C-NCAP są łagodniejsze od Euro-NCAP (mniejsze prędkości i "łagodniejsze" przeszkody).
Poza tym Chińczycy znani są ostatnio z tego, że do badań homologacyjnych podstawiają coś normalnego z serii "przedprodukcyjnych", a potem z linii zchodzi wyrób "produktopodobny" - warto poczytać wyniki badań chińskich "homologowanych" reflektorów tuningowych itp.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nasze przeszkody były twarde, ale prędkości nieco mniejsze(ja z moim brzuszkiem to wogóle, ale nawet maniaq chyba tak szybko nie biega ), nawet niż w chińskich testach (a tam jest chyba 40 km/h, gdy w Euro-NCAP jest 64 km/h albo jakoś tak).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
To może mi się coś porąbało, ale wydawało mi się, że to była większa różnica.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
moze czasy sie zmieniaja i ich produkty sie zmienia, swiat moze im bardziej patrzec na rece i buble nie sprzedadza sie poza chinami. jezeli to bedzie kartonowe auto to w europie nie przejdzie. zrobia testy w europie i jak wyjdzie cos nie tak, to auto bedzie spalone.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum