oki dziki dla pewnosci auto pozamykane cale i alarm dzila otwieram drzwi kluczem pociagam za klamke siadam sobie i synchronizuje ale drzwi zostaja otwarte? czy zamykam je? bo nie wcisakam guzika od drzwi aby je zamknac tylko pilota? bo do konca nie kumam bo juz tyle wersji czytalem ze maska.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 13:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 14:03
Naciskasz 5 razy przycisk pilota , obojętnie w sumie czy na drzwiach otwartych czy zamkniętych
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
dzieki. Wroce do tego ze alarm wariuje ale moze da sie cos zrobic normzalnie jesli auto jest zamkniete itp aby przestal swirowac i nie wyc czy dopiero po synchronizacji pilota przestanie bo tak to musze rozlaczac akumulator bo szybko padnie znow? Wielkie dziki za pomoc.
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 14:11 ]
oki dzieki wilkie wszystkim. CO do alarmu wyje non stop odlaczylem klaksony wiec cisza ale jesli auto cale pozqamykane to bedzie tak wyl az rozladuje akumulator czy do sie cis z tym zrobic czy jedynie po synchronizacji pilotow i dezaktywacji go nimi?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lis 04, 2007 14:15
Zrób tak jak to opisuje sTERYD otwórz auto kluczykiem to alarm powinien się wyłączyć
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
kluczykiem czyli kluczem czy pilotem. Jesli kluczem to nic nie daje bo wyje czaly czas gdy zamkniete i otwarte i kluczykiem nic nie skutkuje moze ten komputer sie jakos zawiesil ?
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 14:19 ]
a moze z tymi kablami cos od centralnego hyyy? skoro po otwarciu kluczem nadal wyje?
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 14:21 ]
w ktorym miejscu polaczyc by je na krotko albo cos takiego i potem rozlaczyc tak jak by kluczem otworzyc?
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 14:39 ]
Mozliwe ze faktycznie skoro z klucza powinien sie wylaczyc a tego nie zrbil to cos gdzies z kablem w ktorym miejscu by i jak na krotko aby myslal ze auto pozamykane jest bo widocznie uwaza ze otwarte i wtedy cos tam rozlaczyc tak jak by sie otworzylo je z klucza moze to od tego problem i do tego zwarcie? co sadzicie?
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 14:56 ]
chlopaki udalo sie ogromne dziki pogrzebalem w kablach przy drzwiach potem dluzej kluczykiem az odskoczyly zamki potem immobilizer i dziala jupi
Jeśli masz na stacyjce cewkę od immo to przy otwartych drzwiach i masce po podłączeniu akumulatora i włączeniu stacyjki immo rozbroi się samo niezależnie od synchronizacji. Po wyłączeniu zapłonu powinien dać się zsynchronizować. Akumulator należy odłączyć na minimum 5 min. Wkładasz kluczyk z 1 pilotem w stacyjkę, podłączasz aku, włączasz stacyjkę i prubujesz odpalić. Musi zapalić. Synchronizacja i inne sprawy dopiero potem. :jezor:
temat jest już stary, ale... Po pierwsze należy odłączyć akumulator, później (wystarczy z 15sekund), założyć klemę i w trakcie zakręcania klemy (najlepiej jak druga osoba będzie to robić), wciskać i puszczać tylko klawisz od otwierania drzwi (tak z 5-10 razy wystarczy) należy to robić jednak dość szybko. Po 10 kilknięciach wcisnąć klawisz zamykania drzwi - drzwi sie powinny zamknąć - i od razu wciskać kilkakrotnie przycisk otwierania drzwi.
Prąd od masy na 100% nikogo nie kopnie więc nie ma się co bać kombinować pilotem podczas gdy druga osoba podłącza klemę.
Drzwi powinny się otworzyć. Jeżeli drzwi się nie zamknęły, spróbować jeszcze raz je zamknąć. Jak się nie zamykają to całą operację powtórzyć.
Przy rocznikach nowszych niż 96 będzie trzeba czekać dłużej (na rozładowanie kondensatorów) - około 15 sekund na każdy rocznik wyżej, czyli dal wozu z 97 będzie trzeba czekać około 30 sekund. Jeżeli nie chcecie czekać to najlepiej mieć włączone radio w samochodzie, wtedy czekamy aż radio przestanie grać. Rozładowanie kondensatorów poznamy też po wyłączeniu się zegarka w samochodzie.
WAŻNE JEST ABY WSZYSTKIE DRZWI (OPRÓCZ MASKI SILNIKA!!!) BYŁY ZAMKNIĘTE (nie na klucz - czyli tak żeby się dało je otworzyć klamką!) Bagażnik od hatchback'a może być otwarty, nie wiem natomiast jak przy sedanie.
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Kobyłka/Wołomin
Wysłany: Nie Paź 14, 2012 17:40
Witam mam taki problem posiadam R 214 i niestety jeden pilot jest nie sprawny a drugi ledwo działa najchętniej bym to wywalił tylko troche juz zgłupiałem bo jeden fachowiec powiedział ze ze 500 da sie to wywalić a drugi twierdzi ze rover ma tak skonstruowane imo i alarm ze tego nie da sie wyciąć ... to jak to w końcu jest .... ktoś sie orientuje w temacie ?
[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 18:40 ]
musze wprowadzić korekte drugi pilot własnie mi padł ...wiec teraz moje pytanie brzmi czy każdy spec od alarmów ew elektroniki samochodowej bedzie potrafił to odciąć na stałe pytam ponieważ nie mama w okolicy speców od Rovera co mają T4
[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 18:40 ]
musze wprowadzić korekte drugi pilot własnie mi padł ...wiec teraz moje pytanie brzmi czy każdy spec od alarmów ew elektroniki samochodowej bedzie potrafił to odciąć na stałe pytam ponieważ nie mama w okolicy speców od Rovera co mają T4
Oczywiście jest sposób, aby wyciąć immo, tak aby centralny z pilota działał, ale to już zrobi tylko dobry elektryk, a z tego co piszesz byleś u niezbyt rozgarniętych.
Najlepszym rozwiązaniem będzie to co napisał wyżej R-200, naprawa tych pilotów.
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 8 Skąd: Kobyłka/Wołomin
Wysłany: Wto Paź 16, 2012 17:46
piloty nie są w zbyt dobrym stanie wiec nie wiem czy naprawiac zeby sie za raz znowu rozleciały wolał bym to wywalić i mieć spokoj od tego ciągłego odcinania go przed każdym odpaleniem ...
piloty nie są w zbyt dobrym stanie wiec nie wiem czy naprawiac zeby sie za raz znowu rozleciały wolał bym to wywalić i mieć spokoj od tego ciągłego odcinania go przed każdym odpaleniem ...
Więc teraz najlepszym rozwiązaniem jest dokupienie nowego bądź używanego pilot i go zaprogramowanie do swojego kompa. Podobno niekonieczne do tego jest potrzebne T4.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum