Wysłany: Wto Mar 11, 2008 21:53 [R 214] Dorobienie kluczyka i pilota
Koledzy powiedzcie mi gdzie dorobie kluczyk do rowera 214 gdych w punktach dorabiania kluczy nie są wstanie mi dorobic gdyz sam kluczyk nie ma immobilizera ale a zwykłym dorobionym nie odpale auta!!I tak samo gdzie kupujecie cześci bo musiałbym pare rzeczy w moim autku powymienia!!
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Mar 14, 2008 12:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 21:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 22:13
bad_boy napisał/a:
sam kluczyk nie ma immobilizera ale a zwykłym dorobionym nie odpale auta
Skoro nie ma immobilisera to dlaczego masz nie odpalić? Surowe kluczyki dostępne są na www.tomateam.pl . Możesz też zapytać forumowicza przemo285 (jest z Poznania i pewnie też ma taki kluczyk w sprzedaży).
bad_boy napisał/a:
I tak samo gdzie kupujecie cześci bo musiałbym pare rzeczy w moim autku powymienia!!
Większość części dostępna jest w każdym dobrym motoryzacyjnym, intercarsie, fot'cie itd, a jeżeli tam ich nie znajdziesz to www.tomateam.pl , v12.com.pl , u przemo285 i pewnie jeszcze w kilku innych miejscach.
Z tym immobilizerem to jest tak ze jak otworze dzwi z pilota lub orginalnym kluczykiem to wszystko jest ok i odpalam natomiast jak otwieram dzwi nie zpolota tylko orginalnym kluczykiem to juz nie odpale auta tylko po chwili pika cos mi w aucie ale jak otworze dzwi pilotem to odpale tym dorobionym kluczykiem!!I teraz o co w tym chodzi!!bo chcialbym kluczyk z kturego odpale samochód w każdej chwili???
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Mar 11, 2008 22:30
bad_boy napisał/a:
jak otworze dzwi z pilota lub orginalnym kluczykiem to wszystko jest ok i odpalam natomiast jak otwieram dzwi nie zpolota tylko orginalnym kluczykiem to juz nie odpale auta
Trochę namieszałeś, ale rozumiem o co chodzi. Immobiliser masz aktywowany z pilota i kluczyk nie ma tu nic do gadania. Zatem kwestia jest pewnie taka, że masz jeden kluczyk i jeden pilot a chciałbyś mieć dwa komplety, które w pełni będą funkcjonować. Skontaktuj się z forumowiczem przemo285 - napisz mu priva lub maila i na pewno będzie Ci w stanie pomóc. Kluczyk dorobisz, a Przemo sprzeda Ci i zaprogramuje drugiego pilota i przy okazji odczyta pewnie awaryjny kod immobilisera. Zatem do dzieła
Hey
Z tym kluczykiem to jest tak:
Kluczyk dorobisz w jakims punkcie z kluczami. Tyle ze ten punkt z kluczami musi mieć odpowiedni surowy klucz, nie musi być oczywiście ten piękny oryginalny łamany. Ja znalazłem tyle, że w Gorzowie Wlkp. (choć jestem z Ponzania) identyczny jak ten Roverowy tyle, że bez łamania. Ale jak przejdziesz się po paru ludkach którzy dorabiają klucze to na pewno coś znajdziesz.
Jak już masz klucz to imobilaizer możesz wyłączyć tylko kluczykiem. Służy do tego kod który powinieneś dostać od kogoś od kogo kupowałeś samochód. 4 albo 5 cyfrowy. Instrukcja wyłączania immo za pomocą tego kodu znajdziesz w Ravie (typu przekrec dziesiec razy w lewo w prawo .
A jak chcesz sobie oszczędzić kręcenia kluczykiem to jeszcze pilota dorób sobie na forum znajdziesz ludzi którzy dorabiają piloty
Pzdr
Jak już masz klucz to imobilaizer możesz wyłączyć tylko kluczykiem.
tzn. kluczykiem wyłączasz go awaryjnie (procedura jest na www.roverki.pl) a normalnie do wyłączania immo jest pilot który jednocześnie otwiera auto, dezaktywuje alarm i wyłacza immo. Jesli w ciągu jakiegoś czasu po otwarciu auta go nie odpalisz, to immo automatycznie się aktywuje i
a) w autach do roku modelowego 97 (chyba) trzeba nacisnąć ponownie dowolny guzik pilota (jeśli masz przekręconą stacyjkę) - jest to tzw. immo aktywne
b) w autach po roku modelowym 97 (chyba) obecnosć pilota przy stacyjce automatycznie obblokowuje immo (jest tam umieszczona pętla indukcyjna) - jest to tzw. immo pasywne
tak więc jeśli masz jeden komplet (pilot + kluczyk) to jak już wyżej napisane potrzebujesz dorobić zwykły kluczyk + dokupić i zaprogramować drugi pilot. Inaczej się nie da (jeśli chcesz zachoważ orginalny system, co zreszta polecam, bo jest dobrze zrobiony) U przemo285 lub PHJOWI dosytaniesz i pilota i odrazu programowanie o kodzie immo nie wspominam Przypominam, że podczas programowania niezbędne są oba piloty.
Nawet w TESCO kumpel na moich oczach dorabiał kluczyk do 200. Ja sam dorabiałem w takim małym zakładzie u kolesia, który dorabia klucze ... jest to 5 minut roboty, a jak nie mają surowego, to zamawiają i na drugi dzień już jest, u mnie był to koszt około 20 zł. (Klucz surowy + dorobienie). Z pilotem to już inna historia, no i mniej jest miejsc programujących piloty niż dorabiających kluczyki ... niestety
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 157 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 00:55
...wyłączam silnik - wychodze z samochodu i zamykam go w garażu.Na drugi dzień mogę go odpalić samym kluczykiem nawet zostawiając pilot w domu - sprawdziłem to - no to aktywuje się czy nie?
_________________ ...pędzą konie po betonie w szarej mgle...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 157 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 09:49
...zamykam pilotem - otwieram pilotem...wsiadam do auta i jeśli w ciągu 30 sekund nie odpalę silnika to po włożeniu kluczyka do stacyjki i próbie odpalenia słyszę ...pik...pik...pik.-naciskam wówczas którykolwiek przycisk pilota ...pikanie ustaje i silnik odpalam...
_________________ ...pędzą konie po betonie w szarej mgle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum