Chociaz krotko bo zimno, to jak zawsze milo bylo sie spotkac w gronie maniakow
Pozdrowienia dla polowek maciekwawa i maniaq oraz gratulacje za wytrwalosc
Dzieki dla Mariusz418 za T4 i sprawdzenie przeplywki (dziala!:))
To ile juz warszawska grupa R-maniakow wisi za te uslugi ?
Mam nadzieje, ze Marian_K, ktory lecial 120 km specjalnie na spot dojechal do domu calo.
Do nastepnego!
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nie musiales tak personalnei odbierac mojej obecnosci, wybaczam ze ogladalem auto pierwszy a jechalem prawie jako ostatni
MaReK napisał/a:
Dzieki dla Mariusz418 za T4 i sprawdzenie przeplywki (dziala!:))
To ile juz warszawska grupa R-maniakow wisi za te uslugi ?
podpinam sie pod podziekowania ! dziekuje
kurde i znow na mnie palcem wskazuje nie podejrzewam, zeby mariusz pozwolil nam w ramach rekompensaty dotykac jego auta i wykonywac drobne naprawy, to pewnie nie zostanie nam nic jak tylko mycie auta na kazdym spocie to ja zabieram z domu wiaderko kto gabke , a kto plyn >?
pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mam nadzieje, ze Marian_K, ktory lecial 120 km specjalnie na spot dojechal do domu calo.
Dojechałem, dojechałem . Trochę piłowałem swojego R75, bo chciałem uzyskać - tak jak u Ciebie - 80km/h na dwójce, ale ... nie da rady .
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.
A radio ALPINE to rzeczywiście niewiele lepsze g... od PHILIPS-a .
Jeśli chodzi o fotele, to trzymanie boczne w ZT zdecydowanie lepsze niż w R75. Są jednak zdecydowanie twardsze (mniej "pufiaste") w ZT i trudno ocenić co jest lepsze na dłuższe trasy.
Pozdrawiam Wszystkich obecnych (chociaż nie wszystkich udałoby mi się zidentyfikować ).
Do następnego!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Jeśli chodzi o fotele, to trzymanie boczne w ZT zdecydowanie lepsze niż w R75. Są jednak zdecydowanie twardsze (mniej "pufiaste") w ZT i trudno ocenić co jest lepsze na dłuższe trasy.
Fotele ZT są wygodne - wbrew pozorom sztywne fotele nie przeszkadzają w długich trasach - dzięki MaRKowi mamy to sprawdzone na dystansie 800 km jednego dnia.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ja zawsze miałem wrażenie, że jeżdżąc w trasę to jednak z czasem plecy bardziej bolą w miękkich fotelach.
Jak jest zbyt miękkie oparcie to masz rację. Mi raczej chodziło o siedzisko - odniosłem wrażenie, że w R75 siedzisko jest bardziej miękkie. Ponieważ jest tu dość precyzyjna regulacja siedziska (góra/dół, przód/tył i pochylenie) można ustawić tak, że nogi się nie męczą (uda podparte są na całej długości siedziska).
Oparcia w R75 i ZT są chyba podobnej twardości, a regulacja odcinka lędźwiowego w dużym zakresie umożliwia dopasowanie do kręgosłupa kierowcy.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.
Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Gru 18, 2007 14:56, w całości zmieniany 1 raz
Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.
Hmm... w takim razie u mnie jest coś "nie teges". Ja na dwójce ledwo osiągam 60km/h i ani deka więcej, przy czym hałas silnika jest tak wysoki, że aż żal serce ściska.... (nie pamiętam jakie są wtedy obroty, ale na pewno nie jest to 4500).
No to mam kolejny problem do analizy... (doba powinna mieć przynajmniej 34 godziny).
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
MaReK napisał/a:
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.
Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.
To nie marek napisal... tylko Marian_K cytuj dokladnie piter34
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a na dwójce ledwo osiągam 60km/h i ani deka więcej, przy czym hałas silnika jest tak wysoki, że aż żal serce ściska.... (nie pamiętam jakie są wtedy obroty, ale na pewno nie jest to 4500).
Wtedy jest 3700rpm
[ Dodano: Wto Gru 18, 2007 14:55 ]
MaReK napisał/a:
To nie marek napisal... tylko Marian_K cytuj dokladnie piter34
Czary jakieś. Nie wiem jak to się wkradło.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum