A ja odebralem nawet pozytywnie i napisane jest, ze za takie pieniadze tej klasy auto to najlepszy wybor. Ja zawsze bylem zrazony do 75, bo wlasnie slyszalem o nich, ze sie strasznie sypia i wygladaja tylko ladnie z daleka (w sumie nigdy nawet nie siedzialem w 75). Mi sie podobaja z tego daleka cholernie, ale nigdy bym takiego nie kupil po tych opowiesciach, a po tym artykule jakos mnie ciagnie. Tym bardziej jak patrze na forach, ze jednak sporo jest posiadaczy 75, a ja tak kocham jasne wnetrza..............juz 600 mi nie starcza..........
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tym bardziej jak patrze na forach, ze jednak sporo jest posiadaczy 75
Jest w R75 parę wk%$#&%$cych rzeczy ale...wydając 20-cia parę patoli na Merca czy Rovera,jestem za "R"bo usterki,czy też nie dopracowania fabryczne idzie w miarę szybko i nie dużym kosztem usunąć A zawsze to Będziesz Jeździł nie tuzinkowym autem
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
Ja zawsze bylem zrazony do 75, bo wlasnie slyszalem o nich, ze sie strasznie sypia i wygladaja tylko ladnie z daleka (w sumie nigdy nawet nie siedzialem w 75).
Ja też dużo rzeczy slyszalem, że np. Audi i VW się nie psują itd.
_________________ "Walduś, pamiętaj cycu..."
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 19, 2009 10:43
Rowan napisał/a:
pereziu napisał/a:
Ja zawsze bylem zrazony do 75, bo wlasnie slyszalem o nich, ze sie strasznie sypia i wygladaja tylko ladnie z daleka (w sumie nigdy nawet nie siedzialem w 75).
Ja też dużo rzeczy slyszalem, że np. Audi i VW się nie psują itd.
Za to ja słyszałem ze najbardziej zawodny R to 600 właśnie
Hmm kupiłam tego Top Gear'a. Artykuł niby dość obiektywny, ale facet jakby nie do końca wiedział o czym piszę. Raczej w stylu sąsiad sąsiada i nie ze wszystkim tam się zgadzam.
Jesli ten koles, napisal o atmosferach na zlotach, to na pewno mial do czynienia z kims, kto ma do czynienia z nami i forum i tymi markami tak samo jak ja czy Ty
O ile ja moge powiedziec juz wiecej na temat R75 bo go uzytkuje (w wersji MG ZT), o tyle Ty mozesz miec taka sama wiedze na ich temat jak on Z racji jednak wykonywanego zawodu musial sie do tego bardziej przygotowac wiec zasiegal informacji w kilku innych miejscach. Szkoda, ze nie przyjechal do mnie, chociaz po wizycie u mnie moglby jeszcze dodac kilku rzeczy do listy usterek
To co napisal nie zwiazanego z tematem usterek, to jego wolna interpretacja.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, to co ja piszę też jest wolną interpretacją. To co piszę jest moim zdaniem, a nie ogólnie przyjętą prawdą. Po to chyba służy forum? A może na każde zdanie napisane mam mieć certyfikat rzetelności i aprobatę co najmniej 5 członków klubu + jednej osoby z zarządu?
A może na każde zdanie napisane mam mieć certyfikat rzetelności i aprobatę co najmniej 5 członków klubu + jednej osoby z zarządu?
A moglabys ? Wtedy porady techniczne mogloby byc wyzej oceniane
zouza napisał/a:
MaReK, to co ja piszę też jest wolną interpretacją. To co piszę jest moim zdaniem, a nie ogólnie przyjętą prawdą.
Roznica miedzy nim, a Toba jest taka, ze Ty jestes "fanem marki", a co za tym idzie masz z nia wiecej do czynienia niz ten Pan zwlaszcza w oparciu o forum. On skupil sie na jednym modelu i pewnie opinii uzytkownika, ktory "pozowal" do zdjecia
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
wydając 20-cia parę patoli na Merca czy Rovera,jestem za "R"
Nowoczesne mercedesy to smiecie i tandety (informacja zaczerpnieta od pewnego biznesmena handlujacego nowymi autami)
boss.007 napisał/a:
A zawsze to Będziesz Jeździł nie tuzinkowym autem
To wlasnie napisane jest w artykule
Thrillco napisał/a:
Za to ja słyszałem ze najbardziej zawodny R to 600 właśnie
Ja tez slyszalem, ale to o dieslach. Ten co ja mam przez 3 lata mial jedna awarie pompy paliwa i to z winy wlasciciela.
[ Dodano: Nie Kwi 19, 2009 13:18 ]
pereziu napisał/a:
Ja tez slyszalem, ale to o dieslach.
Ja mam benzynke
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Rowan to nie jest moja opinia, tylko opinia jaka slyszalem. Co do tego czy sie benzynki psuja czy nie to trzeba popytac wiekszej ilosci uzytkownikow benzynek. Ja nie narzekam.
Poza tym prawda jest taka, ze jak dbasz to kazde auto z zalozenia powinno byc niezawodne.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
fachowcy z Top Gear nie są nieomylni...
prawie wszystkie samochody mają jakies "bolączki"-tylko że w jednych można je usunąć za stosunkowo niewielkie pieniądze,a w innych pojawia się "tajfun" w portfelu...
biorąc pod uwagę koszt zakupu i usterkowość r75 to moim zdaniem nienajgorszy wybór...dużo ludzi ma obawy związane z kupnem tego samochodu z uwagi na "nieistnienie" marki,w potocznym tego słowa znaczeniu....
trzeba też pamietać że jako uzytkownicy roverów nie jesteśmy do końca obiektywni...
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 05:20
tetryk napisał/a:
fachowcy z Top Gear nie są nieomylni...
lol...podziwiam naiwnośc osób sadzacych ze redaktorzy sa fachowcami w sprawach czegokolwiek poza używaniem języka polskiego
MaReK...nie musiał na zadnym zlocie być...styka ze obcykał fotki, poczytał relacje i wysnuł winosek a takie stwierdzenie jest w artykule zupełnie nie zobowiązujące Cały tego typu artykuł jest niezobowiązuujący
Za to ja słyszałem ze najbardziej zawodny R to 600 właśnie
A kto takie plotki rozsiewa?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Ogólne wrażenie po przeczytaniu artykułu jest takie, że autor jest defetystą. Pewnie dorwał pierwszą lepszą osobę z R75, wypytał, sfotografował (jak brzydko - kołpaki, brudne opony...) i napisał co mu leżało i co usłyszał... wyczułem solidną niechęć. Zgadzam się tylko w kwestii silników (porównanie z Omegą 2,5TDS).
[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 18:12 ]
Thrillco napisał/a:
Za to ja słyszałem ze najbardziej zawodny R to 600 właśnie
Mam już drugą i nie zawodzi. Chyba jednak 75 się bardziej sypie
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum