Wysłany: Czw Maj 21, 2009 20:30 [R220SDi 98r] Kupno tarcz+ klocki do 800zł
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Mogl by ktos mi pomoc w wyborze jakis sesowny tarcz i klockow(przednich) do autka 220 SDI 98r Cena jaka hm chce dac maksymalnie to 800 zl za calosc i czy wogole jest sens wydawac tyle kasy na hamulce ? Mowie odrazu ze jestem bez pojecia, ale zamierzam sie doksztalcic
_________________ To fast to furious
Ostatnio zmieniony przez walkie Czw Lis 18, 2010 21:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 20:51
Proponuje klocki EBC Greenstuuf lub redstuff w zależności od tego jak agresywnie jeździsz. Tarcze proponuje Brembo lub podobnie jak klocki EBC. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 20:53
Wszystko znajdziesz na allegro lub w sklepie motoryzacyjnym
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 21:10
No to klocki EBC Redstuuf, sportowe bardzo dobre koszt około 400zł komplet i tarcze Brembo około 200zł szt
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 22:11 ]
Miałem taki zestawik w moim Tomim i hamulec miał żyleta
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
kolego za kpl na przod ate jesli chcesz to ci moge wyslac za 400 zl za boscha 320 przy zalozeniu ze masz tarcze wentylowane jesli nei to troszke taniej , co do klockow ebc to super sprawa ino to sie montuje jesli naprawde wykorzystujesz 120% mozliwosci swojego auta jesli jestes zainteresowany to na pw
asgard88, jak masz z tylu bebny to nie laduj kasy w jakies super ultra mega performance urban cruising ala street racing kit:) bo to moim zdaniem troche sie mija z celem.
Standardowe ATE w zupelnosci wystarcza.
Kefir_85 na razie czekam na cewke, bo jak mi zgasl miesiac temu tak do dizsiaj stoi R w miejscu, wiec jak tylko go uruchomie to biore sie za tarczonki i tak circa za 2 tyg beda juz pierwsze relacje i wrazenia:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
asgard88, bo wiesz o co chodzi, z przodu masz super hamulce a z tylu bebny:/ to nie bardzo pasuje. Moglbys w sumie przerobic bebny na tarcze ale to juz rzezba i inwestycja. Ale da sie to zrobic bo hondziarze przerabiali w ten sposob hamulce;)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czytalem o tym tematy i niby sie da jednak troche zachodu z tym jest, narazie jak bede kupowal to tylko przod bo jeszcze inne wydatki zwiazane z Roverkiem mam
Zakup pada na tarcze i klocki ATE zaniedlugo montaz
Gadałem z mechanikiem(gosc sie zna rzeczy) na temat bebnow czy sie oplaca przerabiac;] odpowiedzial mi, ze szkoda przerabiac na tarcze z tyl bo i tak wieksza sila hamownia jest z przodu... co w gruncie rzeczy jesli przerobie tyl na tarcze to duzej roznicy nie zobacze miedzy bebnami,a tarczami... Wiec nawet nie bawie sie w przerobke tylnich bebnow;]
Juz wole zainwestowac w cos innego, a zawsze sie znajdzie w autku cos co mozna poprawic;]
Aa dla przypomnienia po zamontowaniu ATE autko staje deba opony FULDa Eco control nie zebym staral sie robic jakas reklame Tylko czasem musze uwazac na tych z tyl bo maja problemy z wychamowaniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum