Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Silnik nie odpala - naprawa komputera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Silnik nie odpala - naprawa komputera
Autor Wiadomość
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 18:19   

Symen1 napisał/a:
Te znaczniki były zawalone jakąś czarną mazią


hmm, moze cieknie olej z tylnego uszczelniacza walu korbowego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 18:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Symen1 



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 8
Skąd: Racot



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 18:35   

Jestem totalnie załamany :( Dotychczasowy mechanik polecany na stronie roverki.pl nie dał rady. Silnik nadal nie odpala. Nie ma iskry. Przekładane były części z działających samochodów, podmiana kompów, immo, cewki, kabli, czujników, itd. I nic. Auto nie odpala. Szukam mechanika w Wielkopolsce. Ryczeć mi się chce już ponad miesiąc jestem bez auta, a pożyczonym robię codziennie 100km. help.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 23:07   

a podmienialiscie jak sugerowalem wczesniej palec rozdzielacza ewentualnie kopulke i przewody od dzialajacego samochodu ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 23:41   

Na dzień dobry bym sprawdził kable zasilające cewkę (sterowana masą) więc jak przekręcisz stacyjkę to na jednym z zacisków powinno być +12V, to tak na początek, jak wszystko ok, to sprawdziłbym samą cewkę, na sztywno bym ją kablem wysterował (ręcznie-bierzesz kabelek jakiś i podłanczasz pod drugi zacisk cewki, następnie wolnym końcem kabla dotykasz do masy na aku i piszczasz) i zobaczył czy daje iskrę, jak tak to szukać dalej po stronie elektroniki ewentualnie jakiś czujnik, jeszcze sprawdzić czy sam komp ma zasilanie, jeszcze sprawdziłbym masę na silniku, weź kawałek kabla i podepnij pod silnik i prosto na klemę "-" na aku
 
 
Symen1 



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 8
Skąd: Racot



  Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 11:49   

Witam
Po miesiącu !! czasu u mechanika polecanego na tym forum auto ściągnołem 100 km na lawecie do domu. Nadal nie działa a w warsztacie nie wiedzą co jest, mówią, że wszystko już sprawdzili. Cewka sprawna, czujnik PWK działa, komp sprawny, immo odłączone, kompresja jest iskry z cewki nie ma itd. itp. Teoretycznie wszystkie tematy jakie przewijały się na tym forum zostały sprawdzone. Normalnie załamany jestem. Autko chodziło mi przez 3 lata bez żadnej nawet ustereczki a teraz miesiąc stoi i nikt nie wie co jest. (Auto było już wcześniej u dwóch mechaników) Dzisiaj zawiozłem je do czwartego. Jeszcze nie dawno byłem na 100% pewien, że jak tylko będę miał "trochę" pieniędzy to od razu kupię R75 (to auto super wygląda szczególnie w środku). Ale chyba co raz bardziej mam stracha - kto mi to naprawi...
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 12:20   

Byłeś u PHJOWI W Nowym Mieście nad Wartą? Ja nie znam nikogo kto tak ogarnia rovery jak On. dwa spotkania z chłopakiem i za każdym razem na 100% wycelował w usterkę nie mogę narzekać a z Racotu masz ok 60 km chyba że to nie ten Racot koło Kościana
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Symen1 



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 8
Skąd: Racot



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 14:02   

Tak, Racot koło Kościana. Tak, dokładnie tam byłem. Też miałem nadzieję, że da radę. Niestety....
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 14:14   

To masz jeszcze Altoma Komorniki ale ja ich nie lubię albo Olszowiec w Poznaniu ale nie wiem gdzie to, to jest serwis BMW

[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 14:36 ]
ew uderz do Przema z Poznania tego od części i kompa T4. Zukowaty ma napewno namiary na niego on też dość dobrze ogarnia Roverki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 15:40   

MUSZĘ OSTRY KOMENTARZ WYSTAWIĆ , PO KURDĘ DUŻO JEST NIEPRAWDY W TYM CO MÓWI TEN PAN. AUTO DO MNIE TRAFIŁO NA DOSTROJENIE KOMPUTERA BO TAK STWIERDZIŁ JEGO MECHANIK I KTOŚ TAM CHCIAŁ 500ZŁ ZA ZDJĘCIE IMMO. WIĘC WZIEŁEM KAWALERA NA WARSZTAT I PO ODSTAWIENIU AUTA JEST CAŁKIEM INACZEJ NIŻ MÓWI WŁAŚCICIEL ZERO ISKRY OBROTÓW SILNIKA BRAk, WIECIE JAKIE MAM TERMINY NA NAPRAWY PRAKTYCZNIE Z BIEGU WZIĘTY PROBLEM NA GŁOWĘ , POWIEDZIAŁEM WŁAŚCICIELOWI ŻEBY WZIĄŁ SAMOCHÓD PO TYGODNIU BO NIE MAM CZASU , NALEGAŁ ABY SPRAWDZIĆ WIEC PODCHODZIŁEM I PO KOLEJI SPRAWDZAŁEM CO MOŻLIWE , ZOSTAŁA DO SPRAWDZENIA WIĄZKA ALE ZE WZGLĘDU NA TO ŻE MAM POUMAWIANE TERMINY TO NIESTETY NIE MOGĘ SOBIE TAK OLEWAĆ TERMINÓW. Druga sprawa że auto mocno zaniedbane ale to margines tylko.

[ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 15:42 ]
WYSTARCZY TYLKO NIE KŁAMAĆ PRZEZ TELEFON ŻE ISKRA JEST ALE SŁABA I INNE DUPERELE TO INACZEJ BYM TO ROZPLANOWAŁ , A NIE TERAZ SOBIE CIŚNIENIE MIERZYŁ GŁUPOTY CZYTAĆ !
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 15:54   

Co tu dużo gadać Symen1, Umów się do PHJOWI odżałuj czasu i auto będzie chodzić takie jest moje zdanie w temacie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Symen1 



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 8
Skąd: Racot



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 09:12   

Witam

PHJOWI co się Pan tak wkurza?? Proszę napisać gdzie napisałem nieprawdę? Proszę przeczytać jeszcze raz cały temat! Auto nie trafiło do Pana na "dostrojenie" komputera tylko na sprawdzenie komputera bo wydawało nam się, że pozostałe rzeczy były sprawdzone. Jak próbowaliśmy sprawdzić silnik na własną rękę to jeszcze iskrę z cewki mieliśmy (tylko na tym kablu od cewki do kopułki). Co do obrotów silnika (czyli czujnik PWK) wiedział Pan, że z tym też kombinowaliśmy bo dostał Pan dwa czujniki PWK z tym samochodem, oryginalny jaki był w aucie i drugi kupiony na test. Wiedział Pan też, że kombinowaliśmy z kompem (w powyższym temacie też to jest opisane). To dlaczego Pan pisze, że jest inaczej niż mówiłem ?? ?? Zgadza się, wziął Pan auto od ręki, żeby przetestować komputer (zależało mi na szybkiej diagnozie bo miałem wyjechać na urlop) okazało się, że z szybkiej naprawy nic nie wyjdzie bo to poważniejszy problem. I tu też przecież nie napisałem nigdzie, że mam o to pretensje. Potwierdzam też to, że mówił Pan, że mogę wziąść auto po tygodniu bo nie ma Pan czasu a terminy sięgają trzech tygodni. I tak byłem dwa tygodnie na urlopie (a resztę czasu mogę poczekać) więc stwierdziłem, że auto może u Pana stać i czekać na swoją kolej. No i co? Teoretycznie minął czas oczekiwania a Pan nadal naprawiał to auto tylko z doskoku (tak winika z rozmów telefonicznych). Wie Pan po takim czasie klient chyba może oczekiwać, że auto będzie naprawione. Pisze Pan, że została do sprawdzenia wiązka kabli ale nie miał Pan na to czasu ze względu na poumawiane terminy. No to co moje auto nie było umówione??? Nie czekało na swoją kolej? Nie zdążył się Pan przez miesiąc zorientować, że naprawa potrwa dłużej niż zazwyczaj robi Pan takie rzeczy, że należałoby zarezerować trochę więcej czasu?
Nigdzie nie "pojechałem" po Pańskim zakładzie, nawet komentarz jaki wystawiłem to nie 1 tylko 5. Opisałem w komentarzu, że auto miał Pan długo w swoim warsztacie - czyli długie terminy napraw (ale to akurat pokrywa się z kilkoma innymi komentarzami. Czyli PRWADA. Napisałem, że Pan nie naprawił - czyli PRAWDA. Dałem 5 punktów ze względu na uprzejmą obsługę i za to, że właściciel nie wziął ani grosza za próbę naprawy - czyli też PRWADA. Pisze Pan, że kłamałem przez telefon, że iskra jest ale słaba. Naprawdę taka była. Pisze Pan, że gdyby Pan znał faktyczny stan auta inaczej rozplanowałby Pan pracę. Proszę Pana klient nie musi chyba poprawnie ocenić stanu auta i rodzaju usterki a Pan miał chyba wystarczającą ilość czasu na rozplanowanie pracy. Proszę Pana ja naprawdę mogłem nieźle nabazgrać na Pana zakład i przedstawić go w bardzo złym świetle. Tylko nie chciałem tego robić bo ma Pan dużo pozytywnych komentarzy. Równie dobrze mogłem napisać: "Nie polecam zakładu. Długie terminy napraw. Auto naprawiane z doskoku. Sprawdzają typowe usterki - przy nie typowych olewają klienta bo naprawa zabrałaby im za dużo czasu " itd. Przy takim opisie mógłby się Pan zdenerować.
Mimo wszystko pozdrawiam. Może forumowicze to skomentują?
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 13:35   

kazałem wziąć auto w nasatępnym tygodniu bo nie miałem na niego czasu, I tyle .

[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 13:36 ]
a Pan piszę że przez długi okres nie naprawiony , a informowałem że nie ma czasu na niego dlatego wpienił mnie ten komentarz i tyle.

[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 13:41 ]
PROSZĘ NIE KŁAMAĆ STWIERDZILIŚCIE ŻE AUTO MA ZEPSUTEGO KOMPA I KTOŚ TAM CHCIAŁ 500ZŁ A U MNIE KOSZTOWAŁO 250ZŁ I TAKA BYŁA ROZMOWA , JESZCZE BYŁA MOWA ŻE PODŁOŻYLIŚCIE INNEGO KOMPA I ISKRA BYŁA DOBRA. TO DLACZEGO NIE BYŁO ISKRY JAK AUTO DO MNIE TRAFIO ?? . KOŃCZE TEMAT BO SZKODA NASZEGO CZASU NA PYSKÓWKI .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Symen1 



Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 8
Skąd: Racot



Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 14:46   

PHJOWI napisał/a:


[ Dodano: Pią Kwi 24, 2009 13:41 ]
PROSZĘ NIE KŁAMAĆ STWIERDZILIŚCIE ŻE AUTO MA ZEPSUTEGO KOMPA I KTOŚ TAM CHCIAŁ 500ZŁ A U MNIE KOSZTOWAŁO 250ZŁ I TAKA BYŁA ROZMOWA , JESZCZE BYŁA MOWA ŻE PODŁOŻYLIŚCIE INNEGO KOMPA I ISKRA BYŁA DOBRA. .


Nie mówiliśmy, że podłożyliśmy innego kompa, tylko, że wymieniliśmy w kompie tranzystor odpowiadający za sterowanie cewką (przynajmniej jedna z jego nóżek jest bezpośrednio podłączona z cewką. ) I iskra była wtedy lepsza, ale nie na tyle, żeby auto odpaliło. Dlatego wychodziło nam, że komp jest do sprawdzenia. Zresztą te tranzystorki też były dostarczone razem z autem.
Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Cze 04, 2009 16:54 ]
Witam
Samochód naprawiony.
Naprawiono komputer i wymieniono cewkę. Samochód pracuje poprawnie.
Szkoda tylko, że straciłem tyle czasu na pewien zakład polecany na stronie klubowej.
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] silnik zgasł i nie odpala
primo00 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Lip 22, 2011 19:02
primo00
Brak nowych postów [R414] Reset Komputera
patryq1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Mar 28, 2008 23:35
sTERYD
Brak nowych postów [R414] Wymiana komputera a immo.....
Wymiana komputera a immo.....
dudi30 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Maj 29, 2007 18:44
7Tomi
Brak nowych postów [R414]Nie odpala
simens55 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Mar 19, 2012 17:18
DawiDs15
Brak nowych postów [R414] Raz odpala raz nie. Alarm?
anem77_ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Paź 11, 2008 17:36
coldmanns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink