Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] pomoc dla laika poszla uszczelka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200] pomoc dla laika poszla uszczelka?
Autor Wiadomość
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Sob Sie 30, 2008 23:01   

Mysle nie powinien sugerowac wiecej niz 1500PLN, chyba ze juz planuje regeneracje glowicy.
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 30, 2008 23:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Agi 



Dołączyła: 29 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sie 30, 2008 23:01   

No ok mozemy udac ze cos z tego zrozumiem ... ale bede musiala sie wysilec ... swoja droga ciekawe dlaczego moj umysl nie przyjumje tych wiadomosci i nie umie ich przetworzyc

[ Dodano: Nie Sie 31, 2008 00:03 ]
ech 1500 nie plakalabym ... ale z rozrzadem ?

[ Dodano: Nie Sie 31, 2008 00:06 ]
nic nie kumam czemu to pisze sie tam a nie w oddzielnym poscie?
 
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Sob Sie 30, 2008 23:12   

Agi napisał/a:
ech 1500 nie plakalabym ... ale z rozrzadem ?
jesli chodzi o rozrzad to dochodzi tylko cena czesci , robota ta sama bo rozrzad i tak musi rozebrac zdejmujac glowice. Mysle ze powinno sie to zamknac w takiej kwocie, ale moge sie mylic. Moze wypowie sie jeszcze ktos kto to robil ostatnio.
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
Agi 



Dołączyła: 29 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Poznań



Wysłany: Sob Sie 30, 2008 23:23   

no nic w pon pan sie okresli ... zobaczymy kurde ja od niedawna w Poznaniu ... u siebie mialam zaufanego mechanika ... smial sie ze mnie ale nie zdzieral ...
 
 
 
rafal10 




Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Kielcza

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 31, 2008 10:16   

No jakbyś opisywała mój przypadek, tyle,że mój roverek jest na tyle inteligentny, że zepsuł sie dokładnie przed wjazdem do mechanika, który widząc dym z pod maski podszedł i przygarnął moje maleństwo pod swój dach :D .

Poszła mi uszczelka pod głowicą i przy okazji wymieniam rozrząd. Mechanik policzył mi 900zł za części plus ok 200 za robociznę więc chyba uczciwie mając na uwadze, że musi jeszcze wymienic olej i płyn chłodzący..
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Nie Sie 31, 2008 11:33   

wspaniały sposób na mechaników nudzić :)muszę zacząć tak robić ale nie mam pewnie tyle wdzięku i uroku osobistego co zouza, a tak wracając do tematu, niech koleżanka Agi,zadzwoni lub napisze maila podam link http://www.4x4partner.pl/strona.php?23675 i porówna ceny
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Sie 31, 2008 19:23   

zadzwoń do Wojtka z puszczykowa.Juz go polecalem na forum i ludzie byyli zadowoleni. 888669466
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 18:08   

michalswiatek napisał/a:
Mysle nie powinien sugerowac wiecej niz 1500PLN, chyba ze juz planuje regeneracje glowicy.


Jak mi strzelił HGF (listopad 2006) przy przebiegu 102 kkm, to wymiana uszczelki i docieranie głowicy kosztowało mnie 160 PLN i ból zgiętych pleców, przewianych przez wiaterek jesienno - zimowy. Dałem uszczelkę FAI, dobry zamiennik, za 160 PLN. Czyli reszta wyniosła mnie 0 PLN.
Oczywiście tylko i wyłącznie dla tego, że robiłem to sam. Na moje szczęście, silnik "otwierałem" ja po raz pierwszy. Do teraz zrobiłem już 46 kkm (mam 148 kkm teraz), na gazie oczywiście i jest super, ni kapki nie przeleci, nie ma przedmuchów, moc jest i nic nie cieknie.

Nie łudźmy się - chcesz miec HGF-a dobrze zrobionego - napraw to sam!
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Pon Wrz 01, 2008 20:11   

popieram mi mechanik nawalił silikonu zamiast pasty i pozatykało kanały smarujące wałki rozrządu i ...................było by wielkie bym ale na szczęście się nie zatarły ale i tak spie......... robotę wiec trzeba wiedzieć komu się oddaje samochód do naprawy
 
 
 
kjmn 



Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 4
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 00:43   

poza uszczelka radzilbym sprawdzic jeszcze glowice no chyba ze widac golym okiem ewidentnie ze uszczelke wydmuchalo. Ja tez kiedys mialem w moim poprzednim aucie capuccino. po sciagnieciu glowicy okazalo sie ze uszczelka jest cala. po wizycie u specjalistow co to podtopili glowice w wodzie okazalo sie ze bylo mikropekniecie w jednym miejscu ktorego normalnie nie bylo widac golym okiem.
pozdr
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 06:40   

timer napisał/a:
popieram mi mechanik nawalił silikonu zamiast pasty i pozatykało kanały smarujące wałki rozrządu i ...................było by wielkie bym ale na szczęście się nie zatarły ale i tak spie......... robotę wiec trzeba wiedzieć komu się oddaje samochód do naprawy


No właśnie.

Ja wiem, co się dzieje w warsztatach, tak więc w żadnym razie, nigdy nie pójdę z samochodem do "warsztatu". Wszystko robię sam, HGF-a też sam zrobiłem. I jest OK, zrobiłem już 46 kkm w dwa lata niecałe i jest super.
Głowicę docierałem sam, ręcznie, za pośrednictwem płaskiej strony szkła powiększającego od reflektora krańcowego wagonu kolejowego (jako wzorzec płaskości) i papieru ściernego nr 1000. Najpierw na sucho, potem na mokro - płyn do naczyń. Głowicę docierałem do tzw. zabielenia, nie więcej. NIE WOLNO tego robić na maszynie - bo tolerancja dotarcia głowicy to tylko 0,2 mm! Tak samo dotarłem czoło bloku silnika, z tymże za mocno się nie dało, bo czoła tulei cylindrowych nie dały, są wykonane na prawdę z piekielnie twardego żeliwa, blok zwykłego silnika fiatowskiego przy nich to galaretka.
Tak samo docierałem górne czoło głowicy i skrzynkę wałków rozrządu. Uszczelniłem to potem na farbę (Unikor z rozpuszczalnikiem, nie za dużo), a po roku, jak zaczęło w jednym miejscu lekko przeciekać (na wydech, śmierdziało olejem), złozyłem to na wodę szklaną, sprawdzając czoło skrzynki i poprawiając jej styk żyletką, którą z braku laku użyłem jako skrobaka (czy ktoś wie jeszcze, co to jest skrobanie?). Teraz jest super, ciśnienie olejenia na zagrzanym silniku skoczyło z jakiś 0,4 z hakiem na wyraźne 0,45 MPa przy 2200 - 2300 rpm. Silnik 148 kkm. Jaki to ma związek ze stanem łożysk ślizgowych - wyjaśniał nie będę, kto wie, domyśli się.

Nie łudźmy się, panowie, panie - chcemy mieć dobrze zrobiony silnik (jak i całość samochodu) - zróbmy to całkowicie sami!
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
dominikgr 




Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 99
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Wrz 02, 2008 11:38   

Ja swoją uszczelkę wymieniałem w Poznaniu u takiego mechaniora, którego mi polecił jeden taki gostek. Mechanik na prawdę jest niezły. Jak były gdzieś niepozakładane obręcze na węże to je pozakładał i nawet za to nie liczył i nie chwalił się :)
Kontakt: Kazimierz Antczak ul.Chochołowska 3. TEl. 502 932 003.
Minusem jest to, że nie patrzy się na ceny zakupowanych części. Więc dobrze jest samemu kupić np w tomateam i je mu dać. Za robociznę wziął 500 zł. Pzdr i powodzenia
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r25] uszczelka pod głowicą, proszę o pomoc
gregoriuss Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Paź 25, 2012 15:22
gregoriuss
Brak nowych postów [r220sd, 98'] kilka pytań laika
edzior77 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Lip 21, 2010 13:12
edzior77
Brak nowych postów [Rover 216 98r] Nie odpala. Problemy laika.
mlodinho10 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Lip 28, 2016 13:39
mlodinho10
Brak nowych postów [R214 Si 1.4 97]Parę pytań laika
Fido66 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Lip 15, 2008 10:49
piter34
Brak nowych postów [R214Si 95'] Kilka pytań laika
grzesk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Lis 13, 2013 08:54
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink