faecd, ja kupiłem 'idealny' zderzak. Nie założę go na samochód bo wygląda gorzej niż mój przebity. Dlatego pisałem żeby brać tylko części z jeszcze nierozebranych samochodów bo jak już maska jest zdjęta to...
Spróbuj spolerować. Ja bratu w Focus`ie nowym spolerowałem zadrapanie. Najpierw poszedł na szmatkę cif mleczko. Jak już rysa zeszła to poszła pasta tempo do wyrównania koloru bo granat troszkę się wybielił.
Ogólnie do polerowania polecam cif. U siebie też kilka rysek wyeliminowałem tym mleczkiem. Jest lepsze od pasty tempo bo nie ściera tak szybko lakieru. Oczywiście wszystko trzeba polerować z umiarem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 15:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ok dzieki za polecenie cifa...jutro z rana lece do sklepu bo w domu juz sie chyba skonczyl, umyje mache, zrobie fotki, sprobuje wstepnie spolerowac, zobaczymy jakie efekty beda, jezeli nie wynajde magicznego sposobu na odnowienie tej maski, ktory bedzie nie drozszy niz 50zl...to trzeba bedzie lakiernikowi dac do zrobienia:/
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
moment bmw stoi w miejscu a ja jeszcze hamuje. I w taki sposob moja droga hamowania skonczyla sie na tylnym zderzaku x6. Tak na prawde nie wiem do konca jak to sobie tlumaczyc, czy to ja za szybko jechalem czy on bardzo szybko wychamowal:/
BMW hamuje
Rover zwalnia
Rovery tak hamują że równie dobrze możnaby otworzyć drzwi i hamować butami
Ja w maluchu miałem lepsze hamulce niż w R.
z 70km/h maluchem szybciej bym się zatrzymał niż moim R200, dlatego na wiosne pokuszę się o przeróbkę fabrycznych zwalniaczy.
Przeróbka nie bedzie polegała na założeniu szerszych opon
Wywale korektor siły hamowania jeśli tak można nazwać ten rozdzielacz co jest pod maską
Przód będzie hamował bez regulatora a na tył zamontuje zawór z chłodni
To jest teoria a co z praktyki wyjdzie zobaczymy
W najgorszym wypadku właduje pompe hamulcową z Berlingo - któro też hamuje (po drobnych przeróbkach podejdzie )
Kozik, no nie wiem jak to jest w R200 ale raczej chyba tak dużej różnicy nie ma. U mnie hamulce w R400 biorą bardzo dobrze. Samochód hamuje dużo lepiej od ojca Vectry B.
Ps. Masz dobre jakościowo tarcze i klocki? Ja bym w tym doszukiwał się problemu bo sądzę że musisz mocno dusić pedał żeby zahamować. Sam w poprzednim samochodzie poleciałem po kosztach i jak wymieniłem tarcze wraz z klockami to hamowanie było sporo gorsze.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
greg-si Vectrą B Kombi 2.0 16V ABS TC Automat jeździłem, też nie hamuje.
Co do moich hamulców to jak mam nówki opony to hamowanie jest lepsze.
Zrobiłem test zimowy, duszę pedał hamulca w podłogę przód blokuje ale tył hamuje tylko i wyłącznie na lodzie, na śniegu nie zablokuje tylnich kół o brak siły też mnie nie podejrzewaj bo ważę 100kg i trochę siły mam w kopytach
Problem w Roverach jest taki że hamuje tylko przód, tył albo bardzo kiepsko albo kiepsko
Kuzyn kupił 400tke i akurat byłem sprawdzać go na rolkach z nim i tył tez hamował mu kiepsko ale lepiej niż u mnie
Nie pamiętam ale kogoś pytałem co jeździ ZRką i mówił że też kiepske hamulce.
Jeździłem bmw 318i z 98roku a ten samochód hamuje rewelacyjnie
Ojca berlingo hamuje rewelacyjnie, firmowy kangur hamuje bardzo dobrze, rover - zwalnia!!!
Co do hamulców to zalałem układ dot 5.1, tarcze ATE klocki Ferrodo, z tyłu były dobre więc nie wymieniałem a jak na ręcznym na suchym asfalcie nawracam to hamulce muszą trzymać z tyłu ale przy hamulcu nożnym jest lipa straszna
żeby hamulce mnie zadowoliły w R to musiałbym chyba założyć 215 opony ale to się mija z celem
Z tym tyłem masz rację. Nie bierze jakoś mocno. U mnie na śniegu blokuje koła tylne. Oczywiście mam ABS i troszkę ciężkie było to do stwierdzenia. W lato będzie wymiana przewodów hamulcowych pod autem to może coś da taki zabieg.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
macie panowie racje, ze hamulce rovera sa jakies slabawe w sumie, ja np jak chcialem na recznym sie poslizgac na mokrej nawierzczni to za cholere nie szlo bo tylna os jakby nie hamowala tylko zwalniala wlasnie, dopiero jak spadly tony sniegu to dopiero sie poslizgalem swego czasu:/
A przewody hamulcowe to pewnie w metalowym opolocie trzeba by bylo:P
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 202 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 21:28
białe sznyty to widać podkład tzn ze rysa jest bardzo głeboka bo przeszła przez bezbarwny i bazę i widać podkład, chyba się kwalifikuje do malowania tak mi się wydaje po tym co napisałeś jak wstawisz zdjęcia to będzie można coś więcej powiedzieć
_________________ 1,1 mały ale wariat;-) (2 mandaty za prędkość ;-Di jedna stłuczka (szajse);-)
autko dalej stoi rozwalone w garazu i tek defacto ze 2 razy do niego zajrzalem:p aku rozlaczony ale zanim go rozlaczylem to wyladowal sie kompletnie:p hehe zobaczymy co z nim bedize
nie mniej jednak mam pytanie odnosnie chlodnic! U mnie wyglada to tak mam jedna glowna chlodnice, najbardziej w srodku. do niej podlaczony jest taki spory wiatrak, rowniez od wewnetrznej strony.
Od zewnatrz widac mniejsza chlodnice klimatyzacji. do niej jest przykrecona plastikowa rama czy cos w tym stylu na dwa wiatraki!
Wiatrak mam z przodu tylko jeden po lewej stronie! po prawej stronie stoi sobie pusta ramka (bez wiatraka)
lewa ramka sie polamala i sadzilem, ze trzba bedzie ja wymienic ale dzisiaj zauwazylem ze od czego mam ramke po prawej. I tutaj pytanie. CZY MOGE PODLACZYC WIATRAK Z PRAWEJ STRONY? czy to ma jakis wiekszy wplyw na sprawnosc ukladu chlodzenia?
drugie pytanie to: jak zdemontowac przednia chlodnice klimy? z tego co widzialem, to ona jest tak jakby na stale przymocowana do metalowych rurek od klimy po prawej stronie:/
Prosilbym o wypowiedz kogos, kto sie orientuje w temacie chlodzenia i demontazu/montaz przedniej chlodnicy od klimy.
Dziekuje serdecznie:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ona nie jest na stałe, tylko te złącza są takie specyficzne (wysokociśnieniowe) ale łatwo je się demontuje. Trzeba odkręcić po prostu śrubkę przy rurce i wyciągnać złącze z gniazda w chłodnicy Jesli masz czynnik, to ostrożnie bo wyleci (brudnie ciuchy + okulary ochronne wskazane) Uwazaj na gumki z złączach - są specjalne i jakbyś składał, to powinno się złącze skłądać na specjalny olej do smarowania układów klimatyzacji
o kurcze czyli operacja na miare serwisanta klimatyzacji!
Dzieki za rade! Ta wlasnie chlodnica dostala strzala od ramki wentylatora, kawalek ramki sie wbil w nia i jest do wymiany:P
A jak sadzicie o tym wiatraku? czy z prawej czy z lewej to chyba wsio ryba? Nie widze wiekszego sensu kupowania specjalnie ramki lewej po to by wiatrak byl po lewej stronie jezeli po prawej czeka ramka az sie prosi:)
PS mam jeszcze taka mala sprawe...w glownej chlodnicy podczas rozlaczania wezy ulamal mi sie element widoczy na foto ponizej (zaznaczone na czerwono) tam idzie wezyk cieńszy od zbiorniczka z plynem do chlodnicy....myslalem, ze wezyk sie uplastycznil po gnieceniu, poruszlaem na boki a tu bam i sie polamal...
Jak sadzicie, da sie to jakos przykleic? moze na klej do laczenia plastikowych rurek cisnieniowych (nibco)
czy taka pierdółka kwalifikuje cala chłodnice do wymiany?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum