Wysłany: Czw Mar 27, 2008 18:12 [R600] Immobiliser
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
witam wszytkich
mam pytanie jak zaprogramowac kluczyk do immobilajzera alarm mi wariowal zaczałem sie bawić czerwonym kluczykiem i teraz auta nie moge odpalic pomóżcie prosze
koledzy i jak sprawdzić styki od alarmu w drzwiach i klapach kilka dni alarm wył jak szalony teraz jak umyłem myjką pod cisnieneim zamek z klapy przodniej to wogle alarm si eni uaktywnia (czerona lampka nie swiece w drzwiach)
już mnie to doprowadza do szaleństwa
pozdrawiam wszytkich
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 18:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 18:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z Immo nie wiem ponieważ jest zaszyty w kluczykui, może zamknij auto kluczykiem a następnie naciśnij przycisk zamykania 8 razy... Krańcówki sprawdzisz otwierając i zamykając każde drzwi i tylną klapę w sposób prawidłowy, otwierając zapala sie kontrolka, zamykając gaśnie. W przedniej masce jest stycznik w malutkim kwadracie na spręzynce, oczyść rozpuszczalnikiem wtyczke oraz ten stycznik i tyle...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Mar 27, 2008 22:13
co do kluczyków to tylko test book - niestety. Po włożeniu czerwonego kluczyka do stacyjki wprowadziłeś immo w tryb nauki. Można wpisać kilka kluczyków ale by zakończyć proces należy podłączyć pod testbooka.
"Cycac" pochodzący z RAVE na temat twojego problemu:
"ADDITIONAL/REPLACEMENT KEYS
NOTE: In order to supply a customer with additional or replacement keys, the
customer must first supply the Learning (RED) key and ALL remaining keys. In addition,
TestBook will be required to complete the procedure.
The following procedure will also make invalid any BLACK keys which have been lost.
1. Insert the RED key in the starter switch and turn to position ’II’. The Engine Immobiliser
warning light will flash rapidly. Switch off and remove the key. The system is now ready to accept signals from BLACK keys.
2. Within 20 seconds, insert one of the known BLACK keys and turn to position ’II’. The
Engine Immobiliser warning light will flash rapidly. Switch off and remove the key.
3. Within 20 seconds, insert the remaining known or replacement BLACK key and turn to position ’II’. The Engine Immobiliser warning light will flash rapidly. Switch off and remove the key.
4. Within 20 seconds, insert the additional BLACK key (if required) and turn to position ’II’. The Engine Immobiliser warning light will flash rapidly. Switch off and remove the key.
5. Insert any further keys and repeat the above step, as required.
NOTE: The immobilisation system can store up to 5 key codes
6. Insert the RED key, turn to position ’II’. The Engine Immobiliser warning light will flash
slowly. Switch off and remove the key.
NOTE: Any BLACK keys not inserted in this sequence will be deleted.
7. Finally, use TestBook to teach the Engine Control Module the code from the
new/additional keys.
CAUTION: Without this step, the engine WILL NOT START, even though the starter will crank the engine.
ENGINE IMMOBILISATION SYSTEM
The engine immobilisation system is completely independent of the alarm system and is activated immediately the starter switch is turned off. The system is re-activated when the key is inserted in the starter switch and the switch is turned to position ’II’.
Keys
Each car has 3 keys; two BLACK keys which are for the starter switch, door locks, boot lock and glove box lock, and a RED key which is to signal the immobilisation system to enter the learning mode, so that additional or replacement keys can be added to the system.
CAUTION: If the RED key or all BLACK keys are lost, a new immobilisation control unit and matching set of RED and BLACK keys will be required.
NOTE: The RED key will not start the engine. NEVER use the RED key for any purpose other than adding or replacing keys. "
z tego co zacytował Marrkus, wynika, że jak sam sobie zaczniesz programować kluczyki i nie podepniesz na koniec testbooka, żeby zaakceptować zaprogramowane kluczyki, to możesz sobie z samochodu zrobić np. kurnik
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
gdzie znajde tego test book-a i ile może kosztowac zaprogramowanie takich kluczyków..
i jka by ktos mógł życzliwy przetłumaczyc na polki powyrzszy tekst... rover niestety w niektórych miejscowosciach to jeszcze bardzo rzadki "okaz" jeden z pseudo elektryków powiedział mi niedawno ze takich dziwoloongów to nie naprawia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum