Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] HGF ??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] HGF ??
Autor Wiadomość
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



  Wysłany: Czw Gru 20, 2007 20:10   [R75] HGF ??
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

No i dupa!! W drodze powrotnej z pracy auto zaczeło tracić moc i zauważyłem dym spod maski. Po zatrzymaniu się stwierdziłem brak płynu w zbiorniku, rozszczelnienie sie układu na łączeniu z obudową termostatu i chyba lekki wyciek oleju który zauważyłem dokładnie na napisie "ignition" jakby wystrzeliło spod głowicy ??
Czy to Head Gasket Bollocks ??
:beczy:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 16:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 20, 2007 20:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jarema 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2004
Posty: 207
Skąd: sztum



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 23:27   

i żadna kontrolka od braku płynu i wskazówka od temperatury nic nie pokazała? uszzelka może być. piszesz że zaczął tracić moc to może się lekko już przytarł. cholera niedobrze.
 
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 23:46   

Własnie nic i w dodatku jak wciskałem gaz słychać było jakiś turkot

[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 23:47 ]
może się lekko już przytarł.

co znaczy przytarł??
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 23:52   

lloydik napisał/a:
jak wciskałem gaz słychać było jakiś turkot

Nie chcę krakać, ale to mogą być panewki :(
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Czw Gru 20, 2007 23:55   

co jeszcze?? może odrazu go wywale??:P
 
 
 
LOBO 




Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lubin/Galway



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 02:05   

to napewno jest Head Gasket
moj znajomy mial to samo
lipna sprawa:/
a odpala Ci chociaz?bo jak nie to alternator tez do wymiany
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 14:00   

kręci, kręci ale nie odpala
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2007 14:11   

LOBO napisał/a:
a odpala Ci chociaz?bo jak nie to alternator tez do wymiany

A niby dlaczego?
Przyczyn nieodpalania może być bardzo wiele.

lloydik napisał/a:
Po zatrzymaniu się stwierdziłem brak płynu w zbiorniku, rozszczelnienie sie układu na łączeniu z obudową termostatu i chyba lekki wyciek oleju który zauważyłem dokładnie na napisie "ignition" jakby wystrzeliło spod głowicy

Uszczelnić układ, dolać płynu, odpowietrzyć, jeździć i obserwować.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:12   

niestety po uzupełnieniu, odpowietrzeniu itp auto nie odpala...

Piter co powiesz o tym ze tracił moc aż silnik sie wyłączył ?? Czy to nie swiadczy o HGF ??
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:15   

lloydik napisał/a:
Czy to nie swiadczy o HGF

To może świadczyć o różnych rzeczach, w tym o HGF.

lloydik napisał/a:
auto nie odpala...

Nie odpala bo...?
Nie ma paliwa, iskry?
Kręci rozrusznik?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:17   

kręci, może sie myle ale wydaje mi się że kręci szybciej :D jak było zawsze , wiem głupi jestem :P
A ten turkot tuż przed usterką był tylko wtedy jak naciskalem na gaz
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:19   

lloydik napisał/a:
kręci, może sie myle ale wydaje mi się że kręci szybciej

No to trzeba odpowiedzieć na pozostałe zadane przeze mnie pytania i do tego może jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach i ew. ustawienie rozrządu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
lloydik 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 18
Skąd: Oxford



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:23   

Jasne, zrobię to jutro bo teraz ciemno, zimno a ja garażu niet, ciśnienie to nie mam jak bo nie posiadam takich urządzeń, chyba ze jest jakiś sposób domowy, rozrząd lukne do RAVE.

Jakieś domysły co do turkotu ??
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:27   

lloydik napisał/a:
Jakieś domysły co do turkotu ??

O turkocie nie myśl na razie :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Gru 21, 2007 17:57   

Tak jak pisze piter34 sprawdż kompresję według mnie nie będzie jej (kręci szybciej), miałem już takie przypadki z 3 razy właśnie w silnikach 1.8 zwykłych jak i z turbo po prostu zagotował się olej wywaliło go uszczelniaczami i się mógł przytrzeć tylko jeszcze ten turkot jak piszesz mnie zastanawia czy to same tłoki czy już panewki , obawiam się że trzeba będzie podnieść głowicę przynajmniej. :sad:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
LOBO 




Dołączył: 19 Gru 2007
Posty: 10
Skąd: Lubin/Galway



Wysłany: Sob Gru 29, 2007 01:35   

piter34 napisał/a:
LOBO napisał/a:
a odpala Ci chociaz?bo jak nie to alternator tez do wymiany

A niby dlaczego?
Przyczyn nieodpalania może być bardzo wiele.



a niby dlatego ze moj znajomy mial taki sam problem i objawy jak w tym temacie
choc oczywiscie nie ywkluczam innej mozliwosci ;)
 
 
mt 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 75
Skąd: Upton



Wysłany: Sob Gru 29, 2007 02:00   

piter34 napisał/a:
LOBO napisał/a:
a odpala Ci chociaz?bo jak nie to alternator tez do wymiany

A niby dlaczego?


Hehehe piter i jego slynne lamerskie pytania... ;)

pozdro
happy new year!
_________________
Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Gru 29, 2007 10:35   

mt napisał/a:
Hehehe piter i jego slynne lamerskie pytania... :wink:


yyyy ale ja też nie widzę związku miedzy nieodpalaniem auta, a uszkodzonym alternatorem :hm: ;) Jak nie ładuje to sie wymienia lub naprawia alternator, ale autor nic nie mówi, że mu alternator nie ładuje, więc skąd taka teoria ?? ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
mt 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 75
Skąd: Upton



Wysłany: Sob Gru 29, 2007 12:18   

Brt napisał/a:
mt napisał/a:
Hehehe piter i jego slynne lamerskie pytania... :wink:


yyyy ale ja też nie widzę związku miedzy nieodpalaniem auta, a uszkodzonym alternatorem :hm: ;) Jak nie ładuje to sie wymienia lub naprawia alternator, ale autor nic nie mówi, że mu alternator nie ładuje, więc skąd taka teoria ?? ;)


Ok, ok. To raczej taki sytuacyjny zart.
Kolega opowiada jak to mu wystrzelilo, dym poszedl, buchlo, huklo a na dodatek nie odpala a piter spokojnie na to: odpowietrzyc, dolac, uszczelnic i co najciekawsze jezdzic. :)

No ale przeciez nie odpala...


Pozdrawiam,
_________________
Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Gru 29, 2007 17:03   

mt napisał/a:
Ok, ok. To raczej taki sytuacyjny zart.
Kolega opowiada jak to mu wystrzelilo, dym poszedl, buchlo, huklo a na dodatek nie odpala a piter spokojnie na to: odpowietrzyc, dolac, uszczelnic i co najciekawsze jezdzic.

No ale przeciez nie odpala...


Inaczej bys pisal, jak by to sie tobie stalo. Piter dobrze napisal co trzeba zrobic

przemo285 napisał/a:
sprawdż kompresję według mnie nie będzie jej


Popieram, mogly sie pierscienie wysypac, szczegulnie jak wczesniej(przed usterka) cos stukalo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink