Bez przesady kwestia nakrętek z kołnierzami i dobrego skręcenia lub nakrętek pływających i będzie git wczoraj przerabiałem ten temat na żywo
Nie do końca. Jeszcze otwór centrujący. Jeśli będzie za duży to będzie bicie powyżej 100km/h bo też to przerabiałem z felgami z Fiata. Wiem wiem pierścienie centrujące.... tylko po co tyle kombinować skoro felgi z MGF mają właściwy rozstaw, otwór centrujący i ET.
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 11:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bez przesady kwestia nakrętek z kołnierzami i dobrego skręcenia lub nakrętek pływających i będzie git wczoraj przerabiałem ten temat na żywo
Nie do końca. Jeszcze otwór centrujący. Jeśli będzie za duży to będzie bicie powyżej 100km/h bo też to przerabiałem z felgami z Fiata. Wiem wiem pierścienie centrujące.... tylko po co tyle kombinować skoro felgi z MGF mają właściwy rozstaw, otwór centrujący i ET.
Z tym biciem to bym nie przesadzał bo jeśli śruby dobrze trzymają to nie powinno go być ale wiadomo po co robić sobie pod górkę poza tym miało to być znowu niskobudżetowo a wyjdzie pewnie na to samo jak by kupić od MGF tez sie dziwie ze nie 15cali z jakaś porządną 205...
pewnie na to samo jak by kupić od MGF tez sie dziwie ze nie 15cali z jakaś porządną 205...
Felgi z MGF były ostatnio na Allegro po 500zł/komplet. Oponki - 195/45 R15 - ja kupiłem Uniroyal RainSport 1 komplet nowych za 1000zł z 2007r.
Teraz kwestia kalkulacji. Co tańsze Druga sprawa. Felgi z MGF są na tyle lepsze ze idealnie pasuje ET. Koła stoja szeroko. Auto zachowuje sie naprawdę pewnie na drodze przy oponkach 195.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 08:36
Tomi powiem Ciszczerze ze myslalem o 15" ale z tylu przed kolem jest jakis kwal czegos, nie wiem od czego to. Miedzy kolo a wlasnie to nie moge malego palca wsadzic, wiec jakbym dal 15" to by sie tam zaklinowalo. Tego sie najbardziej obawialem i dlatego zdecydowalem ise na 14". Mam pierscienie centrujace gratis, mam nakretki plywajace.
A co do tej wystajacej czesci to myslalem czy by tego nie zeszlifowac troche, ale boje sie zeby czegos nie rozwalic
Tomi powiem Ciszczerze ze myslalem o 15" ale z tylu przed kolem jest jakis kwal czegos, nie wiem od czego to. Miedzy kolo a wlasnie to nie moge malego palca wsadzic, wiec jakbym dal 15" to by sie tam zaklinowalo. Tego sie najbardziej obawialem i dlatego zdecydowalem ise na 14". Mam pierscienie centrujace gratis, mam nakretki plywajace.
A co do tej wystajacej czesci to myslalem czy by tego nie zeszlifowac troche, ale boje sie zeby czegos nie rozwalic
jak to kawał czegoś? trzeba wejść pod samochód i zobaczyć może po prostu uderzyłeś w coś i sie trochę blachy odkształciło:)
nie to jest przy tylnym zawiasie jakby od przodu opony, z obydwu stron.
To coś to zbędny kawałek metalu który należy delikatnie szlifnac przy wkładaniu 15 a nawe14 przy zbyt wysokim profilu. Jak widzisz mój stoi na 15 i nic mu się nie dzieje
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 17:33
a mozesz dac jakas fotke tego jak to jest zeszlifowane? Bo wczoraj to sobie ogladalem to o ile dobre widzialem to jest jakby jakis zawias, w srodku tego czegos cos przebiega. Kurde potrafie sie okreslic nie ma co Tez myslalem o tym zeby to zeszlifowac, ale balem sie ze moge przesadzic. Jakby jezdzic np na 14" w zimie i 15" w lecie, to mozna byloby wieksze tarcze wsadzic
Co do otworu centrującego w felgach to bez pierścieni albo przerobienia się nie obejdzie, ja kombinowałem na różne strony, tyle że u mnie był 1mm za duże otwory w feldze i bicia nie udało mi się wyeliminować tanimi pierścieniami.
Koszt przerobienia felg na roverowe (otwór centrujący) - 50zł
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 13:11
oooo to fajnie, mam wlasnie plastikowe, ale zajebiscie mocne bo probowalem je w rekach zlamac i nic ( zeby nie byl oto slabiutki nie jestem raczej ) no ale zobaczymy co bedzie dalej. Kupilem je od firmy ktora zajmuje sie robieniem pierscieni i ogolnie takich rzeczy do samochodow, jak np sruby, dystanse itd
[ Dodano: Czw Maj 01, 2008 09:49 ]
No i po dluzszej chwili walki i 2 dniach zalamania udalo sie zalozyc felgi
Nie sa kwintesencja urody, ale nie wygladaja zle. 15" wygladaly by o niebo lepiej
Taka jest roznica miedzy starym kapciochem a nowym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum