Wysłany: Sob Gru 22, 2007 23:15 [R 200] przekluczam a radio gasnie
Wiem wiem moze juz bylo ale nie moge znalezc albo nie umiem szukac!
Zamontowalem radyjko i gra swietnie ale nie podoba mi sie to ze jak zgasze samochod to radio gasnie. Dopiero jak przeklucze stacyjke wlaczy sie znowu! Wiecie moze jak to zrobic zeby gralo nawet jak wyciagne kluczyk z radia?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 22, 2007 23:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Można podłączyć inaczej plus omijając stacyjkę, jednak co w tym złego??
Wysiadasz z auta a radio samo gaśnie.
Ja mam tak u siebie i sobie chwalę tylko jeżeli chcę posłuchać radia bez kluczyka to wystarczy że po prostu włączę radio (mam blaupunkta). Może Twoje radio też można włączyć bez klucza?? W jaką pozycję musisz przekręcić stacyjkę żeby uruchomić radio?
Prawidłowo to pozycja I a w pozycji II zapalają się kontrolki a przy III rozrusznik. Opisz dokładniej.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
No wiec w pozycji I radio nie dzilala dopiero jak przekrece na pozycje II (zapalaja sie kontrolki) to wtedy radio zaczyna sie wlaczac! Ja mam JVC KD G821 ale nie sprawdzalem czy bez kluczyka jak wlacze radio to czy dziala. Dzisiaj sprawdze!
Wiem tylko ze jak sam. jest odpalony lub jak jest kluczyk na pozycji II to moge wlaczyc radio a jak kluczyk przekrece na pozycje 0 to radio gasnie samo i na pewno wlacza sie ponownie samo jak przekrece kluczyk na pozycje II.
Dlaczego mi to przeszkadza? Bardzo czesto jak gasze auto to jeszcze troche w nim siedze (czekam na kogos lub podobne) i za kazdym razem jak zgasze auto to musze znowu przekrecac stacyjke zeby radio zaczelo grac i denerwoje mnie to ze moje radio co chwila gasnie i sie zapala! Powinno grac caly czas. A co do zapominania gaszenia radia z tym niemam problemu bo za kazdym razem biore panel ze soba! (takie przezwyczajenie)
Sory ze sie tak rozpisalem ale musialem wytlumaczyc!
To w takim razie podpinasz sobie + z podtrzymania do + zasilania i radio gra kiedy chcesz Znajdz schemat kostki ISO (np. na www.studio24.prv.pl) a najlepiej przy odrobinie chęci podciągnać + z aku (poprzez bezpiecznik ofkors)
To w takim razie podpinasz sobie + z podtrzymania do + zasilania i radio gra kiedy chcesz Znajdz schemat kostki ISO (np. na www.studio24.prv.pl) a najlepiej przy odrobinie chęci podciągnać + z aku (poprzez bezpiecznik ofkors)
Dziekuje slicznie zajme sie tym jak bedzie chwila!
P.S.
Tak jak podejrzewalem jak przekrece kluczyk na 0 to radio gasnie i nie moge go uruchomic. Dopiero jak przekrece stacyjke! Czyli kontrolki musza sie palic zeby radio dzialalo!
podejrzewam, ze radio gasnie też w pozycji III(rozruch)- i tak jest ok.
Kiedy podłączysz bezpośrednio rayjko pod + akumulatora, moze wystąpic w trakcie słuchania radyjka i równoczesnego rozruchu samochodu spadek napiecia i dojdzie np do wykasowania zakodowanych stacji i zapisanych ustawień EQ.wszystko bedziesz ustawiał od nowa. czyli tak jak bys odłaczył akumulator, bądź wyciągnął radyjko z samochodu.
(miałem tak i po pewnym czasie wolałem jednak opcje oryginalną:-))
Tak tylko mnie top denerwoje bo jak stojke na parkingu to musze przekrecic stacyjke zeby posluchac radia!
A poza tym przekrecam stacyjke na II (jak kontrolki sie zapalaja) to radio sie wlacza, wtedy musze chwile poczekac ale sie podgrzeje (jak to w dieslach) i dopiero zapalam sam. i wtedy jak zapalam to radio znowu sie wylacza i jak juz zapale sam. to dopiero 2 raz radyjko sie wlacza! Irytujemnie to strasznie!!!!!!!!
[ Dodano: Nie Gru 30, 2007 23:10 ]
pluto napisał/a:
podejrzewam, ze radio gasnie też w pozycji III(rozruch)- i tak jest ok.
Kiedy podłączysz bezpośrednio rayjko pod + akumulatora, moze wystąpic w trakcie słuchania radyjka i równoczesnego rozruchu samochodu spadek napiecia i dojdzie np do wykasowania zakodowanych stacji i zapisanych ustawień EQ.wszystko bedziesz ustawiał od nowa. czyli tak jak bys odłaczył akumulator, bądź wyciągnął radyjko z samochodu.
(miałem tak i po pewnym czasie wolałem jednak opcje oryginalną:-))
Moze tak bedzie ale mialem tak w poprzednim samochodzie i nic mi sie ustawienia nie kasowaly!
Wiec mam nadzieje ze jak sie za to wezme to tez nie beda sie kasowac!
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Sty 17, 2008 10:55
Więc tak: Żeby radyjko nam grało bez kluczyka najlepiej odczepić (odciąć) czerwony przewód tak, żeby troche go wystawało z kostki (jak nam się "odwidzi", to będzie do czego przylutować)
póżniej odizolowujemy kawałek żółtego, lutujemy w to miejsce czerwony, izolujemy i gra bez kluczyka
Tak na marginesie, polecam bawić się kabelkami wystającymi z radia, a nie z wnętrza auta
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Sty 17, 2008 11:11
Ja tylko dodam, że po prawidłowym podpięciu (radio załącza się w pozycji I stacyjki) zgaszenie silnika nie powoduje wyłączenia radia. Z kolei włączenie rozrusznika (pozycja kluczyka III) powinno powodować tylko chwilowe wyłączenie radia (na czas rozruchu), a po powrocie kluczyka w pozycję II, radio samoczynnie powinno się włączyć.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Sty 17, 2008 11:25
thef napisał/a:
Ja tylko dodam, że po prawidłowym podpięciu (radio załącza się w pozycji I stacyjki) zgaszenie silnika nie powoduje wyłączenia radia. Z kolei włączenie rozrusznika (pozycja kluczyka III) powinno powodować tylko chwilowe wyłączenie radia (na czas rozruchu), a po powrocie kluczyka w pozycję II, radio samoczynnie powinno się włączyć
No dokładnie jak kolega thef napisał, więc żeby radyjko grało wystarczy mieć kloczyk ustawiony w pozycji I i nie musi byś włączony zapłon (II)
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Uwazaj z podlaczaniem + do podtrzymania. Ja tak mialem w swoim Alpine w R200 i kradl skubaniec prad. Efektem ubocznym byla strata brzeczyka przypominajacego ze zostawiles wlaczone swiatla.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 08:54
MaReK napisał/a:
kradl skubaniec prad. Efektem ubocznym byla strata brzeczyka przypominajacego ze zostawiles wlaczone swiatla
napewno to była wina radia??
mogło tak się dziać jeśli wyło coś cudowane z elektryką.
Jeśli podepniemy czerwony przewód sterowania pod żółty podtrzynamia, to nie ma prawa się nic dziać...
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum