teoretycznie tak ale praktycznie chyba nie wykonalne musial bys turbo umiejscowic za silnikiem i zrobic kolektor 6-2-1 i za nim turbine... same minusy takiego rozwiazania...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 17:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sie 11, 2008 22:58
2.9 efi na jednej turbinie lata w sierce z forum sierrafan. Nie ma przeciwwskazań do montowania jednej turbiny w fałce - bo niby dlaczego miałyby być? skoro w biturbo każda strona jest w stanie napędzić jedną turbinę, a potem i tak wpycha to wszystko do wspólnego kolektora, to dlaczego nie miałoby dać rady z jednej??
[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 00:01 ]
A 2.9 cosworth ma w zależności od modelu (BOA lub BOB) 195 lub 205 kucy. Fajny silnik, ale drogi w eksploatacji, wymiana rozrządu przekracza wartość silnika
2.9 efi na jednej turbinie lata w sierce z forum sierrafan. Nie ma przeciwwskazań do montowania jednej turbiny w fałce - bo niby dlaczego miałyby być? skoro w biturbo każda strona jest w stanie napędzić jedną turbinę, a potem i tak wpycha to wszystko do wspólnego kolektora, to dlaczego nie miałoby dać rady z jednej??
[ Dodano: Wto Sie 12, 2008 00:01 ]
A 2.9 cosworth ma w zależności od modelu (BOA lub BOB) 195 lub 205 kucy. Fajny silnik, ale drogi w eksploatacji, wymiana rozrządu przekracza wartość silnika
silnik fajny ale bardzo ciezki... jak jeszcze bylem posiadaczem "scierki" to czytalem pare projektow i niestety moc to nie wszystko dupa lekka i latala po drodze
a V-ałek w sierze bylo chyba wiecej bo 2.3 i 2.8 a te 2.9 to ze scorpiakow byly. Bo w sierze cosworth bylo 2.0T
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 18:41
michone napisał/a:
silnik fajny ale bardzo ciezki... jak jeszcze bylem posiadaczem "scierki" to czytalem pare projektow i niestety moc to nie wszystko dupa lekka i latala po drodze
Cieżki to jest 2.9 24V. Zwykłe efi to przy tym waga piórkowa.
michone napisał/a:
a V-ałek w sierze bylo chyba wiecej bo 2.3 i 2.8 a te 2.9 to ze scorpiakow byly. Bo w sierze cosworth bylo 2.0T
Nie bardzo wiem o co chodzi z tym, że 2,9 ze scorpio było? i co ma do tego 2.0 turbo?
bo jak mamy dociekać z jakiego samochodu trafił silnik pod maskę sierki to np 2,3 to w taunusach, granadach, caprikach i wielu innych wcześniej latało. Myślę, że czas kończyć offtopa, jakby ktoś chciał o fordach sobie poczytać, to znajdzie odpowiednie forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum