Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:18 Spreżyny do R 200 silverstone
witam jak w temacie mam pytanie do was wszystkich w jaki sposób obniżyć tego Roverka??
posiada moze ktos jakies namiary czy cokolwiek co zrobic by był niższy osobiscie posiadam prawdopodomnie eibacha czerwone ale i tak jak dla mnie stoi za wysoko prosze pomóżcie
Pozdrawiam
Biernik
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 01, 2009 16:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A co lubisz rysowac podwoziem o droge? Skoro tak, to polecam sprezyny jakies obnizajace (pseudo sportowe), opony o niskim profilu np: 195/50/15, mysle ze wystarczajco sie obnizy, natomiast po jakim czasie (wymieniajac ktoras miske olejowa) stwierdzisz, ze chcesz podwyzszyc to juz kwestia wytrzymalosci i pojemnosci portfela.
Niestety to nie na polskie drogi takie bajery, przynajmniej moim skromnym zdaniem.
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 11:20
Brt, ale dlatego jestem zwolenniczką 15" A tak OT założyłam rozpórkę i oprócz tego, że mi się jakieś plastiki rozskrzypiały i trzeba kombinować to jest baaajka.
i tak dalej nic nie wiem to ze sprażyny obnizajace to ja to wiem tylko skąd je wziąć a jesli chodzi o rozmiar gum to mam 205/45/15r mniejszej juz nie chce bo felgi strasznie sie bede krzywic i nie to ze chce trzeć podwoziem o asfalt tylko chce niższego auta
i tak dalej nic nie wiem to ze sprażyny obnizajace to ja to wiem tylko skąd je wziąć a jesli chodzi o rozmiar gum to mam 205/45/15r mniejszej juz nie chce bo felgi strasznie sie bede krzywic i nie to ze chce trzeć podwoziem o asfalt tylko chce niższego auta
z tego co mi mówili na allegro oprócz tego co już mam czyli czerwonych eibach'ów już niższych nie ma wiec już sam nie wiem ale widze ze są leciutko niżej osadzone R200
weiteca maja -35, zouza ma niebieskie -60 ale jakiej firmy
hmm zouza ma praktycznie to samo co ja a ja mam w teori -40 ale wiadomo widze ze teraz sie ulozyly i jest ok -50 przy -60 i 15' mysle ze nadkola by byly pelne
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a wiecie co najlepiej to będzie jak byśmy sie kiedyś spotkali jakiegoś spota zrobić poznać sie itp wtedy byśmy zobaczyli co i jak ciepło sie bedzie robić już nie dlugo ja też może już nie długo odbiorę auto od mechanika co wy na to
to i ja dołącze pytanie mam zawieszenie od ZR160 ( niby -30) ale tak na prawde to mi i tak wyoko - i teraz chciałbym kupić spręzyny pod te amorki i też nie wiem jakie...
tak na -40 to bym się spokojnie zdecydował, patrzałem na ceny weitec spokojnie 800zł
Jest sesn zakładać tańsze altenatywy typu jamex ? (jakoś tych jamexów to się boję )
Jesli chcesz zalozyc -40mm to juz powinienes dac krotsze amorki. Na seryjnych bezpieczny zapas to -30, moze zaczac ci podskakiwac na wybojach. A tak poza tym na angielskich forach pisza ze schodzac ponizej 60-70mm to juz jest ryzyko ze uszczelnienia polosi moga pociec. Pisza rowniez ze po zalozeniu sprezyn XPower (-25) do MG ZR to zostaje tylko okolo 1cm przerwy miedzy kolem a nadkolem. Oczywiscie na 17", jesli masz 15 to powinno byc ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum