Za taka kase to powiedzcie tylko gdzie i kiedy
Tez bym sie polasil na taka operacje pod warunkiem, ze nie podnosi ona w jakis znaczacy sposob spalania..
PHJOWI też wgrywa zdaje się. Ceny nie znam.
Z tym, że przy takiej zabawie to przydałoby się zrobić hamownie przed i po. Bo tak na sucho to trochę taki tryb oszczędny i trzeba uwieżyć na słowo
Wiesz mi tam wynik na papierze nie jest potrzebny do podbudowania ego
Chcialbym ten wzrost poczuc na trasie przy wyprzedzaniu, przede wszystkim przy wlaczonej klimie.
Przy 101KM i 240Nm specjalnie nie narzekam, ale przydaloby sie odrobinke wiecej.
Do najbliższej gwiazdki
Oj już nie mów, że ten silnik nie radzi sobie z R200/25.
Ja nie mam problemów z wyprzedzaniem na trasie, a moment obrotowy fajnie wgina w fotele
Kurde, nie mogę znaleźć tematu gdzie była dyskusja na temat wgrywania map od MG do zwykłego IDT a że tu był ten temat poruszony to tutaj zapytam.
Jestem zainteresowany zmianą map a na zlocie będzie okazja Czy ktoś potwierdził jakikolwiek wzrost mocy choćby z zegarkiem w ręku?
Jeśli nie, będzie trzeba przeprowadzić takie testy
Bez podkręcania turbo też wyjdzie Ci tyle ile fabryka dała z chipem Remiego
A jak będziesz robił u Mariusza to zrób pomiar przed i po, żeby był punkt odniesienia
Moc może będzie podobna ale według mnie dla fabryki jest najoptymalniej/bezpieczniej dla silnika (przynajmniej w teorii) Gdybym nie wiedział że to fabryczne mapy to nawet nie próbował bym zmieniać.
Nie zależy mi na znacznie większej mocy. Po zmianie na te fabryczne mapy podobno w spalaniu nie widać różnicy a moc większa, co do chipów to nie miał bym takiej pewności. Ale kto co woli.
Pomiary obowiązkowo zrobię, bo jak nie będzie różnicy to wracam do standardowych ustawień.
A powiedz jak Ci Twój R45 jedzie? Do 2 tysięcy lipa?
Mi najbardziej chodzi, żeby mieć podobną charakterystykę do SDi, od dołu idzie moment, przy 2k rpm jest maksymalny, a potem powoli i delikatnie spada. A nie jak u nas. Przy 2k rpm maksymalny moment, a potem sru w dół ostro. Dziadki z rovera chciały przystosować do norm emisji spalin, stąd te mapy.
SDi ma mniej momentu, tylko 4 KM więcej, a jednak do setki prawie sekundę mniej ma.
Mapami od MG nie zmienisz tak bardzo tego, chociaż będzie trochę lepiej.
Ale i tak 2.0 iDT 113 KM jest trochę wolniejszy od 2.0 SDi 105 KM.
Szkoda, że Remi nie ma wykresu, ale może po wlutowaniu podjedzie na hamownie i będzie można porównać z fabrycznym wykresem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum