Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
po wymianie przewodow jakos nisko mam pedal hamulca wszystko odpowietrzone 3 razy (moze jedeynie pod cisnieniem by trzeba) juz nie mam pomyslu mysle zeby zmienic tarcze i klocki z przodu ............ jeszcze pozostaje pompa hamulcowa ale jak by przepuszczala to pedal by calkiem do podlogi schodzil on dochodzi do momentu ze jest twardy i nicholery nizej ino to wszystko jakos nisko jest!! i troche zem sie wnerwil wymiana przewodow (wymiwnilem wszystkie 400 zl )wiec uwazam ze nie malo,
moze mial ktos taki przypadk prosze o info
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 00:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 06:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Sie 28, 2009 07:16
Jeśli przewody były wymieniane tak że ktoś odkręcił je i poczekał aż zleci cały płyn, to później jest dużo kłopotu z odpowietrzaniem. Najlepiej zrobić na szybko, odkręcić stary i przykręcić nowy i odrazu przepchnąć płyn aby bąbelki wyleciały, i następny przewód.
A gdy jeszcze ktoś w czasie spuszczania płynu włączył stacyjkę to mogła się też zapowietrzyć pompa ABS.
Jeszcze jest kwestia kolejności odpowietrzania. Wg tradycyjnej metody zaczyna się od najdalszego koła. Instrukcje rovera jednak podają zupełnie inne kolejności, trzeba też wziąść pod uwagę że dla modeli LHD trzeba to robić na odwrót niż w manualu do RHD. Może w tym tkwi sęk problemu?
nie zabardzo rozmumie o co chodzi z tym lhd na odwrot rhd(lhd i rhd rozumie left hand drive i reght.....) ale jak na odwrot , pompa abs raczej ok noi problem tego typu ze pompowanie pedalu nie zmienia jego polozenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum