Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Nie pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Nie pali
Autor Wiadomość
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:36   [R600] Nie pali
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996

Witam otóż mam taki problem
Wróciłem w niedziele do domu zgasiłem mojego r600 i zamknąłem centralnym. Rano wsiadłem ale już nie chciał odpalić, kręcił rozrusznikiem ale nie mógłzaskoczyć. dziś sie okazalo ze otwierajac i zamykajac pilotem nie migaja kiedunki!!!!

Co moze byc przczyna?????????
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 29, 2011 00:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:54   

Poszukaj innych wątków - tylko z ostatniego tygodnia:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=36330
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=36177

Dodatkowo możesz mieć problem z immo, skoro nie migają kierunki (ale u mnie wtedy też rozrusznik nie kręci i włącza się alarm).

Napisz jakiego masz pilota (podczerwień, czy radio, bo się w '96 zmienił rodzaj alarmu) oraz co się dzieje, jak zamkniesz (czy miga czerwona dioda przy kołku zamykania drzwi).

Ale generalnie wydaje mi się, że niemiganie kierunków może być raczej spowodowane np. przymarznięciem któregoś czujnika z drzwiach lub zamku - alarm się wogóle nie uaktywnia - poprostu zbiegły Ci się dwie awarie w tym samym czasie.

Sprawdź, czy masz iskrę i czy podaje paliwo - to najistotniejsze.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 13:04   

maciej, 1.8 byly w wersjach po lifcie w 96 wiec pilot dwu przyciskowy...

Sprawdz wszystkie krancowki i styczniki co do alarmu a co odpalania to mysle ze to wina czegos innego... Poczytaj tematu KRYSa w ktorym sie wypowiadalem niedawno na temat nie odpalania... Duza wilgotnosc sie robi powoli i benzynki beda teraz szalec :twisted:
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 13:10   

NEOSSS napisał/a:
maciej, 1.8 byly w wersjach po lifcie w 96 wiec pilot dwu przyciskowy...

Masz rację - przed były 620i z F20Z2 - nie pomyślałem. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:27   

pilota mam radiówke :) wszystko posprawdzał elektryk

A teraz jeszcze jedno pytanie
jest jakas różnica jeżeli otworze gokluczykiem a nie pilotem, czy sa jakies zabezpieczenia po ktorychn nie bedzie chcial później odpalić????????
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:32   

Przed '96 byłą różnica, ale w '96 i dalej to nie wiem... :(
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:55   

jak otwieralem pilotem to wszystko ok, palił bez problemu. A w niedziele otworzyłem kluczykiem i od tej pory nie pali.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:23   

W modelach przed '96 tak jest - zamknięcie z pilota, a otwarcie z kluczyka powoduje to, ze immo się nie wyłącza, więc może u Ciebie też tak jest.

Nie masz drugiego pilota?

Może zmień baterię?

I sprawdź, czy masz iskrę i czy podaje paliwo.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:30   

sprawdziłem i paliwo podaje ale iskry nie ma. mam drugi pilot ale nie działa :(

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 18:35 ]
teraz pytanie jak wyłączyć tego immo????
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 18:55   

Jakim kolorem kluczyka otwierasz auto i odpalasz?
 
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 17:54   

Gdzie ten kolor znajduje sie na kluczyku????
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 10:42   

Kluczyk jest czerwony czy czarny? Bo mogles w zamku kierowcy przekrecic czerwonym i zablokowac immo
 
 
 
mat13 



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 14:43   

Witajcie
Jestem sąsiadem rusincfh i pisze w jego imieniu bo już nie wiemy co jest grane z tym Roverkiem a może komuś się coś jeszcze nasunie (chłopak się totalnie załamał - 1 dzień Roverkiem pośmigał).

Sprawa ma się tak, że znaleźliśmy kod czterocyfrowy i wykonaliśmy wszystko z procedurą. Autko zaczęło ładnie migać kierunkami i wszystko tak jakby wróciło do normy. Wszystko oprócz tego że nie da się Go zapalić. Kluczyki mamy dwa. Są one łamane i oba czarne. Ale myślę że kluczyk nie ma tutaj znaczenia. Autko przy otwieraniu miga 1 raz kierunkami a przy zamykaniu 3 razy.

Oczywiście jak nie pali to sprawdzamy czy jest iska - no i nie ma. Oczywiście pompka paliwa chodzi, paliwo podaje, rozrusznik też kręci. Co można jeszcze sprawdzić ? Gdzie z tym pojechać w okolice Rzeszowa ? Czy trzeba to komputerowo odblokować.

Dzięki za wszelkie komentarze w tej sprawie.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 15:17   

Sprawdzcie impuls dochodzacy do aparatu czy w kostce dwu pinowej jest prad
 
 
 
mat13 



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 15:21   

Sprawdziliśmy. W momencie przekręcania zapłonu jest impuls.
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 15:55   

Jak przekręcisz kluczyk w II poz. zapala się check? brzęczy pompa? następnie check gasnie? i słychac takie "dynks"?
?? ???

Jeżeli to wszystko ok to aparat zdechł

W moim wątku rozwiązanie ;)
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 17:15   

No więc Panowie. Nie ma kontrolki check engine chyba że jest ten żółty silniczek. Ponadto w momencie przekręcenia kluczyka uruchamia się pompa ale nie słychać "dysks".
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lut 21, 2009 19:32   

Ja obstawiam modul w aparacie tak jak mowilem na poczatku
 
 
 
rusincfh 



Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 17
Skąd: łańcut



Wysłany: Pon Lut 23, 2009 20:45   

a moze to byc wina cefki????????????
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 23, 2009 22:36   

Cytat:
Nie ma kontrolki check engine chyba że jest ten żółty silniczek.

Tak, to to.
Cewka jest zintegrowana z aparatem.
Jeśli nie ma iskry to na 90% aparat.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali
toyap Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lis 29, 2009 23:40
Pino
Brak nowych postów [R600] Nie działa klakson i pali sie SRS
mancio Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Kwi 18, 2012 16:31
zimek-1985
Brak nowych postów [R600 SDi] Działa ABS, ale nie pali się kontrolka
Pawkaz Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Lut 05, 2014 12:24
Pawkaz
Brak nowych postów [R600] Nie brzęczy pompa i nie pali
przemek199 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Gru 20, 2010 21:48
przemek199
Brak nowych postów [R600] Pali się kontrolka ABS. Co się mogło stać?
Gość Rover serii 600, Honda Accord 14 Sob Lis 26, 2011 20:38
miki3453



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink