Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Przewody hamulcowe ciąg dalszy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Przewody hamulcowe ciąg dalszy
Autor Wiadomość
gucwiz 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Pią Sie 28, 2009 06:46   [R600] Przewody hamulcowe ciąg dalszy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

po wymianie przewodow jakos nisko mam pedal hamulca wszystko odpowietrzone 3 razy (moze jedeynie pod cisnieniem by trzeba) juz nie mam pomyslu mysle zeby zmienic tarcze i klocki z przodu ............ jeszcze pozostaje pompa hamulcowa ale jak by przepuszczala to pedal by calkiem do podlogi schodzil on dochodzi do momentu ze jest twardy i nicholery nizej ino to wszystko jakos nisko jest!! i troche zem sie wnerwil wymiana przewodow (wymiwnilem wszystkie 400 zl )wiec uwazam ze nie malo,
moze mial ktos taki przypadk prosze o info
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 00:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 28, 2009 06:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Sie 28, 2009 07:16   

Jeśli przewody były wymieniane tak że ktoś odkręcił je i poczekał aż zleci cały płyn, to później jest dużo kłopotu z odpowietrzaniem. Najlepiej zrobić na szybko, odkręcić stary i przykręcić nowy i odrazu przepchnąć płyn aby bąbelki wyleciały, i następny przewód.

A gdy jeszcze ktoś w czasie spuszczania płynu włączył stacyjkę to mogła się też zapowietrzyć pompa ABS.

Jeszcze jest kwestia kolejności odpowietrzania. Wg tradycyjnej metody zaczyna się od najdalszego koła. Instrukcje rovera jednak podają zupełnie inne kolejności, trzeba też wziąść pod uwagę że dla modeli LHD trzeba to robić na odwrót niż w manualu do RHD. Może w tym tkwi sęk problemu?
 
 
gucwiz 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Pią Sie 28, 2009 08:22   

nie zabardzo rozmumie o co chodzi z tym lhd na odwrot rhd(lhd i rhd rozumie left hand drive i reght.....) ale jak na odwrot , pompa abs raczej ok noi problem tego typu ze pompowanie pedalu nie zmienia jego polozenia
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Sie 28, 2009 08:35   

chodzi o to że modele angielskie RHD mają pompę hamulcową po prawej stronie. Czyli gdy instrukcja brytyjska mówi:

przedni lewy, przedni prawy, tylny lewy tylny prawy

w naszych modelach LHD pompa jest po lewej stronie, czyli wtedy będzie:

przedni prawy, przedni lewy, tylny prawy, tylny lewy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Ciąg dalszy historii ze zniszczonym lakierem
arszenick Rover serii 600, Honda Accord 19 Pon Sie 20, 2007 13:33
piter34
Brak nowych postów [R600] Przewody hamulcowe
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Sie 22, 2009 18:51
blue827
Brak nowych postów [R600] Przewody hamulcowe od Hondy
Zubek Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Lis 12, 2014 18:25
Zubek
Brak nowych postów [R600] Przewody hamulcowe. Rdzewieją?
Gość Rover serii 600, Honda Accord 32 Sro Cze 06, 2007 12:21
maciej
Brak nowych postów [R620Si] Potencjometr przepustnicy, sprzęgła ciąg dalszy
lanou Rover serii 600, Honda Accord 7 Nie Maj 12, 2013 01:32
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink