Forum Klubu ROVERki.pl :: Warszawa, CH Bemowo, 2007.12.16, g. 20
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Warszawa, CH Bemowo, 2007.12.16, g. 20
Autor Wiadomość
Mariusz418 




Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Nie Gru 16, 2007 17:47   

WITAM
POTWIERDZAM POBYT

T4


MARIUSZ 418 WAWA
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 16, 2007 17:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 12:17   

Chociaz krotko bo zimno, to jak zawsze milo bylo sie spotkac w gronie maniakow ;)
Pozdrowienia dla polowek maciekwawa i maniaq oraz gratulacje za wytrwalosc ;)

Dzieki dla Mariusz418 za T4 i sprawdzenie przeplywki (dziala!:))
To ile juz warszawska grupa R-maniakow wisi za te uslugi :) ?

Mam nadzieje, ze Marian_K, ktory lecial 120 km specjalnie na spot dojechal do domu calo.

Do nastepnego! ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kruszon 




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 12:58   

MaReK napisał/a:
DSC_0449.JPG


Super zdjecie :D Hehehe. Na zdjeciu policzylem 6 osob z czego widac 2 :D Zimno bylo to wszyscy poprzytulani :)

Pozdrawiam
 
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 13:13   

MaReK napisał/a:
.. milo bylo sie spotkac w gronie maniakow ;)


nie musiales tak personalnei odbierac mojej obecnosci, wybaczam ze ogladalem auto pierwszy a jechalem prawie jako ostatni :P

MaReK napisał/a:
Dzieki dla Mariusz418 za T4 i sprawdzenie przeplywki (dziala!:))
To ile juz warszawska grupa R-maniakow wisi za te uslugi :) ?

podpinam sie pod podziekowania !! ! dziekuje :)

kurde i znow na mnie palcem wskazuje :P nie podejrzewam, zeby mariusz pozwolil nam w ramach rekompensaty dotykac jego auta i wykonywac drobne naprawy, to pewnie nie zostanie nam nic jak tylko mycie auta na kazdym spocie ;) to ja zabieram z domu wiaderko :D kto gabke , a kto plyn >? ;)

pozdrawiam :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Marian_K 




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Gru 17, 2007 14:32   

MaReK napisał/a:
Mam nadzieje, ze Marian_K, ktory lecial 120 km specjalnie na spot dojechal do domu calo.
Dojechałem, dojechałem :grin: . Trochę piłowałem swojego R75, bo chciałem uzyskać - tak jak u Ciebie - 80km/h na dwójce, ale ... nie da rady :cry: .
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.

A radio ALPINE to rzeczywiście niewiele lepsze g... od PHILIPS-a :cry: .

Jeśli chodzi o fotele, to trzymanie boczne w ZT zdecydowanie lepsze niż w R75. Są jednak zdecydowanie twardsze (mniej "pufiaste") w ZT i trudno ocenić co jest lepsze na dłuższe trasy.

Pozdrawiam Wszystkich obecnych (chociaż nie wszystkich udałoby mi się zidentyfikować :oops: ).

Do następnego!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 14:51   

Samo radio moze i da rade, sporbuje zmienic najpierw glosniki ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 17, 2007 15:06   

Marian_K napisał/a:
Jeśli chodzi o fotele, to trzymanie boczne w ZT zdecydowanie lepsze niż w R75. Są jednak zdecydowanie twardsze (mniej "pufiaste") w ZT i trudno ocenić co jest lepsze na dłuższe trasy.

Fotele ZT są wygodne - wbrew pozorom sztywne fotele nie przeszkadzają w długich trasach - dzięki MaRKowi mamy to sprawdzone na dystansie 800 km jednego dnia. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
maciekwawa 




Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Gru 18, 2007 00:29   

:)
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
kruszon 




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Wto Gru 18, 2007 10:37   

Marian_K napisał/a:
Jeśli chodzi o fotele (...) Są jednak zdecydowanie twardsze (mniej "pufiaste") w ZT i trudno ocenić co jest lepsze na dłuższe trasy.


Ja zawsze miałem wrażenie, że jeżdżąc w trasę to jednak z czasem plecy bardziej bolą w miękkich fotelach. Ale to może kwestia mojej ogólnej koślawości ;)

Pozdrawiam
 
 
 
Marian_K 




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Gru 18, 2007 11:03   

kruszon napisał/a:
Ja zawsze miałem wrażenie, że jeżdżąc w trasę to jednak z czasem plecy bardziej bolą w miękkich fotelach.
Jak jest zbyt miękkie oparcie to masz rację. Mi raczej chodziło o siedzisko - odniosłem wrażenie, że w R75 siedzisko jest bardziej miękkie. Ponieważ jest tu dość precyzyjna regulacja siedziska (góra/dół, przód/tył i pochylenie) można ustawić tak, że nogi się nie męczą (uda podparte są na całej długości siedziska).
Oparcia w R75 i ZT są chyba podobnej twardości, a regulacja odcinka lędźwiowego w dużym zakresie umożliwia dopasowanie do kręgosłupa kierowcy.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 18, 2007 14:21   

Marian_K napisał/a:
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.

Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Gru 18, 2007 14:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marian_K 




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Gru 18, 2007 14:42   

Cytat:
Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.
Hmm... w takim razie u mnie jest coś "nie teges". Ja na dwójce ledwo osiągam 60km/h i ani deka więcej, przy czym hałas silnika jest tak wysoki, że aż żal serce ściska.... (nie pamiętam jakie są wtedy obroty, ale na pewno nie jest to 4500).
No to mam kolejny problem do analizy... (doba powinna mieć przynajmniej 34 godziny).

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Gru 18, 2007 14:48   

piter34 napisał/a:
MaReK napisał/a:
Jestem pod wrażeniem wkręcania na obroty i osiąganej prędkości ZT na pierwszych biegach. Ciekaw jestem, czy u mnie jest coś skopane, czy ZT ma aż tak zmodyfikowaną skrzynię/silnik... Ach - piękny dźwięk.

Żadne dane nie wskazują na to, aby MG ZT miało inną skrzynię w dieslu. Wszystkie przełożenia są takie same i przy 4500rpm powinno być ok. 72kmh na drugim biegu.


To nie marek napisal... tylko Marian_K cytuj dokladnie piter34 :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 18, 2007 14:55   

Marian_K napisał/a:
a na dwójce ledwo osiągam 60km/h i ani deka więcej, przy czym hałas silnika jest tak wysoki, że aż żal serce ściska.... (nie pamiętam jakie są wtedy obroty, ale na pewno nie jest to 4500).

Wtedy jest 3700rpm ;-)

[ Dodano: Wto Gru 18, 2007 14:55 ]
MaReK napisał/a:
To nie marek napisal... tylko Marian_K cytuj dokladnie piter34 :P

Czary jakieś. Nie wiem jak to się wkradło. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink