Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 11:32
Trochę OT, ale nie chcę zakładać nowego wątku dla jednego pytania. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy to są wałeczki do vvc czy nie? Czy jest jakaś widoczna różnica (domyślam się że powinna być od strony kółek vvc) i jak można poznać które są które?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 11:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hhmm ten gorny walek ma tak jakby grubsze lozyska na bokach, ma tez wyjscie na palec kopulki, i to w/g mnie dyskwalifikuje go
ten dolny wyglada na zwykly taki jak w serii K
na nich powinny byc jakies oznaczenia wklep tu, albo poszukaj na necie moze google cos wypluje
z tego co pamietam to walek ssacy w VVC jest dzielony tak na oko w stosunku 1/4 3/4 dlugosci
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Sty 24, 2008 14:26
to są wałki z aukcji. Koleś pisze że to do głowicy vvc, ale ani słowa nie ma czy to działa z mechanizmem vvc, czy bez (bo większość wałków jest do "non vvc")
Ten gorny rzeczywiscie ma jakies grubsze konce a to mogloby wsakzywac na walki do VVC umozliwiajace konwersje na tzw. solid cams, a wtedy z głowicą VVC droga otwarta pod 200 koni.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 04, 2008 22:43
Tak, dziś ujrzałem swoje wałeczki vvc - i muszę przyznać że jak rozmontowałem mechanizm pod kólkiem od wałków na dolocie i z jednego graty wysypały się na podłogę to kolana się pode mną ugięły Poskładałem ten śmietnik do kupy i mam nadzieję, że jeszcze zadziała Dla potomności wrzucam fotki wałeczków i mechanizmów odpowiadających za zmianę faz (dla mnie to kosmos)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lut 05, 2008 21:08
Ogólnie pracuje spoko. Tylko dokręca się jedynie do 4,5 tys. Ale mi to bardzo nie przeszkadza bo na gazie ma być econo, a jak chcę przydusić to jest benzyna.
Ogólnie pracuje spoko. Tylko dokręca się jedynie do 4,5 tys.
No to raczej pracuje lipnie, a nie "spoko"...
Sachar napisał/a:
Ale mi to bardzo nie przeszkadza bo na gazie ma być econo, a jak chcę przydusić to jest benzyna.
I po to zakładałeś IV generację? Ja mam w drugim aucie taką instalację i jak chcę przydusić to mi jedzie na LPG tak samo jak na benzynie ale w trybie ekonomicznym, bo na tańszym paliwie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum