ja mam taka wkladke, kupilem za 120 zlz przesylka na allegro. Wedlug mnie różnica nie wielka, ale subiektywnej opinii odczuwalna (w górnym zakresie obrotów). Ma kilka plusów, mniej roboty niż z obudowami, mocowaniami stożka, tak samo jak stożki można go czyścić.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
ta wkładka co wkleiłem mogę mieć za 115zł a zestaw za 300zł wiec bez tragedii...:) pytanie czy warto w ogóle sie w to bawić czy wydać na filtrona 25zł i mieć w pupie:)
Narazie nie kupywalem tej wkladki. Dopiero kilka dni temu sprawdzilem zawieche po wypadku, nadaje sie do dalszych modow
Dzis kurier powinien byc z CA, a dolotem zajme sie za miesiac bo tera na wakacje trzeba pojechac
Dobryziom a cena za kit K&N to ile normalnie stoi bo te 300 to chyba tylko po znajomosci masz?.
Myslalem zeby zalozyc ten kit drugiej gen, taki jak kiedys podawales linki. Drogi to napewno jest, ale moze warto
nie po żadnej znajomości normalnie w sklepie kwestia poszukania:) sklepmoto.pl dzisiaj będę jechał po valvoline to zastanowię sie czy brać na próbę czy nie:p
PS. wkładki K&N nie będzie... znalazłem właśnie na forum SR porównanie z wykresami z którego wyraźnie wynika ze parametry silnika po zastosowaniu wkładki są identyczne plus K&N potrafi przepuszczać dużo syfu co może uszkodzić wirnik sprężarki...
Wnioski: oryginalny filtr spełnia swoja role plus nie puszcza syfu (regularnie wymieniany jest lepszy i dużo tańszy od firmowego zamiennika K&N) jedynie co to muszę pomyśleć nad pociągnięciem lepszego dolotu powietrza
chodzi o wkładki, przy stożkach z kompletnym dolotem były już jakieś odczuwalne wyniki ale tylko w samochodach ze zrobionym wydechem... oczywiście problem puszczania syfu tez sie powtarzał
ps. małe wyjaśnienie żeby nie było niedomówień stożki dobrze "zalane" oliwa nie poszczały syfu ale zalewały przepływkę co prowadziło do jej częstej wymiany. Stożki z mniejsza ilością oliwy puszczały syf lecz nie występował problem przepływki. I tak źle i tak niedobrze...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:26
Polecam do stożków spray shell'a. Zupełnie coś innego niż olejki dokładane do filtrów. Jest bardzo lepki, przeznaczony do motocrossu, raczej nie ma szans, żeby coś się przedostało
Mały EDIT test przeprowadzony był na samochodach NA czego nie napisali na początku co ma sie nijak do turbo... chodzi o tej spray http://www.motox.com.pl/s...facturers_id=43 ? Uzyskałem tez nowe opinie na temat wkładki i jednak ja przetestuje tak jak polecony spray
No cóż wkładeczka została zakupiona ! w sumie pomyślałem że najlepiej jak sam sprawdzę jeśli zdania są podzielone tym bardziej warto że cena nie była zbyt wygórowana a możliwość wzrostu zauważalna. W sobotę wkładka została założona przy okazji wymiany węży od ciśnienia doładowania. Co mogę powiedzieć:
-poprzednia wkładka była dwa razy grubsza i wyglądała jak zbitek makulatury który praktycznie nie puszcza powietrza...
-obecna jest o połowę cieńsza, dobrze nasączona olejem i widać ze powietrze będzie miało swobodny przelot (zobaczymy jak z sama filtracja)
-pierwsze odpalenie... nie było żadnych problemów, silnik pracuje równo brak falowania oraz innych niepokojących objawów. Olej sie nagrzał wiec ruszamy na mała wycieczkę. Spokojna normalna jazda wszystko normalnie jak na serii przy wyższych obrotach słychać trochę bardziej muzykę płynącą z wydechu. Mały test powoli sie turlamy na luzie wrzucamy 2 i buta turbina jak by chwile wcześniej wchodzi na obroty słychać lekki szum łapanego powietrza, turbina rwie do przodu równo trzymając doładowanie. Wyraźnie czuć różnicę wcześniej przejście było trochę płynniejsze lekko przymulone teraz wyraźnie czuć uderzenie cienienia. Testy powtórzone kilkakrotnie w różnych kombinacjach.
Podsumowanie: w przypadku mojego silnika 2.0 turbo różnica miedzy seryjnym filtrem jest potężna ( postaram sie później wrzucić wygląd seryjnego filtra a wkładki ) jak dla mnie filtr seryjny znacznie uniemożliwia dostarczenie potrzebnej ilości powietrza, następna głupota anglikow po mikro IC... w przypadku wkładki K&N problem nie występuje( będę tylko musiał sprawdzić za jakiś czas jak z samą filtracja...) sprężarka szybciej sie wkręca i na pełnym zakresie obrotów trzyma równiutko doładowanie i moc jak dla mnie bomba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum