Gredka nie ma jest za to Blitz. Gredek nie dość ze kiepsko sapie to konstrukcja i wykonanie pozostawia dużo do życzenia... poszedł do żyda:p
ps. jeśli latasz na seryjnej sprężarce to doładowania nie musisz zmniejszać żeby był FUN
Nie do końca jest seryjna a i niebawem wjeżdża większa... Blitz ma jeden słaby punkt nie ogarnia doładowań zbliżonych lub przekraczających 1.5bara.. ale nie róbmy Offtopica w Offtopicu
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 10:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tu bym dyskutował bo Gredek uszczelniacz tłoczka ma gumowy... do tego średnio spasowany i po krótkim czasie zaczyna poszczać... co do ciśnienia powyżej 1,5 bara nie sprawdzałem jak sie zachowuje Blitz ale patrząc na jakoś wykonania jego a Gredka stawiał bym na tego pierwszego.
_________________ Tomcata na części info na PW
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 13:01
Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia...
Mateyko Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia...
oj chłopaku widzę ze jeszcze mało wiesz... parę opinii o Greddy RS od użytkowników.
Mam właśnie coś takiego teraz u siebie, na 1,4 bara z GT2871R. Jak masz BOVa 2M to czym prędzej go wymień, bo będzie srał bokiem przy takim doładowaniu na bank, daję głowę. Zostawiasz przepływkę także turbiny nie zajedziesz, ale auto będzie dużo gorzej wchodzić na boost. BOV do takich ciśnień tylko HKS SSQV, Greddy też jest do dupy.
gre Bo się otwiera na booscie, psuje i trzeba go non stop smarować, żeby działał poprawnie. To nie tylko moja opinia, wszyscy użytkownicy Greddy BOV Type RS, których znam, żałują wyboru. Nie wiem jak z nową serią Type R, ale mogę przypuszczać, że podobnie, bo konstrukcja i zamysł technologiczny jest bardzo zbliżony. Poza tym gre możesz nawet nie wiedzieć, że puszcza skoro masz MAPa
Greddy to syf.
Skunio, sory ale gadasz glupoty. U tomsona ze 3 bovy spokojnie sie posypaly.
W tomaracing, tez kilka.
Bylem przy tym, stad wiem.
U mnie tez sie zacinal.
Nawet na Option Vid, zmieniaja w trakcje zawodow u Kumakubo, mieli zapasowy!!! To chyba o czym swiadczy.
Zdecydowanie sa lepsze wybory.
Bov greddy to syf. Znudzilo mi sie juz rozbieranie tego badziewa, odwijanie membrany i smarowanie zeby chodziaz tydzien pojezdzil. Rekordowo marny egzemplarz zacial sie po pierwszym doladowaniu na 1.2 i zostal juz otwarty. Jak na nowego bova to dlugo nie pojezdzil.
Mateyko Greddy RS spokojnie wytrzymuje ciśnienie 1.7bara, Blitz nie wytrzymał. HKS SSQV tak jak i Bayiley wytrzymują też duże ciśnienia...
PS nie wiem czy używałeś kiedyś Greddy albo Blitz ale jeśli tak to nie grzesz więcej wystarczy rozebrać dwa i obejrzeć budowę i jakoś wykonania i wszystko staje sie jasne...
_________________ Tomcata na części info na PW
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 15:06
Znam wypowiedzi i opinie z SR tak samo jak wiem ze później te osoby nie narzekały na te Bovy (notabene Skunio miał wcześniej Coupete...) Mam Greddiego RS, mam tez HKS'a i na Blitzie też jeżdziłem ogólnie to Blow-offy to takie moje małe zboczenie bo przez moje ręce już przewinęły się chyba wszystkie modele - co do opini to wiele osób opiera się na podróbkach twierdząc że są tak samo zbudowane i takiej samej jakości. Type R jak i Type S to bovy starsze niż RS. Znam więcej opinii pozytywnych o Greddym mimo wszystko niż o Blitz'ie - rozbierałem obydwa i mi RS odpowiada bo wytrzymuje duże ciśnienia czego Blitz, Proper i 2M nie robiły... Greddiego trzeba mocno nasmarować żeby płynnie pracował i ot cała filozofia.
Ja jestem zadowolony chociaż pewnie jak mi się dźwięk znudzi to zmienię na coś innego Turbonetics i jego Raptory chodzą za mną...
Aczkolwiek pogadać możemy o doświadczeniach związanych z Bov'ami na PW bo nie o tym temat jest...
BOV którego wiecznie trzeba smarować i pilnować czy sie nie zacina, plus jego konstrukcja składająca sie z nietrwałych plastikowych i gumowych części średnio spasowanych które sie szybko zużywają nie jest chyba dobrym rozwiązaniem... tym bardziej że w czasie jazdy BOV non stop pracuje. Mówisz ze trzyma wysokie ciśnienie z tego co widać to nawet małego nie potrafi utrzymać z powodu nieszczelności. Ale widać ze jesteś wyjątkiem GRATULUJE Co do wypowiedzi to nie są z SR tylko chłopaków z Turbokillers...
ps ja nie słyszałem w życiu złej opinii od Blitzie a raczej na odwrót może ty jakieś przedstawisz bo narazie mówisz tylko ze slaby bez żadnych faktów... bo pod względem wykonania i zastosowanych materiałów w Blitzie-Greddy to porównanie ferrari do fiata..
_________________ Tomcata na części info na PW
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 15:40
Tym bardziej się cieszę że miałem szczęście i trafiłem na dobry egzeplarz, chociaż myśle że wyjątkiem nie jestem bo wiele Męskich projektów zarówno na soft doładowaniach jak i na zbliżonych do 2 barów wykonanych zostało na Bov'ach Greddy RS ze skutkiem zadowalającym - zarówno w Polsce jaki poza granicami naszego kraju. Mi dźwięk Blitza DualDrive się bardzo podoba ale sam producent zaleca go do doładowań zdecydowanie niższych niż 1.5bara.
To sie zgadza podstawowa seria Blitz dedykowana jest do doładowania 1,2 bara... lecz Blizt ma tez serie pod większe ciśnienie. Za to u Greddiego nie udało mi sie nigdzie znaleźć specyfikacji odnośnie ciśnienia wiec jak puszcza nawet przy 0,5 to nie ma sie do czego przyczepić bo nic nie gwarantują...
PS z ciekawostek znalazłem że Greddy sprzedaje KIT tłoczek plus uszczelka o tyle dobrze ze nie trzeba co chwile kupować nowego
PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem
_________________ Tomcata na części info na PW
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 16:23
dobryziom napisał/a:
PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem
Wiadomo - ma trzymać ciśnienie, nie otwierać się na wolnych, upuszczać szybko i nie zacinać się
PS2 mi tez sie dźwięk bardzo podoba ale nie to było priorytetem
Wiadomo - ma trzymać ciśnienie, nie otwierać się na wolnych, upuszczać szybko i nie zacinać się
dokładnie i nijak nie pasuje mi tu Greddy
Wracając do Tematu Fiata Coupe mi sie podoba lecz wersja 16v pozostawia pewien niedosyt który 20v zręcznie nadrabia:)
_________________ Tomcata na części info na PW
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 09, 2008 22:01
dobryziom napisał/a:
Wracając do Tematu Fiata Coupe mi sie podoba lecz wersja 16v pozostawia pewien niedosyt który 20v zręcznie nadrabia:)
Ja akurat uwielbiam 4 cylindrowe silniki, pół litra na cylinder, duży Garrett do tego i wspaniały dźwięk brutalnego silnika 20VT jest za bardzo kulturalne - przynajmniej seryjnie. Poza tym silniki Lancii są dość mocno ogarnięte przez wielu ludzi nawet w Polsce
Brakuje nam tylko Targi
Coś Ci się pomieszało, bo w ROVERkach i-VTEC nie montowano, a silniki serii K montowane w ROVERkach są produkcji Powertrain Ltd.
Mateyko napisał/a:
Pozdrawiam wszystkich którzy rozumieją motoryzację
Również pozdrawiam i zgadzam się z Twoją opinią (oprócz fragmentu o serii K
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Mateyko [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:29
piter34 napisał/a:
Coś Ci się pomieszało, bo w ROVERkach i-VTEC nie montowano, a silniki serii K montowane w ROVERkach są produkcji Powertrain Ltd.
Również pozdrawiam i zgadza się z Twoją opinię (oprócz fragmentu o serii K
Silniki i-VTEC w Hondach to silniki Serii K Hondy, tak jak wspomniałem wcześniej myślałem że silniki Rovera serii K to motory zbudowane na podstawie Serii K Hondy. Mój błąd przyznaje się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum