Witam, mam mały problem z uszczelką pod głowicą. Jestem aktualnie w trakcie jej wymiany i mechanik który się tym zajmuje stwierdził, iż moja nowo zakupiona uszczelka nie pasuje do tej starej. Jedyną różnicą jest brak tej różowej gumki z lewej strony uszczelki przy środkowej dziurce. Mechanik powiedział iz brak tego kawałka gumki może spoowdoac wyciek. Ale sprawdzając wszedzie w internetowych sklepach uszczelki do tego roverka nie mają kawałka tej gumki więc wynikało by że tak powinno być. I stąd moje pytanie czy były jakiekolwiek modyfikację tej uszczelki i czy możliwe jest ze są produkowane inne uszczelki do ang wersji (mieszkam w Irl). Dla ułatwienia zamieszczam fotki ze starą i nową uszczelką. Może poprzedni własciciel wymieniał uszczelkę i wsadził nie taką jaką trzeba. czy jak zamontuje tą bez gumki to cos grozi sinikowi? Pliss pomóżcie mi. może pomogą wam coś nr seryjny uszczelki starej LVB 100760. model roverka to 25 Ie , 1.4l, 16v, 103km, nr silnika 14K4FL52993929.
stara
[ http://budaawf.dl.interia.pl/P1030545.JPG ]
śmiało możesz kupować i wykorzystać uszczelkę bez tego kawałka uszczelnienia
... na podstawie bazy danych katalogu TecDoc śmiało i odważnie stwierdzam, że np uszczelka Elring o numerze EL167410 również nie posiada w/w, a na pewno nadaje się do zamontowania do Twojego samochodu
natomiast na powód ewentualnych zmian technologicznych (lub tego co było wcześniej zamontowane) odpowiedzi Ci nie udzielę gdyż jej nie znam
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 46 Skąd: Berlin
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 19:40
uszczelka z ta gumka miala taka wade ze te gumke bardzo czesto "wydmuchiwalo" i dlatego nowe jej nie maja.
jej zadanie bylo dodatkowe uszczelnienie, ale to nie bardzo dzialalo a nowe uszczelki (te bez tego ciulstwa) sa po prosatu wielowarstwowe i pomiedzy poszczegolnymi warstwami jest tez specjalny srodek uszczelniajacy- sa lepsze bo dluzej wytrzymuja i sa odporniejsze na wysokie temp. a zreszta poszukaj troche na forum cos mi sie o uszy obilo ze uszczelki od land rovera pasuja i sa najlepsze z tych wszystkich.
cos mi sie o uszy obilo ze uszczelki od land rovera pasuja i sa najlepsze z tych wszystkich.
Ford wprowadził w silniku K do LR nową uszczelkę i magistralę olejową. Aby modyfikacja dała dobry rezultat (czyli skuteczną ochronę przed HGF) powinno sie więc wymienić także magistralę, do czego zdaje się trzeba wybebeszyć cały silnik. Takie wnioski płyną przynajmniej z lektury http://forums.mg-rover.org. Tamtejszy guru - mechanik Dr Dave, który niejedną uszczelkę pod głowicą w silniku K wymieniał proponuje wstawić uszczelkę Payen-a z Federal-Mogul.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum