Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 87 Skąd: Sosnowiec/Kraków
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:59
Pływak napisał/a:
Szymonek, masz możliwość wgrania "chipa", a Ty turbinę chcesz zmieniać. Kupuj turbo takie jak masz skoro to padło albo oddaj do regeneracji i jedź do dobrego tunera 20km masz na dzień dobry, a jak Ci dobrze program dobierze to nawet więcej...
Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...
Czym ryzykować? Jak będą problemy zawsze w łatwy i szybki sposób wracasz do mapy seryjnej. Po za tym z drugiej strony na forum nie ma też nikogo kto zmieniał turbo na większe w samochodzie z takim silnikiem więc ja bym wolał wgrywać mapę niż bawić się w poważniejsze przeróbki mechaniczne...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Były takie przymiarki żeby zmienić mapy.(chip) Niestety nie ma na forum takiej osoby która mogłaby się pochwalić takim chipem Więc nie chciałbym ryzykować...
uderzaj do kolegi goodhope jedyna ogarnięta osoba której bym powierzył diesla pod virus ma porządny warsztat i wiedzę na ten temat.
Dokładnie tak jak dobryziom, pisze mam do tego Pana niecałe 1000 metrów ale mapę to ja sobie mogę jedynie do nawigacji wgrać Jak bym miał nowszego SDI lub idt już dawno bym do niego auto zaprowadził, a tak musiałem wczoraj dwie godziny łapy przetykać do turbo przy gorącym silniku bo inaczej bym to 2 dni robił jak bym czekał do ostygnięcia po każdej próbie. Ty masz możliwość wgrania mapy, a robisz sobie pod górkę...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 87 Skąd: Sosnowiec/Kraków
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 20:52
Bardzo wam dziękuję za pomoc. Najpierw muszę znaleźć turbinkę do mojego ZR'a a później się tym zajmę ale z ciekawości zadzwonię tam i zapytam się jakie są koszty takiej modyfikacji. A tak przy okazji wiecie może czy skrzynia wytrzyma i sprzęgło?
There are 2 diameters of clutch on the L series
228mm for intercooled versions
215mm for non intercooled versions
A standard OE 228mm clutch is good for about 339Nm on a good day.
A standard OE 215mm clutch is good for about 271Nm on a good day.
skąd te dane ? w większości źródeł podają ze dla PG1 już 300niutkow to śmierć... chociaż u mnie jest 330Nm i jakoś nie narzekam, sprzęgło do tej pory tylko ze dwa razy sie poślizgnęło
* wysokość - 130 mm
* średnica - 151 mm
* średnica wlotu 77mm
Udało mi się moja kamera zrobić filmik bo mi ledwo co działa
Powiem tak odgłos nie za fajny przy długiej podroży np autostrada Jak dla mnie za głośno ale myślę żeby może jakiś airbox dokupić może będzie lepiej. Nie wiem czy przez stożek czy przez podkręcenie pompy mi autko trochę mułowate sie zrobiło
Drugie pytanie jakie bym jeszcze miał to takie ze podkręciłem sobie ta linkę od Wastegate na maxa do góry i dalej mi dmucha tylko 1.1bara jak przedtem. Kręciłem ile się dało do góry. jakieś 2,5 obrota do góry udało mi się zrobić.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, wydaje mi się że popełniłeś kardynalny BŁĄD z otwartym stożkiem, mówisz że lekko zamulę złapał, widocznie łapie całe cepło z komory silnika, pomyśl jak najszybciej nad obudową tego stożka
Ja już włożyłem wkładkę i jakoś normalnie jeździ
Zauważyłem tylko, że połowa wlotu powietrza jest czymś przysłonięta (obudowa od aku?). Nie wchodziłem jeszcze pod samochód, tylko wybadałem zaglądając pod zderzak.
Trochę to dziwne...
Big cone filter, time to ditch the panel filter from stage 1 in place of a big cone. Heat soak isn’t a terribly big issue with these diesels and with the injectors especially you’ll need as much air flow into the engine as possible!
W l-series nie jest to az taki wielki problem . Nisza temp Angole tez tak maja i nie narzekają. A juz chyba mam sprawcze czemu mi tak auto muli. Zle sobie cos kolo pompy paliwa podkręciłem bo mi robiło dziwne odgłosy, dzis to sobie jeszcze poprawiłem i juz jest cisza i autko teraz lepiej jedzie Jeden ma taka wersje jak ja i wyciągną na takim stożku 138KM Ale denerwuje mnie ten odlgos tego stozka wiec trzeba bedzie Airboxa zbudowacz albo kupic
Krzysi3k5 napisał/a:
Zauważyłem tylko, że połowa wlotu powietrza jest czymś przysłonięta (obudowa od aku?). Nie wchodziłem jeszcze pod samochód, tylko wybadałem zaglądając pod zderzak.
Trochę to dziwne...
Do dolot idzie do prawego klosza jak sie stoi przed autem i tam pod spodem jest wlot pod zderzakiem.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
W l-series nie jest to az taki wielki problem . Nisza temp Angole tez tak maja i nie narzekają.
Diesel ma to do siebie, ze im więcej powietrza tym lepiej, a im chłodniejsze powietrze tym mniejsza jego objetość i tym więcej zmieści się go do cylindrów oczywiście w granicach rozsądku ale temp. powietrza ma znaczenie sprawdź sobie wyniki na hamowni z zamkniętą i otwartą maską przy takiej konfiguracji jak u Ciebie...
Cytat:
:wink: Jeden ma taka wersje jak ja i wyciągną na takim stożku 138KM
Na wkładce by miał tyle samo
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, Zgadza się hamownia by wszystko wykazała jak jest naprawdę
chyba sobie zbuduje z włókna szklanego taki Airbox co wy o tym myślicie? chyba ze zna ktoś sklep gdzie można kupić sam Box
[ Dodano: Czw Paź 22, 2009 16:57 ]
Bylem dziś zobaczy w sklepu typu Castorama i maja tam takie fajne rury białe do wentylacji z przekrojami do 150mm oraz fajne redukcje i chyba z tego sobie Airbox zbuduje
Dałoby tez coś kupić taka rurę 150mm rozciągana na powietrze z Alu i ją na stożek nałożyć i podłączyć to orig dolotu. Wiem żeby to ohydnie wyglądało ale i tak pod maskę nikt nie zagląda
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
a powaznie, to na angielskim forum znajdziesz wiecej informacji, tylko niestety trzeba grzebac. Moze powiedz jakie modyfikacje ciebie interesuja, bedzie latwiej podpowiedziec
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum