Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 17:20
Nie ważne jaki masz obecnie bo nie masz pewności na 100% że był zmieniony. Proponuje rozbić skarbonkę i mimo wszystko wymienić rozrząd bo jak nie daj Boże coś się porobi to Ci skarbonka nie pomoże Lepiej wymień dla świętego spokoju. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
No wlasnie nie mam ani gates ani contitech, wiec musial byc wymieniony.
Chcialem tylko potwierdzic to co mam w ksiazce serwisowej,gdzie wymiana jest napisana przy ok 100 tys, a obecnie mam ok 137.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 17:34
Jeżeli jesteś pewny przebiegu i wymiany paska to zostaw ale skoro masz przejechane 37tys na teoretycznie wymienionym to i tak za jakieś 30tys pasuje go wymienić. Ja bym i tak wymienił ale rób jak uważasz
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Znajomy który również ma Roverka mówił mi, że w tym silniku książka podaje wymianę co 120kkm, ale dla zminimalizowania prawdopodobieństwa uszkodzenia wystarczy wymienić co 100kkm, czego też mam zamiar u siebie przestrzegać
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 07:37
Fabryczny pasek zmieniamy pierwszy raz po około 100tys km natomiast kolejne po około 60- 80tys km. Rób jak uważasz
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum