Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] Czy to HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] Czy to HGF?
Autor Wiadomość
maxkow 



Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Swarzędz



Wysłany: Nie Mar 01, 2009 13:24   [MG ZT-T] Czy to HGF?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie

Jestem od paru dni wlascicielem MG ZT-T 190 i po przeczytaniu watku o nowej uszczelce zaczolem sie bac o motor ale po obserwacjach wydaje sie byc wszytko OK Nalot byl tylko zima bo auto robilo krotkie odcinki po przejechaniu kilku km jest wszytko OK
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 21:27, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 01, 2009 13:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 03, 2009 09:43   

maxkow napisał/a:
Czy wie ktos co moze byc jeszcze przyczyna brazowej mazi pod korkiem oleju??

Np. jeżdżenie autem na krótkie dystanse...

Jeżeli kolor oleju na bagnecie jest OK, to nic nie rób (oprócz obserwowania co jakiś czas).

maxkow napisał/a:
Dodatkowo zamierzam zalozyc instalacje LPG i zastanawiam sie czy nie wymienic tej uszczelki tak dla swietego spokoju.

Uszczelki głowicy w KV6 są wielowarstwowe metalowe i ich awarie są sporadyczne w porównanie do 4-cylindrowej serii K :ok:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 13:27   

piter34 napisał/a:
Uszczelki głowicy w KV6 są wielowarstwowe metalowe i ich awarie są sporadyczne w porównanie do 4-cylindrowej serii K :ok:

Zukowaty by się chyba z tą teorią nie zgodził :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
maxkow 



Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 10
Skąd: Swarzędz



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 09:47   

Na bagnecie olej jest OK . Korek wytarlem i nic narazie wiecej sie nie pojawia. Plynu tez nie ubywa z zbiorniczka .
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 18:46   

maxkow napisał/a:
troche brazowej mazi
-to nie hgf,tylko pewnie robisz krótkie trasy,silnik sie nie dogrzewa i wilgoć z owietrza skrapla sie i miesza z oparami oleju-stąd ta maź,kazdy kto miał cc700 to wie o co chodz.... :mrgreen: (tam to trzebabyło z tym "walczyć" :mrgreen: ).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink