Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Co to za wtyczka???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Co to za wtyczka???
Autor Wiadomość
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 10:58   [R400] Co to za wtyczka???
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

zauważylem właśnie jakąś wolną wtyczke ,przy chłodnicy..co to jest?czy odłączyła sie od czegoś ?proszę o podpowiedz
dzięki
_________________
yo
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Maj 21, 2011 15:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 10:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 11:27   

a z którego miejsca dokładnie ona wychodzi?
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 12:34   

mam wrażenie ,że wychodzi jakby z mechanizmu zamka klapy...czy to czujnik otwarcia maski??
_________________
yo
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 12:39   

jeśli jest przd chłodnicą na tym pionowym metalowym słupku, za znaczkiem Rovera na grilu, to prawdopodobnie tak :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 12:42   

pabloroverek napisał/a:
mam wrażenie ,że wychodzi jakby z mechanizmu zamka klapy...czy to czujnik otwarcia maski??

potwierdzam :cool:
właśnie sprawdzałem u siebie,mam tą wtyczkę pod zamkiem a przewód wchodzi do zamka oczywiście jest wpięta :smile:
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 13:03   

dzięki za info..,niemniej nie mam pomysłu gdzie ją wpiąć,jakoś nie mogę wypatrzyć w tej okolicy wolnego miejsca do wpięcia..

tak przy okazji , to jeszcze jedna sprawa,dzisiaj mam lużny dzionek i tak przeglądam to i owo w roverku i akurat wpadł mi taki obrazek w oko//zdjęcie//,czy ta poprzeczna krecha na pasku, to coś alla łączenie ,,,czy raczej zaczyna sie pierwszy krok do zerwania..?
_________________
yo
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 13:17   

pabloroverek napisał/a:
tak przy okazji , to jeszcze jedna sprawa,dzisiaj mam lużny dzionek i tak przeglądam to i owo w roverku i akurat wpadł mi taki obrazek w oko//zdjęcie//,czy ta poprzeczna krecha na pasku, to coś alla łączenie ,,,czy raczej zaczyna sie pierwszy krok do zerwania..?

widać że pasek już ledwo zipie
załóż nowy i obserwuj czy nie będzie ci go cięło bo jeśli będzie to będziesz musiał także zmienić rolkę
na zdjęciu widać że tnie go środkiem tak jak u mnie było
ostatnio przerabiałem ten temat u siebie
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 13:44   

właśnie szykuje mi sie trasa za kilka dni jakieś 1200km,,chyba sobie odpuszcze przed wymianą..boooo

własnie zauważyłem jeszcze jedno podobne zacięcie ,tak że chyba jest jak mówisz..
dokładnie nazywa sie on "pasek rozrządu"?//pewnie śmieszne dla coniektórych,ale mechanik ze mnie żaden;)//
czy polecacie jakiś konkretny ,sprawdzony,coby nie strzelił za szybko....,i jakie są mniejwięcej koszta paska+robota mechanika..
_________________
yo
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 15:24   

pabloroverek napisał/a:
dokładnie nazywa sie on "pasek rozrządu"?

nie rozrządu tylko wielorowkowy :smile:
pabloroverek napisał/a:
czy polecacie jakiś konkretny ,sprawdzony,coby nie strzelił za szybko

Contitech lub Gates :smile:
pabloroverek napisał/a:
i jakie są mniejwięcej koszta paska+robota mechanika..

ja za Contitech-a dałem coś około 70zł chyba a wymieniłem sam :cool:
widzę że nie masz osłony pod silnikiem to jest prościej bo ja musiałem zwalać osłonę bo zmienić można go tylko od spodu(chyba że jest inny sposób o którym nie wiem)
bierzesz klucz 15 zakładasz na śrubę którą jest przykręcona rolka i kręcisz kluczem tak jakbyś ją dokręcał i wtedy rolka idzie do góry i zdejmujesz pasek i tak samo zakładasz nowy z uniesioną rolką za pomocą klucza :smile:
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 16:14   

szosownik napisał/a:
pabloroverek napisał/a:
dokładnie nazywa sie on "pasek rozrządu"?

nie rozrządu tylko wielorowkowy :smile:
pabloroverek napisał/a:
czy polecacie jakiś konkretny ,sprawdzony,coby nie strzelił za szybko

Contitech lub Gates :smile:
pabloroverek napisał/a:
i jakie są mniejwięcej koszta paska+robota mechanika..

ja za Contitech-a dałem coś około 70zł chyba a wymieniłem sam :cool:
widzę że nie masz osłony pod silnikiem to jest prościej bo ja musiałem zwalać osłonę bo zmienić można go tylko od spodu(chyba że jest inny sposób o którym nie wiem)
bierzesz klucz 15 zakładasz na śrubę którą jest przykręcona rolka i kręcisz kluczem tak jakbyś ją dokręcał i wtedy rolka idzie do góry i zdejmujesz pasek i tak samo zakładasz nowy z uniesioną rolką za pomocą klucza :smile:


dzięki serdeczne...troszke mnie podbudowałeś ..czyli nie jest aż takim dramatem wymiana

powiedz mi jeszcze tylko czy regulować naciąg na wiekszej---mniejszej rolce?czy moze obu..//na obu są śruby./
_________________
yo
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 16:57   

pabloroverek napisał/a:
powiedz mi jeszcze tylko czy regulować naciąg na wiekszej---mniejszej rolce?czy moze obu..//na obu są śruby./

naciąg paska reguluje się sam poprzez napinacz do którego jest przykręcona rolka także nie musisz niczego regulować :wink:
zrobiłeś zdjęcie na którym lepiej wszystko widać :ok:
tak więc powtórzę jeszcze raz:
zakładasz klucz 15 na śrubę rolki widoczną na zdjęciu po środku i próbujesz ją dokręcić i w tym momencie rolka unosi się do góry i zdejmujesz pasek i to samo przy założeniu :smile:
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 17:54   

dzięki i o to chodziło...czyli zdejmując pasek dokręcam śrube na małej środkowej rolce..,natomiast zakładajac nowy odkrecam ją ,rolka idzie w dół i naciąga...,
chyba już ostatnie pyt..
kiedy powinienem przestać odkręcać przy zakładaniu nowego paska....czy robić to do oporu,,,czy na wyczucie ,,czy jak....chodzi o to ,czy jest jakiś wyznacznik tego ,że pasek jest dobrze założony..?
_________________
yo
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 17:56   

pabloroverek napisał/a:
natomiast zakładajac nowy odkrecam ją ,rolka idzie w dół i naciąga...,

nie odkręcasz niczego :smile:
robisz tak samo jak zdejmując tak i zakładając :cool:
rolka sprężynuje na napinaczu i musisz ją cały czas trzymać w górze na kluczu a jak puścisz to dociśnie pasek,trochę może boleć ręka bo jednak napinacz dociska z pewną siłą dlatego trzeba szybko działać :smile:
dopóki rolka jest w górze można zdejmować i zakładać pasek do woli :smile:

pabloroverek napisał/a:
czy jest jakiś wyznacznik tego ,że pasek jest dobrze założony..?

pasek ma rowki i tymi rowkami zakładasz na koła w których też są rowki i wszystko gra :ok:
przypatrz się dobrze jak jest założony stary pasek bo mi się zdarzyło lekko pomylić ale poprawiłem oczywiście :lol:
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 18:15   

a ha...to juz chyba wiem..
spróbuje jutro podziałać ..,mam nadzieje ,że jakoś pójdzie bez spięć..
dzięki serdeczne za pomoc
_________________
yo
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 18:18   

pabloroverek napisał/a:
a ha...to juz chyba wiem..
spróbuje jutro podziałać ..,mam nadzieje ,że jakoś pójdzie bez spięć..
dzięki serdeczne za pomoc

to jest bardzo proste
jeśli zrobisz jak napisałem to szybko się z tym uwiniesz
 
 
pabloroverek 



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 43
Skąd: zielona góra



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 08:03   

poszło bezboleśnie:)
i znowu sie człowiek czegoś nauczył
dzięki serdeczne jeszcze raz
_________________
yo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Od czego ta wtyczka
ck1346 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 26, 2008 21:15
ck1346
Brak nowych postów [R400] Nieznajoma wtyczka
harnas13 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lut 17, 2016 11:22
harnas13
Brak nowych postów [R400] Luzna wtyczka w kabinie
kasta18 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Kwi 22, 2018 19:28
kasta18
Brak nowych postów [R400 all]od czego ta żółta wtyczka?
shilus82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lip 28, 2010 09:24
darek_wp
Brak nowych postów [R45] wtyczka diagnostyczna
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Gru 03, 2014 21:32
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink