Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Mar 06, 2008 22:02 [118VVC ] oslona dolotu
Witam, postanowilem przeniesc filtr powietrza w troche inne miejsce, wczesniej byl zamontowany za akumulatorem, wiec co by nie bylo nie mial doplywu chlodnego powietrza. Teraz jest z przodu samochodu, oslonjke zrobilem sam, kupilem alu za 30zl 1mm grubosci, najpierw przymiarki z dykta, pozniej odrysowanie na alu i skrecanie w samochodzie. Ogolnie prace zajely mi jakies 10h, dodatkowo dojdzie wycinanie otworu w masce, juz jest wszystko odrysowane, ale niestety dzis sie dzien skonczyl i nie dalem rady dociagnac wszystkiego do konca.
Zdjecie bylo zrobione tuz po wlozeniu kratki, pozniej jeszcze to ladnie zamalowalem, zeby rdza nie atakowala bardziej niz atakuje Dzis niestety dostalem nauczke ze trzeba bylo zrobic oslonke tej kratki przykrecana, bo ktos sobie pozyczyl i nie moge jechac na zlot, bo mi sie filtr utopi:P
czy bez zastosowania http://allegro.pl/item325...uper_tunig.html twoj wlot bedzie spelnial swoje zadanie?? Wedlug mnie kąt pod którym jest maska w stosunku do kierunku jazdy jest zbyt maly, do tego zastosowanie siatki przy takim kącie dodatkowo utrudnia docieranie zimnego powietrza.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Mar 16, 2008 20:07
Ma dzialac nie wygladac Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d
Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa'
wlot będzie zdecydowanie lepszy bo ukierunkuje pęd powietrza... ale mam inne pytanie a co będzie jak spadnie deszczyk jak ci zaciągnie wody do silnika to będzie fajnie
Ma dzialac nie wygladac Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d
Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa'
BMW 745D wedlug danych 6,6sek do paki 240km CTR nie mam pojęcia ale zwykły tape r ma jakieś 6,6sek wiec poniżej 6sek raczej nie zejdzie ale i tak na wiosnę liczę na spotkano na kresce:)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 22:46
Jak deszczyk pada to samochod stoi na parkingu, bo nie ma trakcji na 3 pierwszych biegach Jesli juz trzeba wyjechac, bo zmusi nas do tego los ( czyli tak jak dzis i caly ten !@!$#.. tydzien ) to zakladam na wlot aluminiowa plytke, taka z jakiej jest zrobiona klatka dla filtra.
Jakby wlot byl zrobiony jakos centralnie to ok, albo chociaz gdzies z tylu, ale z przodu to bedzie wygladalo juz beznadziejnie, jezdzi u mnie po ochocie seicento z takim czyms i wyglada obrzydliwie
Co do przyspieszenia, to samochod wazy 800kg, liczac ze ma jakies 140KM stosunek mocy do masy wychodzi taki jak w tym BMW.
Dwa pogladowe filmiki Tutaj jeszcze sprzeglo mi sie slizgalo, co doskonale slychac, kierowca ATRa zapewniale ze ma 230KM i do momentu jak zaczelismy hamowac on tez cisnal.
W filmiku z EVO sprzeglo slychac jeszcze lepiej, niestety trakcje ten samochod gubil wtedy tylko na mokrym a tak to sprzeglo sie slizgalo i slizgalo
I nie pytajcie dlaczego w ulubionych jest kupa Backstreet Boysow To konto mojej narzeczonej
A tak BTW to nawet na suchym jest problem z trakcja jak jade sam, bo wystarczy ze tocze sie na 1 biegu dam kite i jest gwizd gum, wpinam 2 bieg i znow dosc mocny gwizd. Pewnie to zasluga cudowych balonow 175/70/R14( ktore odkupilem od kumpla za 50zl/szt w stanie celujacym) , ktore maja 120mm styku z gleba Na wiosne w planach jest 195/45/R14 i wtedy zobacze jak bedzie z trakcja, mysle ze czasy do 100kmh sie jeszcze skroca
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 23:56
tak jak pisalem z z CTRem ktory ma zrobiony dolot oraz wydech czylijakies 220-230KM przy dobrym starcie do 100kmh pol dl dla mnie do 140kmh jestem jeszcze z przodu pozniej roznica mocy robi swoje i ctr wychodzi do przodu
Na Trasie Torunskiej zlapalem sie z 220konnym audi TT z rolki od jaki 20kmh, do 140kmh poltorej dl dla mnie. Mam pare filmikow ze scigania min z jazdy za TT 3.2 gdzie idziemy leb w leb
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 10:06
bo na wyglad wizualny wydaje pieniadze na mnie Jak sie zrobi sucho to moge sie z jakims ZRem ustawic w wawie. A tak BTW tam co jade z tym ATRem to jade z kumplem, 2 dni temu mierzylem czasy do 100kmh i z kumplem wychodzi o pol sec wolniej czyli prawie dlugosc 'projektu'
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 18:55 ]
wlasnie na czerniakowskiej spotkalem nowego CTRa, czarny koles za kierownica z fajna blondyneczka, ja z moja blondyneczka ten ( brat ) . Ze startu oszukal bo niby zaspal a jak wpialem 2 to mialem niskie obroty wzial mnie o pol dl samochodu, a do 160kmh byl juz dobra dl z tylu. Nowy CTR w porownaniu do starego nie jedzie
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla
Dobrze mówi seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku
Ja chce VVC z Emeraldem
Waga... waga...
To już nie to samo...
Jakby CTR staną z CRX'em to by dopiero była żenada...
Mój R623 (czyli Accord) książkowo waży 1340 kg, a nowy CTR waży jedyne 1324 kg...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla
Dobrze mówi seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku
Ja chce VVC z Emeraldem
114GTI seria 8,8 sek do paczki...
mówisz ze objechałeś Civa z 180km jeśli te 180 km było wynikiem 2x magnetyzerów po 15km, tłumik pseudo mugen plus 20km oraz naklejka "tjuningowa" plus 20km to oki
ps. jaki kolega ma nick na forum civic klub bo sadzę że powinien być, bo coś znaleźć nie mogę .. ewentualnie jaki silnik w jakiej budzie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum