Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Problem z silnikiem - proszę o rady
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Problem z silnikiem - proszę o rady
Autor Wiadomość
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 11:48   

secio napisał/a:
Niesadze zeby sytuacja przeplywu z glowicy do zbiorniczka byla normalna,

A to dlaczego?
secio napisał/a:
jezeli w ogole kiedys zaistnieje

:szok: To jak wytłumaczysz, że rozgrzewający się płyn i rosnące ciśnienie nie rozwali układu chłodzenia ??

Przecież jest dokładnie BEZ ZNACZENIA, którędy nadmiar płynu odpłynie z układu, byle odpłynął.
Umiejscowienie tej cienkiej rurki spowodowane jest najprawdopodobniej wygodą i tym, żeby to ten najcieplejszy płyn wypływał do zbiorniczka (rurka jest bodaj najwyższym punktem układu).
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 27, 2007 11:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 11:59   

AndrewS napisał/a:
cisnienie w ukladzie jest wszedzie takie samo
nie zapominaj ze obieg plynu wymusza pompa

No właśnie nie do końca - będzie wyższe bliżej pompy (pamiętaj, że część przewodów jest gumowa, a z kolei jeśli płyn przepływa prosto z pompy przez blok i głowicę to tam nie ma gumowych elementów (oprćz uszczelki pod głowic ;) ), a na ścieżce przez chłodnicę są.
Z resztą jakbyś chciał zasilać głowicę tym górmym przewodem, jeśli termostat byłby zamknięty?
Miałbyś chyba raczej szansę zapowietrzyć układ - zamknięty termostat i rurka do głowicy ze zbiorniczka wyrównawczego zasysa powietrze z tego zbiorniczka...

AndrewS napisał/a:
w takim razie ktoredy wplywa

Z pompy płynu?
Zobacz, że wszystkie białe strzałki kierują się do pompy płynu, a dalej nic nie ma, więc z popmy wpływa do bloku i głowicy, nie?
Wypływa przez nagrzewnicę i do cłocnicy oraz górą z głowicy, jeśli termostat i nagrzewnica są zamknięte.
Taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę!!! ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 12:48   

maciej napisał/a:
No właśnie nie do końca - będzie wyższe bliżej pompy

zgadza sie ale pompa naprawde nieznacznie podniesie to cisnienie, jej lopatki wygladaja jak by byly do przegarniania plynu, a nie tworzenia cisnienia
zreszta z jednej strony podnosilaby cisnienie, a zdrugiej przeciez zasysajac obnizalaby je, wiec to sie wyrowna

maciej napisał/a:
Zobacz, że wszystkie białe strzałki kierują się do pompy płynu, a dalej nic nie ma, więc z pompy wpływa do bloku i głowicy, nie?


no dobra z pompy idzie do bloku i glowicy
ale skad zasysa pompa po stronie ssacej przy zamknietym termostacie ??

strzalka jasna, kolo termostatu, powrot z chlodnicy
mozna ja wykluczyc, bo przeciez termostat jest zamkniety wiec tu nie zassie

nastepna strzalka jest to wylot z nagrzewnicy ale przeciez tu zaworek tez jest zamkniety wiec woda stoi, moze tak byc i to jest jedyna mozliwosc ze jak zaworek jest zamkniety to tam jest trojnik obejsciowy ktory i tak umozliwia przeplyw przy zamknietym zaworku

i trzecia strzalka od zbiorniczka, ona dochodzi do tej przed termostatem ktory tez jest zamkniety
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 12:55   

AndrewS napisał/a:
no dobra z pompy idzie do bloku i glowicy
ale skad zasysa pompa po stronie ssacej przy zamknietym termostacie

Może się mylę, ale wydaje mi się, że pompa kręci się wtedy sobie a muzom ;) i dopiero jak otworzy się termostat, to rusza obieg płynu.
Ktoś mi kiedyś tłumaczył, nie wiem czy słusznie, że przy zamkniętym termostacie płyn w zasadzie stoi w silniku. :shock:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 12:56   

AndrewS napisał/a:
zreszta z jednej strony podnosilaby cisnienie, a zdrugiej przeciez zasysajac obnizalaby je, wiec to sie wyrowna

Tak, ale będziesz miał różnicę wynikającą z elastyczności węży.
AndrewS napisał/a:
nastepna strzalka jest to wylot z nagrzewnicy ale przeciez tu zaworek tez jest zamkniety wiec woda stoi, moze tak byc i to jest jedyna mozliwosc ze jak zaworek jest zamkniety to tam jest trojnik obejsciowy ktory i tak umozliwia przeplyw przy zamknietym zaworku

Prawdopodobnie tak to działa.
W niektóych autach np. nie ma zaworka, a ogrzewaniem sterują tylko klapki kierujące powietrze - woda płynie cały czas przez nagrzewnicę.
AndrewS napisał/a:
i trzecia strzalka od zbiorniczka, ona dochodzi do tej przed termostatem ktory tez jest zamkniety

To akurat łatwo sprawdzić - odpalić zimny silniki i patrzeć czy płyn przepływa przez zbiornik wyrównawczy, ale typuję odpowiedź z trójnikiem. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 13:25   

wlasnie bylem przy samochodzie i powiem wam ze jest kilka roznic miedzy tym schematem a stanem faktycznym, znalazlem tez inny schemat na sieci

u mnie np. w roli obejscia nagrzewnicy przy zamknietym zaworze nagrzewnicy pełni parownik LPG !! :-)
wiec gdy go nie ma, musi byc jakies inne obejscie
do tego na schemacie zle zaznaczony jest powrot z nagrzewnicy, bo u mnie w samochodzie powrot ten, jest wpiety juz za termostatem !! , a nie przed tak jak jest na rysunku, konkretnie w obudowe termostatu

Paul napisał/a:
Ktoś mi kiedyś tłumaczył, nie wiem czy słusznie, że przy zamkniętym termostacie płyn w zasadzie stoi w silniku.


eee przesadzil pompa zawsze gania plyn, tylko ze w malym obiegu, przeciez musi petrygo krazyc blisko termostatu, zeby go w koncu otworzyc, od samego silnika raczej ma male szanse tym bardziej, ze jego obudowa jest plastykowa
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 13:31   

AndrewS napisał/a:
do tego na schemacie zle zaznaczony jest powrot z nagrzewnicy, bo u mnie w samochodzie powrot ten, jest wpiety juz za termostatem !! , a nie przed tak jak jest na rysunku, konkretnie w obudowe termostatu

To jest schemat dot. R200 okrąglaka, a nie kanciaka.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 14:47   

Paul napisał/a:
secio napisał/a:
Niesadze zeby sytuacja przeplywu z glowicy do zbiorniczka byla normalna,

A to dlaczego?
secio napisał/a:
jezeli w ogole kiedys zaistnieje

:szok: To jak wytłumaczysz, że rozgrzewający się płyn i rosnące ciśnienie nie rozwali układu chłodzenia ??

Przecież jest dokładnie BEZ ZNACZENIA, którędy nadmiar płynu odpłynie z układu, byle odpłynął.

Wlasnie dlatego, ze to bez znaczenia ktoredy odplywa nadmiar plynu, zalozylem ze odplywa odplywem (bo taki kierunek wymusza pompka), czyli ta gruba rurka ktora wchodzi do nagrzewnicy oraz do chlodnicy, przy czym droga do chlodnicy ma rozgalezienie o ktorym rozmawiamy.

[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 14:55 ]
AndrewS napisał/a:
wlasnie bylem przy samochodzie i powiem wam ze jest kilka roznic miedzy tym schematem a stanem faktycznym, znalazlem tez inny schemat na sieci

u mnie np. w roli obejscia nagrzewnicy przy zamknietym zaworze nagrzewnicy pełni parownik LPG !! :-)
wiec gdy go nie ma, musi byc jakies inne obejscie

I to dla mnie dosyc istotna kwestia. Mialem obejscie, ktorego nie ma na schemacie. Zaslepilem pracujac nad ogrzewaniem(po sugestiach z forum ze w rzeczywistosci tez go nie ma). Teraz ogrzewanie jest, ale wlaczanie duzego obiegu szwankuje. Wymiana termostatu nic nie dala.
Czy ktos moze mi powiedziec czy przy obecnych warunkach, podczas spokojnej jazdy duzy obieg jest caly czas maksymalnie otwarty ? Bo moze poprostu szwankuje wskaznik temperatury ? Czy danych do zalaczenia wentylatora dostarcza ten sam czujnik ktory pokazuje temperature i jest to ten przy wylocie plynu z silnika (patrzac od przodu po prawej stronie przy rurze do chlodnicy) ?
Uklad testowany na postoju dziala wzorcowo... Zalacza duzy obieg, wlacza sie wentylator.. schodzi etc. Podczas normalnej jazdy wskazowka potrafi sie podniesc do 3/4 skali, a przez zdecydowany czas jest minimalnie powyzej polowy, co oznacza, ze wentylator sie kreci (a duze obiegu nie ma, wiec nic nie zdziala...)

Mariusz
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 15:06   

secio napisał/a:
Czy danych do zalaczenia wentylatora dostarcza ten sam czujnik ktory pokazuje temperature i jest to ten przy wylocie plynu z silnika (patrzac od przodu po prawej stronie przy rurze do chlodnicy) ?

Nie. Temp. na deskę podaje drugi, jednoprzewodowy czujnik umieszczony na tym samym metalowym kolanku co czujnik 2-przewodowy podający dane do kompa.l
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:07   

no to ladnie rozpracujemy temat chlodzenia :mrgreen:

oto fotka z sieci ze schematem


ze strony http://www.mgf.ultimatemg...olant/index.htm

tu jak widac wszystko jest ok widac baypas nagrzewnicy, i wpiecie sie malego obiegu za termostatem
schemat jest od MGF wiec jest tu dodakowy zaworek

Piter moze cos tam ciekawego doczyta o tych zaworkach:-)

na schemacie widac ze tym kawalkiem niby plyn ma jednak plynac od glowicy do zbiorniczka
dlaczego ten zaworek u mnie dziala w sposob przeczacy temu schematowi ?? nie mam pojecia
a tu fotak tego zaworka


moze poprostu ewentulane powietrze ktore by sie tam znalazlo nie spowoduje zadzialania zaworka i odciecia wyplywu, a plyn juz tak

takze kluczowym elementem w przypadku zalczenia sie duzego obiegu jest odpowietrzenie malego, bo jesli maly nie bedzie odpowietrzony to plyn nie bedzie omywal termostatu i duzy obieg wogole sie nie otworzy

na wyzej wyminionej stronie chyba kiedys widzialem zeby w termostacie nawiercic niewielki otwor, tak zeby plyn w duzym obiegu sobie zawsze wolno krazyl,
dzieki temu termostat w koncu sie otworzy i pewnie latwiej jest odpowietrzyc uklad
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:32   

AndrewS napisał/a:
na schemacie widac ze tym kawalkiem niby plyn ma jednak plynac od glowicy do zbiorniczka
dlaczego ten zaworek u mnie dziala w sposob przeczacy temu schematowi nie mam pojecia

Pisałem już - moim zdaniem to kwestia ciśnienia, a możesz wdmuchnąć, bo nigdy tam nie będzie opcji, że płyn się cofnie, więc zaworek nawet przed tym nie zabezpiecza.
Chodzi o to, że dopiero przy pewnym ciśnieniu płyn jest wyrzucany do zbiornika wyrównawczego przez ten kanał (w czasie rozgrzewania układu, ale przed otwarciem termostatu). Wcześniej krąży w obiegu małym, później w dużym, ale w między czasie nadmiar płynu ucieka przez ten zaworek.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lis 27, 2007 16:43   

maciej napisał/a:
Pisałem już - moim zdaniem to kwestia ciśnienia, a możesz wdmuchnąć, bo nigdy tam nie będzie opcji


wiesz moge to sprawdzic, przywioze ten metalowy kolektor na stanowisko badawcze i podam powoli coraz wieksze cisnienie, mysle ze max 2 bary, ide o zaklad ze sie nie otworzy

hmm moze poczytac gdzies jeszcze na forum www.mgrover.org albo najlepiej wypadaloby sie zapytac o to Dave'a AndrewS'a
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 28, 2007 18:41   

Pany zaworek w glowicy pelni role odpowietrznika. Podczas napelniania ukladu plynem zaworek przepuszcza powietrze. W momencie gdy tamtedy probuje przeplynac plyn zaworek się zamyka. W czasie normalnej pracy zaworek jest zamkniety i tamtedy nie wyplywa plyn z glowicy do zbiorniczka. Gdy w ukladzie pojawi sie jakis babel powietrza to wlasnie tamtedy powinien sobie uciec. Gornym przewodem do zbiorniczka wplywa tylko nadmiar z gornego weza od chlodnicy. U mnie w poldoroverku doskonale to widac jak mu sie za cieplo zrobi. Plyn wali gornym wezykiem jak zly :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 28, 2007 21:33   

czyli jednak po czesci, pod koniec dywagacji mialem racje :mrgreen:

AndrewS napisał/a:
moze poprostu ewentulane powietrze ktore by sie tam znalazlo nie spowoduje zadzialania zaworka i odciecia wyplywu, a plyn juz tak


schemat do mgf jest troche inny nie ma cienkiego przewodu od chlodnicy do zbiorniczka, znaczy sie jest tylko gdzie indziej wpiety, bo w mgf jest dosyc daleko do chlodnicy :mrgreen:

w takim razie juz nie musze nic przywozic :-)
moj zaworek dziala jak najbardziej prawidlowo
dodatkowo zamyka go pewnie cisnienie jakie wytwarza pompa

takze panowie, nie tak do konca znamy te nasze fury :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 21:44   

AndrewS napisał/a:

tu jak widac wszystko jest ok widac baypas nagrzewnicy


Zobaczywszy ten bypass na schemacie zaraz pojechalem do garazu przywrocic moj. I wiecie co ? Duzy obieg otwiera sie tak jak powinien, a ogrzewanie dziala. Takze... albo roverkowicze sugerujacy, ze u nich jest tak jak w RAVE, czyli bez bypassa nie sprawdzili dokladnie, albo moj egzemplarz jest inny, bo bez tego sie przegrzewal (wentylator chodzil a duzy obieg byl zamkniety).
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 28, 2007 22:02   

no wszystko sie zgadza, gdy zaworek nagrzewnicy zamkniety brak baypasa, to brak jest obiegu plynu przez termostat, termostat "nie wie" ze jest goraco, wiec sie nie otwiera, silnik robi sie coraz bardziej goracy do tego stopnia ze rozgrzewa sie ten króciec w ktory wpiety jest czujnik temp dla kompa, jest aluminiowy i przykrecony do glowicy wiec zlapie temp, byc moze delikatnie plyn leci tez z chlodnicy cienkim wezykiem do zbiorniczka, wtedy goracy plyn wydostaje sie z glowicy omywajac czujniki, komp zalacza wentylator ktory chlodzi zimna chlodnice :roll: , jednym slowem sytuacja bardzo nieciekawa :/
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 22:32   

AndrewS napisał/a:
no wszystko sie zgadza, gdy zaworek nagrzewnicy zamkniety brak baypasa, to brak jest obiegu plynu przez termostat, termostat "nie wie" ze jest goraco, wiec sie nie otwiera, :/

Nawet otwarta nagrzewnica podczas jazdy nie pomagala. Co nie zmienia faktu, ze wciaz niewiadoma jest czy ten bypass w oryginale jest, czy moj poprzedni wlasciciel sobie go zrobil. Jak tylko zobacze jakiegos kierowce R200 poprosze o otworzenie maski ;) . Swoja droga... termostat 88C, na, coby nie bylo, wlocie do silnika czyli "zimnym" plynie to dosyc duzo. Oznacza to przeciez, ze na wylocie silnika nominalna temperatura plynu jest wyzsza. Ale widac tak to ma byc, skoro tak to wymyslili. Poldrover z tego co pamietam ma termostat na 82C, ale czy jest w tym samym miejscu... glowy nie dam sobie uciac, ale pewnie Senn wie ;) .
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lis 28, 2007 23:03   

termostat w poldoroverze jest w tym samym miejscu, poldorover ma tez ten baypas jak dobrze pamietam w postaci kawalka metalowej dosc cienkiej rurki
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
secio 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Sro Lis 28, 2007 23:58   

AndrewS napisał/a:
termostat w poldoroverze jest w tym samym miejscu, poldorover ma tez ten baypas jak dobrze pamietam w postaci kawalka metalowej dosc cienkiej rurki


Wiem, wiem. Jak juz wczesniej wspomniales, ze w Poldku jest, sprawdzilem. Jest metalowa rurka.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10899
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 29, 2007 10:25   

trochę nad tym dumałem, bo też mnie zaintrygowało jak to jest, że przecież poza nagrzewnica nie ma krótkiego obiegu...
Zerknijcie proszę na obrazek. Nie wiem czy wszystkie roverki mają coś takiego na wężach od nagrzewnicy :???: Już jakiś czas temu mnie zastanawiało, czy to jest zwykłe przytrzymanie do węży (choć dziwne , że nie idzie tego ruszyć względem węży :???: ), czy może tam jest jakieś przejście, może z zaworkiem ciśnieniowym / zwrotnym....
swoją drogą awaria tegoż też mogła by niekorzystnie wpływać na ogrzewanie :???:
Tak sobię dywaguję... co wy na to?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Problem z odpalaniem-proszę o rady
resonQ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Lut 24, 2009 15:21
resonQ
Brak nowych postów [ 420 di ] problem z silnikiem
customer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Sty 22, 2011 08:37
tronsek
Brak nowych postów [R45] PROBLEM Z SILNIKIEM
ASTRA Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 09, 2011 23:09
zdenek
Brak nowych postów [R45] Problem z silnikiem
Michal3k22 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Kwi 26, 2011 10:26
Michal3k22
Brak nowych postów [45] Problem z silnikiem
Skawa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Lut 12, 2011 00:02
Skawa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink