Forum Klubu ROVERki.pl :: Silnik 20T4H
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 20T4H
Autor Wiadomość
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sty 06, 2008 11:41   Silnik 20T4H

W artykule na tej stronie można wyczytać "Wersja turbodoładowana jest teoretycznie w stanie generować większą moc, ale ta jest ograniczona głównie przez możliwość przenoszenia momentu obrotowego przez skrzynię biegów. W wyniku tego maksymalny moment obrotowy jest osiągany już w niskim zakresie prędkości obrotowej silnika, a w pozostałym zakresie jest ograniczony elektronicznie. Dzięki temu krzywa momentu jest bardzo płaska, a silnik zapewnia znakomite właściwości trakcyjne."

Jak to jest więc w silniku 20T4H bez turbo? Według danych technicznych maksymalny moment jest już przy 2500 obr/min. Czy to oznacza, że moment w tym silniku też jest elektronicznie ograniczony? Gdy spojrzeć na silniki serii K, to tam maksymalny moment jest trochę wyżej.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 06, 2008 11:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 07, 2008 17:29   

GG napisał/a:
Jak to jest więc w silniku 20T4H bez turbo? Według danych technicznych maksymalny moment jest już przy 2500 obr/min. Czy to oznacza, że moment w tym silniku też jest elektronicznie ograniczony?

Nie.
Wersja wolnossąca oddaje tyle momentu ile jest w stanie oddać. Problem pojawia się dopiero przy turbo i to jest napisane w artykule.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620 Si] silnik 2.0Ti
fuego003 Tuning mechaniczny 7 Pon Lut 08, 2010 16:37
dobryziom
Brak nowych postów silnik z poloneza
czarna86 Tuning mechaniczny 2 Wto Lut 23, 2010 14:03
Bocian_s
Brak nowych postów większy silnik
Zeus Tuning mechaniczny 15 Nie Wrz 21, 2008 12:16
Zeus
Brak nowych postów MG ZR 160 + KOMPRESOR? CZY SILNIK WYTRZYMA?
Mgik160 Tuning mechaniczny 19 Pon Lis 03, 2014 11:41
Strzemo
Brak nowych postów [MG ZR] Silnik 1.8 i jego modyfikacje.
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 99 Pon Sty 02, 2012 21:39
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink