Historia z nakrętkami wygląda następująco, nakrętki maja nasadzone taki metalowy kapturek (kształt śruby), który niestety jest juz mocno sfatygowany, musiałem usunąc kilka żeby odkręcić felgi, nakrętki nie są sferyczne tylko mają taki pierścień ruchomy, wymienić na sferyczne czy szukać takich jak są, felgi orginalne rover?
możesz śmiało wymienic na sferyczne, ta nakładka to jest tylko ozdobna i żeby ją zdjąć to jest odpowiednie narzędzie w zestawie w kole zapasowym, a ten ruchomy pierścień to jest taka podkładka przyczepiona zamieniająca płaską nakrętkę na sferyczną i też czasami występuje w nowszych egzemplażach
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
u Senn'a w 800 sa chyba takie same
plastykowy przyrząd do sciagania byl juz polamany
ale sie nie dziwie, bo dorobiony przyrzad metalowy tez nie dal rady przy niektorych,
ktos wczesniej odkrecal te sruby z tymi nasadkami i zaprasowal je, do tego korozja i teraz nie daje sie ich sciagnac
my sie poddalismy i poprostu delikatnie nabijalismy klucz na te nasadki
w miare bez problemu dalo sie sciagnac z zabezpieczajacych
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
roboo [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 11:22
AndrewS napisał/a:
poprostu delikatnie nabijalismy klucz na te nasadki
w miare bez problemu dalo sie sciagnac z zabezpieczajacych
Ja nie mam tego magicznego przyrządu. Racja, też próbowałem z nabijaniem klucza, żmudna robota, ale tylne koła już zrobione.
Za to przednie są jakieś oporne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum