Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning SDi za grosze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning SDi za grosze
Autor Wiadomość
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 11:20   

ale to gadanie.gadnie i gadanie. Niech ktos to schamuje... gdyby to bylo takie proste to wszyscy by tak krecili TDI VW czy TDDI w fordach...

ludzie montuja magnetyzery i widac ze mocy im przybywa... chojnacki schamowal chyba z10 aut z magnetyzerami i zero roznicy...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 08, 2008 11:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 14:26   

gadanie.. tzn nie widziales wykresów z hamowni przed i po, czy jak kto woli z wlączonym i nie. Kolega w pierwszym poscie przytoczyl link do innego forum, mozesz zobaczyc. A magnetyzery to wiadomo.. :]

Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 14:48   

OK. Gdzie to mogę kupić, kto mi to założy?
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4534
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 08, 2008 14:57   

Hmm... Wszystkim miłośnikom takich tanich modyfikacji polecam przeszukanie archiwum i wątki o działaniach Rafaellop w "Rudym" R620 SDi - on nie oszczędzał na tuningu, a skutki były opłakane i koszty napraw również, więc nie sądzę, żeby skutki rezystora za 5 zł były lepsze... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Zientas 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 202
Skąd: Poznań / Komorniki



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 22:57   

Trudno, pozostaje więc:
zimny łokieć (+5KM), płyta CD pod lusterkiem (+3KM), lotka na bagażnik (+10KM), brewki na lampy (+3KM) itd... i jakoś się uzbiera większa moc :lol:

a tak na poważnie, może wsadze sobie przy okazji kiedyś stożek, ale najpierw zrobię testy jazdy "bez filtra".

Pozdrawiam!
_________________
R600 SDi, Sj413, G.V. 3.3 LX, Durango V8 1th gen.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 16:27   

Gosc z forum golfa zrobil test na hamowni z rezystorem.

http://img118.imageshack....=img1344ts2.jpg

Kto mi powie gdzie trzeba ten rezystor wsadzic w R. to zrobie to i tez porobie testy :)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4534
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 03, 2008 17:38   

A on nie sprzedaje przypadkiem tych oporniczków?
Albo ma warsztat wymieniający wtryski uszkodzone po takim tuningu... ;) ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
1970lysy 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 38
Skąd: Polkowice



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 20:06   

http://allegro.pl/item304..._jak_turbo.html
TURBO Whistler - Dźwięk turbo - prawie jak turbo (304507350) - Aukcje internetowe Allegro. Niezły tuning i poczucie humoru.pozdrawiam :mrgreen:Sorry,że nie w temacie,ale nie mogłem sie powstrzymać.Gościu wymiata opisem.Jeszcze raz Pozdrowienia dla wszystkich.
_________________
a.p
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 21:44   

jest na allegro;] http://moto.allegro.pl/it...a_sprawdz_.html ale tylko dla benzyniakow
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
mbombka 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 58
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 18:38   

xtek napisał/a:
Gosc z forum golfa zrobil test na hamowni z rezystorem.

http://img118.imageshack....=img1344ts2.jpg

Kto mi powie gdzie trzeba ten rezystor wsadzic w R. to zrobie to i tez porobie testy :)


Xtek przeczytaj pierwszy post na pierwszej stronie w tym temacie - dokładnie opisane :)
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 18:45   

myslisz, ze nie czytalem? chodzi mi raczej o fotke, gdzie bedzie wszystko jakos w miare zaznaczone, heh ;)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 21:43   

xtek napisał/a:
myslisz, ze nie czytalem? chodzi mi raczej o fotke, gdzie bedzie wszystko jakos w miare zaznaczone, heh ;)


Chyba nie myslisz , ze ten CHIP to prawda??????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 25 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 22:07   

Po pierwsze to nie jest chip, tylko rezystor. Ma za zadanie oszukac czujniki i przez to pompa podaje wieksze ilosci paliwa, wiec auto ma lepsze osiagi. I to nie jest zadne oszustwo, tylko po prostu tak jest. Wiadomo, ze nie mozna tego porownywac do profesjonalnego chiptuningu, no ale zawsze to jakas namiastka - np. mozna zamontowac to z przelacznikiem i uzywac jedynie przy wyprzedzaniu. Oczywistym jest, ze nie pozostanie to bez wplywu na trwalosc calego silnika, no ale cos za cos. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 22:17   

Panowie spokojnie :!: wszystko zostało opisane ;) a jak nie, to trzeba sie posiłkować podanymi linkami oraz RAVE.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 22:40   

xtek napisał/a:
Po pierwsze to nie jest chip, tylko rezystor. Ma za zadanie oszukac czujniki i przez to pompa podaje wieksze ilosci paliwa, wiec auto ma lepsze osiagi. I to nie jest zadne oszustwo, tylko po prostu tak jest. Wiadomo, ze nie mozna tego porownywac do profesjonalnego chiptuningu, no ale zawsze to jakas namiastka - np. mozna zamontowac to z przelacznikiem i uzywac jedynie przy wyprzedzaniu. Oczywistym jest, ze nie pozostanie to bez wplywu na trwalosc calego silnika, no ale cos za cos. Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.
sprawa wyglada tak ze rezystor oszukuje czujnik ze auto chodzi chodzi caly czas na ssaniu... dostaje wieksza ilosc paliwa ale nie koniecznie auto musi miec lepsze osiagi... to dziala w zimie kiedy masz zimne powietsze (zastem gestosc powietrza jest duzo wieksza) ale w lecie kiedy auto dostaje zbyt duza ilosc paliwa a powietrze jest rzadkie mieszanka staje sie zbyt bogata i wcale auto nie dostanie paru kucy... a poza tym jestem ciekaw czy mapka w kompie sie nie pozmienia i pozniej bez "chipa" autku moze odbijac :)

A tak na prawde to nikt nigdy tego nie mierzyl na hamowni...
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 22:48   

michone: ale idąc dalej, zwiększając ciśnienie w turbałce moze to coś dać.. niech wypowie się autor tematu, jak mu się to sprawuje.

Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 22:55   

w dieslu chyba ciut inaczej to wygląda ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 05, 2008 23:11   

michone napisał/a:
sprawa wyglada tak ze rezystor oszukuje czujnik ze auto chodzi chodzi caly czas na ssaniu... dostaje wieksza ilosc paliwa ale nie koniecznie auto musi miec lepsze osiagi...

...bo powietrze przecież wcale nie jest zimniejsze, a o tym niby ten czujnik informuje komputer. mamy więcej paliwa, powietrza nie ma więcej na tyle, aby ten dodatek paliwa wykorzystać... to tak w skrócie, jeśli chodzi o chipy dla benzyny.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 23:26   

xtek napisał/a:
Po pierwsze to nie jest chip, tylko rezystor


Tu wszyscy o tym wiedza :mrgreen:

xtek napisał/a:
Ma za zadanie oszukac czujniki i przez to pompa podaje wieksze ilosci paliwa, wiec auto ma lepsze osiagi.


To tez

xtek napisał/a:
Wiadomo, ze nie mozna tego porownywac do profesjonalnego chiptuningu, no ale zawsze to jakas namiastka


Tylko, ze po takich namiastkach, silnik moze zaczac niedomagac.
Nalezy spojzec z innej strony, zawsze sa jakies efekty uboczne. Chyba sobie nie wyobrazasz co sie dzieje w komoze spalania z podwyzszona dawka paliwa???
Lepszym i trwalszym rozwiazaniem bedzie zamontowanie wiekszego interkulera i zwiekszenie cisnienia doladowania

michone napisał/a:
sprawa wyglada tak ze rezystor oszukuje czujnik ze auto chodzi chodzi caly czas na ssaniu... dostaje wieksza ilosc paliwa ale nie koniecznie auto musi miec lepsze osiagi... to dziala w zimie kiedy masz zimne powietsze (zastem gestosc powietrza jest duzo wieksza) ale w lecie kiedy auto dostaje zbyt duza ilosc paliwa a powietrze jest rzadkie mieszanka staje sie zbyt bogata i wcale auto nie dostanie paru kucy... a poza tym jestem ciekaw czy mapka w kompie sie nie pozmienia i pozniej bez "chipa" autku moze odbijac


Dobrze napisane

xtek napisał/a:
Jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.


...... i tu bys sie zdziwil :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Lut 06, 2008 10:16   

funfel napisał/a:
michone: ale idąc dalej, zwiększając ciśnienie w turbałce moze to coś dać.. niech wypowie się autor tematu, jak mu się to sprawuje.

Pozdrawiam.
tak jezeli mowimy o aucie z turbina... ale dajac wieksze doladowanie powinno sie zmienic mape a nie dawac rezystor. Rezystor zmieni ilosc mieszanki w calym zakresie obrotow a turbina jak wiadomo w calym zakresie nie dziala :P ja wypowiedzialem sie jak to wyglada w n/a benzynie. Z tego co czytalem to chipó'w rezystorowych nie stosuje sie w dieslach bo nie ma sensu :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów Tuning SDi za 7zł
Kalah Tuning mechaniczny 355 Pon Lis 06, 2017 00:44
Remigiusz
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky
Brak nowych postów Tuning box [MG ZR]
kapeczul Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 13, 2019 02:33
Xakari



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink