Witam, wklejam zdjęcia mojego roverka na w/w 17 aby pokazać że nie jest źle tak jak często się to mówi na forum, jestem zwolennikiem takiego rozwiązania. Obecnie auto stoi na seryjnym zawieszeniu także jest dość wysoko, i jest w miarę komfortowo. Na dziury oczywiście trzeba uważać żeby nie pocharatać felg i opon. Mam zawieszenie Eibacha także jak będzie w aucie pokaże różnice. Autko jest też przed blacharzem także musicie mu wybaczyć pewne uszczerbki. Pozdrawiam i mam nadzieję że się komuś przyda.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 09:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 10:20
Na moje oko kształt niezły ale kolorystyka leży. Jeśli decydujesz się na ciemne klimaty to angle eyes w kolorze czarnym. Te światła wymagają nieco większej ilości jasnych wstawek na budzie, ew. jasnych felg. To oczywiście moja opinia, subiektywna opinia.
Na moje oko kształt niezły ale kolorystyka leży. Jeśli decydujesz się na ciemne klimaty to angle eyes w kolorze czarnym. Te światła wymagają nieco większej ilości jasnych wstawek na budzie, ew. jasnych felg. To oczywiście moja opinia, subiektywna opinia.
Zgadzam się.
Tak dla mnie to trochę dziwnie wygląda. Felgi bardziej chyba srebrne całkiem by pasowały, a Angel Eyes'y tak jak kolega powiedział powinny być czarne.
A i te lusterka od R25 bardziej by pasowały
Ale mimo to gratuluje pracy
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 11:20
heheh nie chodziło mi o opinie bo auto nie jest skończone, ale dziękuję za każdą
Auto będzie całe czerwone, tzn bez listew lub w kolorze, klamki lusterka i lotka na szybie też w kolor. Srebrnego paska na zderzakach też nie będzie, grill pójdzie w kolor, także to wszystko jest przejściowe. Co do aniołków nie podobają mi się czarne, chciałem tylko odmłodzić przód i trochę lepiej oświetlać drogę w ciemnościach. Co do felg to może lepiej wyglądały by całe srebrne, to się jeszcze może zmieni bo na jesień jadą do pisakowania i jeszcze nie wiem jak je zrobię. Pozdrawiam
Pomógł: 35 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 775 Skąd: Głogów / Leeds w UK
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 12:11
Cytat:
heheh nie chodziło mi o opinie bo auto nie jest skończone, ale dziękuję za każdą
Tak myślałem
Zmień też kolor kierunków
Tez mam aniołki i widzę, że u Ciebie również niełatwo jest je zamontować prosto, aby tych szczelin nie było. Generalnie jest na to rozwiązanie . Jeżeli starych świateł jeszcze nie wyrzuciłeś to ściągnij z nich tą gumową uszczelkę. Znajduje się na górze po zewnętrznej stronie. Pasuje idealnie na Aniołki i szczelina w tamtym miejscu znika. Co do dołu, również da się dopasować idealnie. Trzeba trochę przeszlifować plastik od tyłu, w miejscu gdzie dotyka on metalowego wspornika. I trzecia rzecz, śruba montażowa. Są dwie górne i jedna boczna od wewnątrz lampy. Należy trochę przeszlifować tą dziurę ( w miejscu bocznej śruby ) do góry i do wewnątrz wtedy lampa wchodzi idealnie. Tzn jest to jak narazie w połowie teoria gdyż jak dotąd miałem czasu niewiele i udało mi się to zrobić tak w 50% .
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 13:00
Botanix, dzięki za rady, skorzystam na pewno
Zderzak poza tym jest trochę zwichrowany po spotkaniu ze znakiem (to nie była moja sprawka) i po wymianie na pewno to wszystko ze sobą ładnie spasuje. PZDR
kurcze....ladnie Ci sie chowaja te fele. To ja na felgach 7,5x16 cali z gumami 205/50/16 mialem masakre, centymetr wystawalo poza obrys na przodzie!!!!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 98 Skąd: Poznań/Wybrzeże
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 09:11
camaro17, to zależy tylko i wyłącznie od ET i szerokości w calach
maks na przód to 7 cali ET 35 a na tył 7 cali ET 28 (sprawdzałem) przy 7.5 calach ET musi być mniejsze, a felgi z rantem przeważnie mają ET niższe.PZDR
no faktycznie bo cos tak mniej wiecej o poltora centymetra mi wystawalo na przodzie czyli o polowe cala. Druga polowa sie schowala tak jakby.
Ale nie sadzicie panowie, ze to powinno byc zalezne bardziej od szerokosci opony (205,195,185) i ET wlasnie?
Skoro opona zalozona jest na feldze, srodek opony wypadnie na srodku felgi. A to czy felga ma mniejsza lub wieksza szerokosc to tylko wpywa na to ze np. opona 195 bedzie bardziej naciagnieta na feldze 7,5 cala tzw german look lub na feldzie powiedzmy 6 cali bedzie ona wystawalo poza felge, dajac ochrone rantu.
Wiec do konca nie jestem pewien co do tej szerokosci felgi. Choc "czuje" powiazanie...ale na czuja to mozna trafic palcem w D***
Precyzja musi byc!:)
[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 15:49 ]
Heju napisał/a:
7.5 calach ET musi być mniejsze
korekta: ET musi być WIEKSZE. By felga "weszla" w auto, w obrys karoserii
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum