Typ: D Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam kolegów
Mam dość konkretny problem z ogrzewaniem w swoim Roverku.
Czas nagrzewania silnika jest OK - termostat sprawny.
Płyn w układzie jest i układ odpowietrzony.
Ogrzewanie działa względnie dobrze jak silnik jest dobrze rozgrzany (wskazówka w połowie skali) ale tylko jak obroty silnika utrzymuja sie co najmniej w okolicach 2000.
Jadac w korku o ogrzewaniu mozna zapomniec. Z kratek leci ledwo letnie powietrze.
Zaworek od nagrzewnicy probowalem "rozruszac" i nic to nie zmienilo.
Co to moze byc bo zamarzne w tym Roverze?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Mar 06, 2011 23:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 08, 2009 08:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Czw Sty 08, 2009 17:42
Niestety myślę że to norma tych aut wcześniej miałem Seata w którym na krótkiej trasie 4km można było się rozebrać do podkoszulka w Roverku ostatnio jechałem do Wałbrzycha 65km w kurtce i najgorsze jest to że wszystko sprawne temperatura silnika ok.węże od nagrzewnicy gorące ciepło leci ale. W Seacie ręki nie szło utrzymać przy kratkach nadmuch więc ciepło a ciepło to różnica
_________________ Człowiek nie wielbłąd musi się napić
a nie masz zapchanego filtra kabinowego,moze to głupie ale ja własnie takiego roverka nabyłem,jak zobaczyłem filter to uffff jak by ktos go zatynkowal po wymienie jest poprostu super:) szybko sie nagrzewa i jest git.
u mnie w Roverku też słabo grzało, hmm grzało ale dlugo trzeba było czekać. Dojeżdzałem do pracy zaczynało być ciepło a tu trzeba wysiadać. Wymieniłem filt przeciwpyłkowy (kabinowy, różnie to jest nazywane) i pomogło. Fakt nie jest tak cieplo jak w Audi, którym wcześniej jeździłem ale od czasy zmiany tego filtra zauważyłem dużą poprawę...
ja mysle ze te roverki tak maja ja w tamta zime przerabialem ten temat i wszystkie mozliwe sposoby(wymiana nagrzewnicy termostatu filtra plynu itp) efektu brak:(najgorzej jest przy -20 stopniach wtedy nie da sie jezdzic szyby zamarzaja i nie ma sposobu by bylo inaczej:(.ale mimo braku ciepla(jedyna usterka przez dwa lata) jestem zadowolny ze swojego roverka
bizon, Nie wiem ja jechałem pamiętam w -20 do -25 było na Słowacji na autostradzie 140km/h i wiało jak coś przez drzwi boczne szyby tylne były w lodzie Ogrzewanie na fulla dmuchało w środku ciepłem ale nie było to gorące ciepło tylko takie sobie Na przodzie było ciepło bo jechałem w swetrze tylko ale z tylu pasażerowie w kurtach siedzieli bo non stop stękali ze ciągnie zimno
Jedynie jak się wolniej jechało lub stało n parkingu to auto się potrafiło dogrzać ale w czasie jazdy na autostradzie niet
Ciepło było mi tez bo miałem ogrzewanie foteli przednich wiec to tez dużo daje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remigiusz, no, moze na autostradzie tak byc. mi chodzilo a spokojniejsza jazde. bo z waszych wypowiedzi mozna by wywnioskowac ze w samochodzie temperatura jest zawsze na minusie
bizon, Nie no aż tak źle nie jest w środku na plusie jest Ale wydaje mi się tez ze winna ze z tylu tak zimno jest, jest winna braku kratki nawiewu na tył jak jest w 75 / ZT
Sam nadmuch na nogi z tylu nie wiele daje. Fajny by był nadmuch z tej polki tylnej w sedanie na tylna szybę to by już fajnie dogrzało auto
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
prawda jest taka, że w porównaniu do innych aut to w sdi się nie spocisz
ojciec ledwo co wyjedzie swoim Polo i zaraz mu ciepłem dmucha
płukałem nagrzewnice wodą bo akurat płyn zmieniałem, tyle syfu poszło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum