oliwic?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Puszka na 100% za opuszczanie automatyczne odpowiada, ale przecież można umieścić dwa mechanizmy w jednej puszce Co do oliwienia, to spróbować warto, tylko szyby nie usmaruj ZObacz do rave i epc, może coś będzie namalowane
Co do tej elektrycznie opuszczanej szyby od strony kierowcy to po kliknieciu aby się otworzyła sama automatycznie zjeżdża do końca w dół. Aby ją zatrzymać muszę nacisnąć przycisk podnoszenia szyby. Czy tak ma być?? Nie mogę sobie ręcznie ustawić wysokości otwarcia szyby?? bo od razu sama na maxa jedzie w dół. Dziwne to jest.
Co do tej elektrycznie opuszczanej szyby od strony kierowcy to po kliknieciu aby się otworzyła sama automatycznie zjeżdża do końca w dół. Aby ją zatrzymać muszę nacisnąć przycisk podnoszenia szyby. Czy tak ma być?? Nie mogę sobie ręcznie ustawić wysokości otwarcia szyby?? bo od razu sama na maxa jedzie w dół. Dziwne to jest.
Jak to nie mozesz??
No mozesz Wlasnie naciskajac raz do gory
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum