witam
mnie tam zaczelo zastanawiac, czy np. kupujac taki silnik od 620Ti i przekladajac to co nam potrzebne do 1.8 z ZR, czyli kolektor ssacy i wydechowy z calym turbo itd. Czy to by dzialalo
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 11, 2008 12:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dmuchniecie rzędu 0,3-0,5 bara to chyba bez odprężania można i bebechy sie nie stopią
VVC ma taki sam stopień sprężania jak 1.8 bez vvc czyli 10,5 ale 1.8T z r75 ma 9,2. Ale średnica tłoka i jego skok jest taki sam. Musiał byś znaleźć czym róźni sie 1.8 od 1.8T i wtedy bylo by jasne. Spróbuj porwnać w rave
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Kolektor wydechowy nie bedzie pasowal. Kolektor ssacy prawdopodobnie tez nie, ale na dobra sprawe do soft turbo moim zdaniem nie musisz sie z nim bawic - jesli juz to poszukaj aluminiowego kolektora od VVC + przepustnicy 52mm. Turbina spoko, ale ja bym wolal poszukac nowej, albo conajmniej po regeneracji.
Michone, dokladnie tez tak uwazam. A w dodatku mamy tu VVC, ktore podobno ciezko zestroic. Anglicy zazwyczaj najpierw wywalaja VVC (solid cams), a pozniej dopiero bawia sie w turbo. Poszukaj troche na mg-rover.org, bedziesz mial rozeznanie co daje jakie efekty i ile mniej wiecej kosztuje.
[ Dodano: Wto Maj 13, 2008 19:23 ]
Nie zdziwilbym sie, gdyby okazalo sie, iż swap na 2.0T do ZR jest tanszy niz uturbianie VVC.
hoosar, to o czym piszesz w silniku od ZR jest, takze nie ma co zmieniac tych rzeczy skoro sa pozatym jezeli wyrzucamy vvc to nie ma co przejmowac tym ze go trzeba zestroic, czytajcie ze zrozumieniem tematu ehh...
na forum ang rovera czytalem, ale relacje cenowe sa inne tam a u nas, mnie teraz interesuje strikte budowa obydwu silnikow i konkrety na temat spasowania gratow
aa i nie mam zamiaru bawic sie w swap, bo jakbym mial to bym kupil 2.0 T z tomcata
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 19:40
Nie wiem czy się przypadkiem nie mylę ale w instrukcji do silnika 20T4 główne różnice pomiędzy silnikiem zwykłym a z turbo pojawiały się w fragmencie odnośnie pierścieni tłokowych - być może w silnikach z turbo odprężenie jest realizowane poprzez większy przedmuch? Nie jestem do końca tego pewien tak więc nie krzyczcie jak bym się mylił...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum