ja bym zdjąl miske, zmierzył kompresje ew. śiągnąl pokrywy zaworów. Zdawało mi się, że w któryms temacie pisałeś, że go nie sprawdzałeś bo miałbyć okej
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
no nie ścigaliśmy się chyba miałem na początku pzewagę bo to automat sam biegi pomachał ale potem ja zostałem ale zaznaczam że chyba się : nie ścigaliśmy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja bym zdjąl miske, zmierzył kompresje ew. śiągnąl pokrywy zaworów. Zdawało mi się, że w któryms temacie pisałeś, że go nie sprawdzałeś bo miałbyć okej
I co Ci da ze sciagniesz miske, kapy zaworowe i zmierzysz cisneinie. I tak nie przewidzisz ze za 6tys km Ci padnie uszczelka. Po to sie placi za silnik z gwarancja rozruchowa na papierze zeby odpalil i zebys mogl go sprawdzic po odpaleniu. Zrozum ze ja nim zrobilem 6tys km. Jasnowidzem nie jestem. Z reszta zasiegalem jezyka i przegrzanie to typowa usterka przy HGFie w KV6. A wiesz jak wyskalowany jest wskaznik temperatury?Pewnie nie a padl bys ze smiechu.
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 22:13 ]
Markzo napisał/a:
bo miałbyć okej
I byl. NIgdy Ci uszczelka nie padla pod glowica?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Markzo, uwierz mi w R75 jest po prostu śmiesznie wyskalowany. Normalną temp. jak masz to pokazuje połowe skali. Ale jeśli Ci wzrośnie o 15* to też pokazuje połowę, dopiero jak zaczyna się gotować, to pokazuje, że temp. rośnie. Facet co miał K1.8 mi mówił w jaki sposob jego silnik się poszedł się .... . Po tym incydencie zmienił silnik i go sprzedał i kupił CDT
nie wiedziałem o tym dlatego pytam delikatnie rzecz ujmując, gorący temperament
No to sie ucz kolego
od 76 stopni do 115 stopni pokazuje caly czas połowe skali.
Wskazówka rusza się na 3/4 przy 117stopniach a przy 126 zapala się czerwona lampka. Jak widzisz od normalnej pozycji do OVERHEAT jest 11 stopni i uwierz mi ze nie jesteś w stanie zareagować jak nie pilnujesz cały czas. To trwa jakieś 4 do 5 sekund. Jak wracałem to włączyłem diagnostykę na zegarach cyfrowo żeby go nie usmażyć a i tak ciężko upilnować.. Teraz sobie założę dodatkowy czujnik temp i gdzieś koło kierownicy umieszczę zegar.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
ucze sie pilnie i zbieram info Zukowaty, może zamiast remontować V6....zeswapuj V8? 2 garki więcej, prosty silnik zrobiony w myśl zasady " weź ten tasak i zrób z tego samolot" no i ten dźwięk
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a
I skrzynia wzdłużnie, wał napędowy w tunelu (którego ja nie posiadam), inne zawieszenie tylne i przednie z reszta tez, most napędowy i takie tam pierdółki. Co mi tam. Jutro zaczynam przerabiac.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum