Wysłany: Pią Lis 14, 2008 18:29 [R200 2.0 SDi 98'] Padł siłownik centralnego w bagażniku.
Witam,
Mam problem z centralnym zamkiem w klapie bagażnika. Silniczek nie ma mocy aby pociągnąć zamek, ponoć padły w nim szczotki czy coś takiego. Nie wiecie gdzie mogę dostać taki silniczek czy też cały siłownik? Byłem w jednym punkcie w Lublinie ale facet nie miał nic co by pasowało. Na allegro znalazłem jedynie do rovera 400 i 600 myślicie ze będzie pasować? A może siłownik od hondy civic jest taki sam?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 18:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 21:35 Re: [R200 2.0 SDi 98'] Padł siłownik centralnego w bagażniku
Morhenot napisał/a:
Witam,
Mam problem z centralnym zamkiem w klapie bagażnika. Silniczek nie ma mocy aby pociągnąć zamek, ponoć padły w nim szczotki czy coś takiego. Nie wiecie gdzie mogę dostać taki silniczek czy też cały siłownik? Byłem w jednym punkcie w Lublinie ale facet nie miał nic co by pasowało. Na allegro znalazłem jedynie do rovera 400 i 600 myślicie ze będzie pasować? A może siłownik od hondy civic jest taki sam?
Pozdrawiam
Skąd pewność że to wina szczotek czy czego tam jeszcze? Silniczek się odzywa? Jeśli nie, stawiam na wiązkę kabli w tylnej klapie, norma w R200 po kilku latach eksploatacji.
Sprawdziłem, prąd dochodzi. Zresztą jeszcze nie dawno sporadycznie działał, a teraz słychać jak niby go kręci ale nie ma siły pociągnąć zamka.
to może być różnie, sprawdzasz na otwartej klapie i jest OK bo może akurat styka, ściągnij gumkę z prawej strony przy zawiasie klapy i przyglądnij się kablom, zawsze to lepiej sprawdzić na początku niż wymieniać silnik.
Hmm.. al próbowałeś zamek na oliwić? U mnie było tak ze w cale odkąd mam R220 nie działał tylko czasem otwierał klapę z tyły
Potem wciągnąłem silniczek i podłączyłem do zasilacza w domu na 12V. Dałem mu żeby się chwile kręcił w jedna i druga stronę parę minut i potem działa prawie cale lato. Az mi teraz na jesień znów padł. Wiec znów tak zrobiłem i znów działał ale tylko parę dni. Wiec mi się juz 3 raz nie chciało go wyciągać.
A wiązkę już naprawiałem Wiec nie jest to tego winna bo jak się go wyjmie i podłączy na 12V to działa. A był bym tez ciekaw gdzie taki silniczek sam nowy kupić. Musze jeszcze zobaczyć w tych sklepach co maja te RC Cars na prąd to powinni mieć rożne silniczki.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Naoliwienie zamka to była pierwsza czynność. Jako ze zajmuje się trochę elektroniką to próbowałem dokupić podobny silniczek. Niestety kształt siłownika wymusza użycie konkretnie takiego silniczka. Próbowałem już dokupić taki silniczek w punkcie zajmującym się właśnie czymś takim, i tam dowiedziałem się ze najprawdopodobniej jest wytarta co najmniej jedna ze szczotek, przez co silnik się kreci ale nie ma odpowiedniej mocy.
To w końcu wie ktoś czy silniczek od rovera 400 będzie taki sam? Mogę zamieścić foto czy rozmiar mojego siłownika aby było łatwiej porównać.
Pozdrawiam
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Cze 2007 Posty: 65 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 22:45
Ja osobiście założyłbym uniwersalny siłownik za 15zł. Dwa dni temu oblukałem tylną klapę od środka [R200 2.0 SDi 99' -mój nowy nabytek ] i myślę że to najlepsze rozwiązanie w przypadku braku oryginalnej części.
Bynajmniej nie chodzi o niską cenę ale o to żeby sobie zbytnio życia nie utrudniać. Nie raz zamieniałem oryginalne na uniwersalne i wszystko było OK.
Uniwersalny do tylniej klapy to 15 minut roboty na 1 srube porządnie skrecic z blaszką nawet cięgna nie trzeba tylko podczepić do plastiku i tyle, razem z dwoma kabelkami unlock/lock odciac przed kostką trzeba bo itak tam nie leci dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum