Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Czujnik ABSu po wizycie na myjni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Czujnik ABSu po wizycie na myjni
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 27, 2008 19:53   [MG ZT] Czujnik ABSu po wizycie na myjni
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam,

bylem na myjni, auto mialem odpalone w obawie o pozniejsze nieodpalenie (wtryskiwacz), poza tym juniorowi bylo zimno. Po umyciu wsiadam i jade, ale... swieci sie kontrolka ABS. Po wylaczeniu i wlaczeniu stacyjki nadal swieci, ABSu tez nie ma - sprawdzilem ;)
Czy to moze jakies zwarcie podczas mycia, czy moze strumien wody przewal polaczenie... nic nie widze zeby bylo rozerwane przy kolach, ale... pewnie najwiecej dowiem sie jutro na spocie, a pisze temat, bo moze ktos mial podobny przypadek po myjce i moze mnie naprowadzic ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 13:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 27, 2008 19:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Gru 27, 2008 20:12   

Ja tak mam z czujnikiem z prawego przedniego koła, nie udało mi się zdiagnozować czy to kabel czy czujnik, bo nie widać uszkodzeń a po myjni albo olbrzymim deszczu wariuje ABS ASR i prędkościomierz
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 27, 2008 20:31   

MaReK, zacznę od wtryskiwacza. Co Ci znów się dzieje? Jakie objawy i ogólnie co jest?
A teraz do sedna. Ja miałem problem z ABS-em jak... padał aku. Tak dokładnie wtedy. Cały czas świecił. Nie było ABS-u. Nie zdążyłem się tym zająć, bo nazajutrz padł aku. po wymianie wszystko ustało. A sprawdzałeś czy we wtyczce czujnika łączy? może gdzieś się po prostu poruszało i nie łączy?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 27, 2008 21:55   

Sluchajcie, wiec tak. Jade sobie z osiedla na progu zwalniajacym, zjezdzam z progu (wolno jechalem) i slysze takie tempe "tup". Po czym patrze na ekranik, a ikonka zgasla ;) Cudowne samonaprawienie i co to bylo to "TUP" ?

A co do wtryskiwacza. No coz. Lalem BP, NESTE. Jezdzilem jak przystalo... dynamicznie. Odpalal jak zloto. Pewnego dnia, na spocie mariusz418 mowi do mnie: "ooo slysze, ze wtryskiwacz znowu". Myslalem, ze sie nabija. 2 tyg. pozniej, odpalam i zaskoczyl za 5 kreceniem. Nalalem STP formula do czyszczenia wtryskiwaczy diesla. Mysle sobie... zobaczymy. Jestem po jednym zbiorniku i jak narazie troszke lepiej. Na zimnym odpala jak zloto... tzn trzeba pokrecic ale nie tyle ile na cieplym. Chociaz po spaleniu baku jest odrobine lepiej... na razie nie zrobil mi tak, ze musialem krecic kilka razy.

Jutro Mariusz418 ma zajrzec na spocie i zdiagnozowac.
Nie stac mnie jeszcze na wymiane wtryskiwacza wiec musze tydzien sie pomeczyc ;)
Z drugiej strony... wejsc w Nowy Rok z padnietym wtryskiem?! :shock:
Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 27, 2008 21:59   

MaReK, to dziwne. Pamiętasz jak ja miałem taki przypadek podobny do twojego? Okazało się, że to nie wtryskiwacz tylko zawór. A objawy były identyczne, okazało się, że nie utrzymywał takiego ciśnienia jak powinien i długo trzeba było kręcić i nie równo na wolnych chodził.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 27, 2008 22:00   

Moj na wolnych obrotach nie faluje, chodzi rowno :)
Chcialbym, aby to nie byl wtrysk ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 27, 2008 22:01   

Nie falował. Po prostu nie równo chodził. Coś podobnego jakby palił na 3, ale ciut równiej.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Gru 27, 2008 22:12   

Nie zaobserowawalem tego zjawiska. Kurcze przezciez tak sie staram lac to co najlepsze do mojego niunka... Sam sie gorzej odzywiam jak on ;) A tu takie rzeczy :(

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Czujnik ABSu
plombos Rover serii 75, MG ZT 12 Pią Paź 17, 2008 19:14
plombos
Brak nowych postów [r75]Dziwne rurki po wizycie w serwisie.
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Wrz 27, 2012 10:57
sebol11
Brak nowych postów [r75] Padła elektryka po wizycie u mechanika
grregg Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Kwi 27, 2012 20:19
Kamil79
Brak nowych postów [Problem z czujnikami ABSu]
sajd Rover serii 75, MG ZT 3 Pon Lis 08, 2021 14:31
hribsatan
Brak nowych postów [R75]Czujnik ABS a czujnik zużycia okładzin klocków.
lukkrak Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Lut 28, 2011 20:43
szemet33



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink