Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Wto Mar 04, 2008 10:12
no ja swoje 210 długo musiałem ciągnąć - nie wspominając o 220, które zrobiłem zanim brat mnie powstrzymał przed sprawdzeniem v-max
może mi się tylko wydaje, ale chyba teraz w klekocie szybciej osiągnąłem 210 (licznikowe, które jak się okazało wg. komórkowego GTx'a jest tak naprawdę 200km/h)
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Mar 04, 2008 18:18
Pojechałem sobie dziś do komisu popatrzeć na MG ZR 160 i przejechać się ( jako zainteresowany klient )
Powiedziałem kolesiowi, że ma sie rozgrzać motor bo chcę sprawdzić jego walory sportowe ( zachwalał jak sie patrzy koleś )
No to, że jak się wyjeżdża z komisu jest 2-3 km prosta drogi krajowej... to od razu mu zasadziłem kapcia na pierwszych 3 biegach do odcięcia...
Panowie te 160KM wcale nie jest takie leniwe jak na youtube jest pokazane, zupełnie inaczej się od czuwa to przyspieszenie w środku pojazdu niż przed monitorem, autko fajnie przyspiesza, elastyczność też jest dobra...co prawda rozpędziłem sie tylko do 180km/h ale nie trwało to wcale tak długo...( koleś był przekonany, że na 100% biorę wóz a tu kicha )
Jutro jadę się przejechać Vi z ogłoszenia...
W każdym razie MG ZR zrobił na mnie pozytywne wrażenie byłem zadowolony, gdybym miał gotówkę wziął bym go, po prostu jak go zobaczyłem wybacza się wszystkie błędy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sro Mar 05, 2008 19:50
Byłem oglądać to Vi...
Vi było w gazie (sekwencja), ale nie zniechęciło do tego żeby go spałować...Po uprzednim rozgrzaniu, przełączeniu na benzynę wyjechaliśmy na drogę...To samo porównanie 1,2,3 do odcinki...Auto fajne szybkie taki cichociemny ZR...Przyspieszało żwawo i z pewnością FUN był większy z jazdy, ale nie powiedziałbym wcale, że jest szybszy od ZRA...Przed dokonaniem wyboru polecam się przejechać dwoma autami i wtedy odpowiedzieć sobie na pytanie, które auto jest szybsze
Ogólnie dając wynik
Vi- jest bardzo szybki wozem, lecz w MG ZR czuć, że motor ma trochę więcej kobyłek pod maską...Fakt jest taki, że Vi daję lepsza radoche z jazdy. Sądzę, że gdyby postawić dwa auta na kresce to Vi dużo by nie odbiegało od ZR... Chciałem mieć porównanie między Vi i ZR to sobie je sam zrobiłem i podzieliłem się z wami opinią i moimi odczuciami
Kto ustaje przy tym, że Vi jest szybsze to niech przy tym zostanie, ja miałem czysty obraz porównania i dla mnie ZR jest szybszy.
Pozdro;)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Sro Mar 05, 2008 20:09
tzn. robiąc takie porównanie to mógłbym powiedzieć, że obydwa samochody są podobnie szybkie
nie raz razem z Sacharem wracaliśmy ze spotu tą samą trasą i kilkakrotnie była sytuacja, że razem ostro ruszyliśmy i wcale szybciej nie jechałem
bo co z tego, że ZR 160 ma większą moc, skoro i tak jest cięższy (mój dodatkowo był 5D a Sachara 3D), więc odczucia wizyjnie z przyspieszenia były bardzo zbliżone
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
kolin, wrazenia z jazdy tak jak pisalem wczesniej w Vi sa bardziej odczuwalne za sprawa konstrukcji prawda jest taka ze obydwa samochodowy sa super:) Zr nowszy i troche mocniejszy, a Vi ma klimat i jest cichociemny hehe
piter34, buda jest inna, starsza konstrukcja, bardziej odczuwa sie predkosc. Pamietam jak jezdzilem R200 i czulem 100km/h ze jest juz sporo, teraz mam 100 i mysle ze jade 60
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien przyczyna byla blaha jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym zabawa od nowa
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:41
HaDeSsS napisał/a:
teraz mam 100 i mysle ze jade 60
wiem o czym mówisz też jak jechałem sobie trasą poznańską i tak czilloutowo się delikatnie rozpędzałem to myślałem, że jadę spokojnie jakieś 130 a tu patrzę na zegar i wskazówka na 180km/h - w ogóle nie odczuwałem tej prędkości - cisza w środku i nic nie rzuca, po prostu piękny komfort jazdy
HaDeSsS napisał/a:
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien przyczyna byla blaha jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym zabawa od nowa
okazuje się, że jacyś dziwni mechanicy byli do których jeździła poprzednia właścicielka (podobno "autoryzowane" serwisy) skoro żaden nie pofatygował się, żeby sprawdzić ten kabelek
taka mała, głupia rzecz kurde bele
to teraz czujesz ile traciłeś - prawdziwą frajdę czas zacząć hehe
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Czw Mar 06, 2008 21:45
Hadess mimo wszystko i tak Zr jest zajebiaszczy i mam nadzieje ze sie go kiedys ( w niedalekiej przyszlosci) dorobie narazie moge go tylko pozazdroscic.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Mar 06, 2008 23:01
HaDeSsS napisał/a:
Nom i moze sie pochwale ze juz mi kreci tak jak powinien przyczyna byla blaha jedna z wtyczek od vvc miala zabrudzone styki i nie miala drucika ktory ja trzyma i jak przeczytalem w wycinku z instrukcji po ang od Sachara vvc dzialalo w trybie serwisowym do 5800 rpm. Teraz pieknie chodzi po czerwonym zabawa od nowa
Sachar, klikować mozna tylko jezeli ja zaloze temat a Ty mi pomozesz... tak sie cos zorientowalem jak narazie w regulach gry jakie tutaj panuja... takze w obecnym stadium nie dam rady
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Mar 07, 2008 01:18
HaDeSsS napisał/a:
... takze w obecnym stadium nie dam rady
o nie nie, mój drogi, tak łatwo to ty się nie wywiniesz
załóż nowy temat, opisz swój problem, Sachar niby przypadkiem zapoda info odnośnie kabelków (czy czego tam ci zapodał) i w ten piękny sposób twój problem z samochodem został rozwiązany a ty w podzięce dla Sacharowej pomocy klikasz u niego "Pomógł"
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum