Wysłany: Pon Lis 17, 2008 09:30 [R200 99r.] Nawiew nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka?
Od tygodnia mam dziwny problem. Nie wyłącza mi się nawiew po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Wydaje mi się że wcześniej od razu był odłączany prąd. A teraz jakiś ZONK. Próbowałem wyciągać pare razy ze stacyjki i ciągle to samo. Co może być przyczyną
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 09:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Też mi to wygląda na jakieś zwarcie. Tylko nie wiem gdzie szukać.
Wycieraczki nie działają. Jedynie wiatrak. A i jeszcze działa otwieranie szyb. Nie jestem pewny czy wcześniej też działały po wyciągnięciu kluczyka. A mimo tego że wiatrak wyłączony na 0 akumulator mi się rozładowuje.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 18:37
Samochód normalnie odpala, nie robi się "choinka" z tablicy wskaźników?? To może być wina stacyjki.. Rozkręć obudowę kolumny kierownicy i przejżyj wiązki, czy się czasem jakiś kabel nie przetarł..
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
miałem podobnie. okazało się, że było zwarcie na kablach zasilających do radia.
...poprzednik lubiał słuchać muzy bez kluczyków, ale zapomniał, że zwarcie na tym obwodzie zamyka obwód różnych rzeczy w kabinie, np. szyberdachu czy szyb.
czy jak otworzysz drzwi przy włączonych światłach piszczy ci brzęczyk?
proponuje najpierw sprawdzić ten brzęczyk. jak będzie piszczał to szukaj dalej, a jak nie to odłącz "wszystko" co masz dołączone do oryginalnej kostki z zasilaniem do radia i spróbuj ponownie. jak będzie brzęczeć - mamy winowajce
Nie robi się choinka, i brzęczek piszczy normalnie. Ale co ciekawe jak mam wciśnięty hamulec (nie ręczny) to wiatrak jest wyłączony, a tylko go puszczę (jak jest kluczyk wyciągnięty) to od razu się wiatrak włącza .
ło w morde niezłe klocki
Ja bym tak nie mysląc po pierwsze sprawdził wiązkę tylnej klapy, a jak nie tam, to podpiąć amperomierz pomiędzy + auta a klemę + akumulatora (szeregowo) i po kolei wyjmował bezpieczniki (za wyjątkiem tych od układu SRS) i patrzył który bezpiecznik spowoduje spadek prądu pobieranego z aku oraz który wyłączy wentylator.
Pozatym ściągnąć RAVE i przekpać schematy w poszukiwaniu jakiegoś wspólnego punktu, który może łączyć te układy
Ale ja stawiam dolary przeciwko orzechom na wiązkę tylnej klapy
hehe, a jakbyś pojechał do "elektryka" naprawiać to by powiedział: "panie toć to rover, tu są komputery, elektronika i się nie da napewno"
a tak na poważnie to jak wiązka klapy będzie już ok a problem nie zniknie, zerknij pod kierownice w okolicę bezpieczników czy nie ma jakiś dziwnych obwodów pozostałych po poprzednich właścicielach...niezłe cuda już widziałem, a sam czasem na szybko coś tam majstruję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum