Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 XW 95 R114] Napięcie na wtryskiwaczu SPI 75KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sob Lis 20, 2010 22:03
[R214 XW 95 R114] Napięcie na wtryskiwaczu SPI 75KM
Autor Wiadomość
Unique 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Mar 13, 2009 18:55   [R214 XW 95 R114] Napięcie na wtryskiwaczu SPI 75KM

Witam!

Jakie powinno być napięcie na wtyczce do wtryskiwacza jednopunktowego silników 1.4 8V ? Robiąc pomiar w swoim R na włączonym zapłonie napięcie zaczyna się od 7 lub 6 lub 5 V i spada stopniowo w dół, czasami lekko się podbija, ale tak to non stop spada w okolice 3V, podczas spadania słyszalna jest co pewien czas delikatna praca silnika krokowego.
To chyba nie jest norma? Gdzie szukać winowajcy? Przepatrzyłem wiązki pod maską prowadzące do ECU i puszki z przekaznikami - wszystko wydaje się być OK.

Docelową usterką samochodu jest feralne gaśnięcie (dosłownie brak reakcji na pedał gazu, czasami z przerwami) po dłuższym staniu korku i problem z ponownym odpoaleniem. Ponadto autko po parudziesięciominutowym postoju nie odpala lub da się nim przejechać zaredwie pareset metrów.

Układ zapłonowy w pełni sprawny, elementy nowe. Gdy występuje problem wtryskiwacz podaje bardzo znikomą ilość paliwa. Ciśnienie paliwa w normie do 3 bar, utrzymuje się.
Czujniki sprawne.

Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 13, 2009 18:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 13, 2009 22:50   

Unique napisał/a:
Jakie powinno być napięcie na wtyczce do wtryskiwacza jednopunktowego silników 1.4 8V ?


wtryskiwacz jest zasilany z glownego przekaznika,
czyli po przekreceniu zaplonu powinno byc na nim napiecie, zblizone do napiecia aku,
w momencie wtrysku jest podawana na wtryskiwacz od strony "masowej" masa z kompa
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] - Jakie napięcie i przewody. Przyciski ster. szyb.
Saaphyri Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Wto Sie 30, 2016 20:14
Harry
Brak nowych postów [R214 95R] nie odpala
cukier_95 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Czw Kwi 03, 2014 11:18
cukier_95
Brak nowych postów [R214 ] Spalanie
Riko Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Czw Lut 28, 2013 23:08
Riko
Brak nowych postów [R214 GSI `93] Przekażnik...
...wycieraczki tylnej szyby i ściemniacza oświetlenia wew.
koles225 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pon Paź 08, 2007 15:38
koles225
Brak nowych postów [R214] Pompka spryskiwaczy
michalopole89 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Nie Kwi 05, 2015 19:31
Avinle



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink