poza lakierem w macie (ciekawe czy jest jeszcze ktoś kto ma rovera w macie...) cała reszta jest całkiem nieosobliwa. Zaskoczyła mnie violla z tym że mam inną kierownicę. Z pilnych spraw musze koniecznie cos zrobić z pasami, zamontowac poduszki i jeszcze kilka innych spraw. Co do propozycji dot alusów - u mnie to nie zda egzaminu. R co tydzień jeździ po lesie, błocie i kamieniach. W mieście w zasadzie tylko do pracy mojej lub P i do domku. Dwa razy do roku trasa na drugi koniec Polski.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 26, 2007 10:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Uuuuu Docent oglądaleś go dokladniej?? Hmmmm może się coś z mocowaniem skrzyni zrobiło, dziwne Ale poza tym jeździ normalnie?? Moze jednak warto pomysleć o podniesieniu przodu odrobinę
Gdybym miał trochę dodatkowych środków, to bym podniósł 2 cm z przodu. Na razie nic z tego.
Też się zastanawiam, czy np. nie wyrwałem poduszki od skrzyni (jeśli takową mam)...
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Zaskoczyła mnie violla z tym że mam inną kierownicę.
To nie chodzi oto, ze inna tylko nowa, niepokancerowana i masz naklejone kolorowe logo.
Tak poza tym, kierownica jest taka sama
Dlaczego mialas stracic zaufanie do swojego R?
Ja Ci radze, zebys pojechala do SKP za TVNem i sprawdzila swoje zawieszenie.
Calkowity koszt takiego sprawdzenia (lacznie z hamulcami, amorkami, recznym itp.) to 90 zl. Panowie sa bardzo skrupulatni i na pewno wszystko dokladnie sprawdza.
Dodatkowo, za 40 zl mozesz ustawic sobie ponownie zbieznosc, tak zeby kierownica stala prosto. Pod warunkiem oczywiscie, ze te elementy zawieszenia beda w porzadku.
Z tego co namacalem, to amorki masz chyba sprawne.
No i ham. reczny musisz podciagnac, bo jest na srubce rozkrecony na min.
Pozdrawiam,
Ps.
To juz mnie lubisz ?
Niedosc ze roverka Ci chcialem rozbic, to jeszcze uwazasz ze nagadalem na niego glupot.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a dlaczego miałabym Ciebie nie lubić?
to nie chodzi o Ciebie tylko o niego...mam taką pracę, że czesto widzę wypadki, kraksy, ludzi którzy im ulegli przed chwila, jeszcze żyją i trzeba ich reanimować albo już nie. Dlatego mam duży respekt do własnych umiejętności a także do prędkości ( co nie znaczy że nie jeżdże szybciej niż 70). Bezpieczeństwo jazdy jest dla mnie ważne, ważniejsze niż alufelgi i kolor lakieru. Takie skrzywienie zawodowe...
nie mam powodu zeby sie obrażać, wręcz przeciwnie - nie mam nikogo takiego kto ma wieksze pojecie o tych samochodach i moze mi cos szczerze doradzić. gdyby nie Wy to pewnie kupiłabym używaną pompe wspomagania za 900...
po jutrze jadę do SKP zbadać zawieszenie i całą płytę. Ponieważ mam kartę stałego klienta zrobią mi to za 50 PLN. wolę nie myślec czego się dowiem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum