Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam
Po nabyciu R75 cieszyłem się nim 3 dni. Po trzech dniach dopadła mnie słabość R75 czyli pompa sprzęgła. Przed zakupem dużo czytałem na ten temat i spodziewałem się czegoś takiego ale nie tak szybko. Ale do rzeczy.
Po sobotnim dolaniu i odpowietrzeniu pompy sprzęgła pojeździłem sobie do dzisiaj. Dzisiaj postanowiłem iść troszkę dalej i rozebrać pompę. Po rozebraniu i zdjęciu uszczelki pojechałem do sklepu i kupiłem podobną. O dziwo jak na razie wszystko jest SUPER ale nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca. Od wymiany przejechałem około 70km. Po przejechaniu trasy sprawdziłem jak tam się sprawa ma i muszę powiedzieć że jest suchutko. Koszt uszczelki to 1zł Teraz mam inny problem. Przestał działać mi tempomat. Nie wiem czy tam są jakieś mikro wyłączniki a ja podczas naprawy uszkodziłem lub przekrzywiłem któryś? Może ktoś ma taką wiedzę i zdoła mi pomóc?
PS.
Co do uszczelki to przetestuję ją kilka dni i jak będzie OK to dam znać co to za uszczelka.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 17:28, w całości zmieniany 6 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 22, 2008 19:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
roobertoo jak Ci nie dziala tempomat to otworz maske i zobacz czy nie spadlo takie male biale plastikowe ciegienko (kolor zielony) od silownika tempomatu (kolor czerwony) do przepustnicy.Jak masz V6 pod maska bedzie jak na foto.To ciegienko spada przewaznie przy przepustnicy bo sie wyrabia plastik (tam gdzie strzalki).Ja to u siebie na goraco naprawilem-lutownica
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie wiem czy o to chodziło Ciufcia? Jestem tutaj zaledwie kilka dni i dopiero poznaję panujące tutaj zasady. Za wszystkie moje niedociagnięcia serdecznie z góry przepraszam. Temat faktycznie był troszkę nietrafiony
Witam serdecznie. Mam pytanie w sprawie tempomatu. U mnie też nie działa więc zrobiłem tak jak opisał to Dam-Kam. I co- też nic. Nadmieniam,że kontrolka zielona świeci a żółta na tablicy nie. Dzisiaj wsiadłem do samochodu i po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie zaświeciła się kontrolka autostrady na tablicy. Po odpaleniu auta zgasła. Przy drugiej próbie już nie zapaliła. Powiem tylko,że samochód stał cały dzień na słańcu.Gdzie szukać przyczyny. Czy przypadkiem ktoś nie kombinował przy desce z licznikami.
Witam ponownie.
Pora podać co to za uszczelka do pompy sprzęgła. Uszczelka pochodzi od Fiata 125p. Ze starszego modelu który sprzęgło miał hydrauliczne. Cena uszczelki wynosi złotówkę. U mnie sprawdziła sie w 100%
Zapomniałem dodać ze przejechałem na tej uszczelce 500 km
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Lip 31, 2008 07:46
No dobra, ale ty miałeś problem z cieknącą pompką, a w wielu przypadkach jest tak, że nie cieknie, tylko nie trzyma ciśnienia. Także nie we wszystkich przypadkach się to sprawdzi.
Małe sprostowanie. Jak tylko napisałem że uszczelka sprawdziła sie w 100% to zaraz następnego dnia sprzęgło wysiadło Zamówiłem nową. W oczekiwaniu na kuriera zdemontowałem starą i rozebrałem ja na części. Wróciłem do oryginalnej uszczelki i idąc za pomysłem kolegi z forum zamiast nici i lakieru do paznokci użyłem teflonu do uszczelniania rur. Teraz jak ją sobie zmontowałem to zastanawiam się czy montować ja do auta. Nową mam mieć dopiero we wtorek.
A może jest jakiś sposób aby sprawdzić szczelność pompy przed montażem?
[ Dodano: Sob Sie 02, 2008 19:22 ]
Zamontowałem uszczelnioną pompkę. Teraz czekam co się będzie z nią działo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum