Czy ktoś miał z ITB styczność w R ? w Hondach widziałem już takie rozwiązanie może mi ktoś wyjaśnić zasadę działania ? czy wszystko musi być na zamówienie tzn. u zaufanego tokarza ? z tego co czytałem trąbki są na zamówienie a przepustnice są z motorów..
Angole robią tą do K-Series, ale chyba głównie VVC. IMHO b.drogie rozwiązanie, dające mały przyrost mocy. Coś dla entuzjastów i pasjonatów - ale za to jak pięknie pod maską wygląda...
ITB - indiviual throttle bodies na każdy cylinder idzie 1 przepustnica, czyli np u CIebie były by 4 trąbki odkryte jeżdżą tylko na zawodach, na codzien ładujesz airboxa i problem z głowy czy taki mały przyrost?? no nie wiem, kumpel ma to w V6 irmschera i reakcja na gaz, moc na wysokich obrotach i ten dźwięk poporstu miażdżą cyce!!! warte zachodu jak najbardziej!!!!! długością trabek reguluje się położenie momentu i mocy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum