Witam.
Mam kilka pytań. Otóż:
Jakie mechaniczne predyspozycje tuningowe ma MG ZR 2.0TDI. Jakie znacie sposoby na dodanie kilku koni naszemu małemu cacku?
Docelowa paliwożerność nie ma większego znaczenia. Ważny jest napęd - dieslowy - nie benzyna.
Pozdrawiam. Laik.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 03, 2009 16:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 19:52
MG ZR jest sam w sobie piękny, ja bym nic nie zmieniał, proponuję chipa wgrać jak kolega wyżej. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Witam
Ja bym proponował coś z kategorii większe turbo. Ja się przymierzam do zainstalowania w moim R 420 SD turbinki od Merca Sprintera 2.9 CDI gdzie A/R Compresora wynosi 51. A w moim R tylko 42 (dodatkowo większe IC). Bardzo ciekawe artykuły są na angielskim forum. Tam kolesie wyciągają po 150 Koników
Tu jest przykład montażu FMIC http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=252397
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Maj 19, 2009 20:27
oj w iTD to chyba nie warto cokolwiek kombinować - ostanie wypusty tych silników były również w wersji 115KM - ingerencja w mapy wtrysków za pewne możliwa ale nie wiem czy ktokolwiek to przerabiał - na forum niektórzy mieli tylko takie plany i nie wiem jak się skończyły (czy w ogóle doszły do skutku)
Jest za to na forum w tym dziale temat "tuning SDi za 7zł" -czy jakoś tak - warto poczytać tania alternatywa dla chip tuningu
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 06:16
Rowan napisał/a:
Marrkus, ale nie w IDT, tylko w SDI, a tu niestety jest różnica, tutaj się tego nie zrobi.
ALe z tego co mi wiadomo to główna różnica pomiędzy tymi silnikami to pompa wtryskowa - a całe sterowanie silnikiem chyba pozostało bez większych zmian. Nie będę udawał znawcy ale tak mi się wydawało że oba silniki to ta sama L-seria tyle że z nieco zmienionym osprzętem
znam jedna osobe, ktora sie podjela modyfikacji turbiny , dalo to kolo 150 km, smiga na PG1 i bylo ok, po 3 miesiacach. niestety kolega sie wogole nie udziela na forum O_o
mod IC troche rzezby jest, ale efekt powinno to jakis dac
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Maniaq nie wiem czy tak dużo rzeźby z tym IC....u Tigera nie wyglądało to na coś trudnego jak będzie spot w niedziele i Tiger będzie to cykne fotki silnika i może jakas jazda próbna...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
tylko ze jego IC jest w miejcu fabrycznego a to jzu roznica , ja mowie o tych z forum MG - koledzy wyprowadzali IC wiekszych rozmiarow w zderzak a to juz troche rzezby z doprowadzeniem przewodow .
zabawa ze snmiglem, to tez $ generaleni trzeba miec glowe zeby to robic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
IC chcialem dac wiekszego w zderzak przed chlodnice bo jest duzo miejsca tylko niewiem od czego a cisnienie na turbo to widzialem w jednym temacie jak w 200 zwiekszali na 1.2 bara i chyba z kompem od mg cos to powinno dac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum